led screen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • axelvandewiel
    • Jun 2011
    • 3

led screen

ik ben goedkoop aan 4 led panelen gekomen. maar nu was mijn vraag wat voor controller heb ik er voor nodig om het geheel aan te sturen. of heb ik nog meer er voor nodig ?
    ik heb namelijk geen info over de panelen kunnen vinden.
    hier onder een aantal foto's van de schermen en data kabel.

het merk is Bright.

• tha_dj
    • Jan 2004
    • 375

JAJA !!! Lekker GOEDKOOP !!!

Nee, serieus, je hebt ze dus gekocht van iemand die er waarschijnlijk meer van weet ???

Maar goed, GOOGLE kent het niet, dus....lekker goedkoop ( alleen heb je er niks aan )

your light !

Comment

• renevanh
      • Oct 2004
      • 2371

Het is lastig te zien op je foto's, maar lijkt deze connector er op?

In dat geval is het gewoon scart in een andere vorm.
      Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• tarpan
        • Dec 2008
        • 266

dit doet me denken aan een anders topic hier...goedkope laser kopen, om daarna te zien dat je een kapitaaltje nodig hebt voor de sturing...heel slim dus

trouwens: google kent het wel hoor, maar mijn koreaans en russisch is helaas niet mijn sterkste kant ...
        Last edited by tarpan; 05-06-11, 20:32.
        als je bij de brom zit...

Comment

• axelvandewiel
          • Jun 2011
          • 3

die site heb ik ook al bekeken maar daar zie ik niks opstaan van de panelen die ik heb. ik zie zelfs helemaal geen panelen erop staan alleen maar losse led producten en displays. en er is ook nog een bedrijf in nederland met site maar daar zag ik ook niks op staan.

ik heb de schermen voor ongeveer 200 E gekocht op een aucation site.
          dat bedrijf werdt overgenomen door een ander bedrijf waardoor ze van wat spullen af moesten. zodoende ben ik er aan gekomen en nog wat spul.
          maar door alle drukte ben ik vergeten om op de controller te kijken wat voor iets het was. iemand anders had namelijk alles los gekoppeld. ik weet alleen dat de controller zwart was en er stond in het grote witte letters video op.

de dmt datakabel daar de conector van is precies het zelfde wat in de panelen is ingebouwd kwa uiterlijk. dus het gat van een 8 pins male naar een 9 female die dus in de panelen is ingebouwd.

Comment

• axelvandewiel
            • Jun 2011
            • 3

dit is het enige wat ik net heb kunnen vinden over het merk.

Comment

• BJD
              • Oct 2007
              • 771

Al contact gehad met HVB?

Comment

Working...