Heb je de makers al om support gemaild? Lijkt mij het meest passende en logische vervolg!
TJ Show
Collapse
X
-
moet je dual display inschakelen op je PC. zodat je op je pc gewoon je normale scherm hebt en je filmpjes worden afgespeeld op het 2e scherm de beamert dus
en als je dat niet snapt kun je beter even op een PC gerelateerd forum vragen (of een computer cursus nemen)A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixenComment
-
Voor de mensen die de software niet kennen is het logisch dat dit probleem niet begrepen wordt...
TJ Show is showcontrol software die vooral op Audio en Video gericht is, maar ook DMX kan aansturen. Dit alles in een tijdbalk. Dit is allemaal in te stellen op een Master. Via een normaal UTP netwerk kunnen hieraan clients gekoppeld worden die de Audio danwel Video (of DMX/MIDI enz.) signalen 'afspelen'. Ik vermoed dat hierin de fout al zit, de master kan namelijk niet fullscreen video afspelen. Dit moet via een client gebeuren.
TJ Show is geen wereldberoemde software, al is het hele leuke en goede software voor bepaalde doeleinden. Helaas voor jou zijn de meeste mensen hier op het forum puur geluid- of lichttechnicus en ontwerpen doorgaans geen pepperghost showtjes.
Ik zou gewoon even Tommy (nogmaals, maker van de software) mailen op tommy[at]tjshow[punt]com. Hij is toch vooral degene die je hiermee kan helpen en hij bijt heus niet.
Daarbij, je hebt de software gekocht en hebt dus automatisch recht op support. Ook als je de demo gebruikt helpt hij je echt wel hoor.
Ik hoop dat ik je weer een beetje heb kunnen helpen,
MarcelLast edited by marcelvanhassel; 01-10-10, 23:23.Comment

Comment