pioneer dvj 1000 welk video file compatibel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jangoos
    • Dec 2007
    • 4

pioneer dvj 1000 welk video file compatibel

Moet binnekort een vj set voorbereiden

Heb gehuurt
    2 projector
    ederol v4 videomixer
    1 pioneer dvj 1000
    1 monitor

Maar nu komt mijn belangrijkste vraag :

Moet binnekort ook de videoclips gaan zoeken. Ga ongeveer een 10 muziekclips op 1 avond afspelen. Daarom heb maar 1 pioneer dvj speler gehuurt.

Moet ik de videoclips bij de free record shop gaan kopen ( bv music dvd )

of ...

Kan ik ook bv muziekclips in mpeg formaat op cd zetten ???

Heeft er iemand ervaring hoe je mpeg formaten op dvd brand zodat ze zeker afspeelbaar zijn in de pioneer dvj 1000.

Wat moet ik allemaal doen zodat ze afspeelbaar zijn in deze player ( ik moet toch geen dvd menu gaan maken met software of ben ik het tever aan zoeken )

Greetz
    jakke
  • glitchism
    • Apr 2008
    • 1

ik zou de dvds van de freerecoder shop draaien. goede kwaliteit en je bent niet uren kwijt aan downloaden, branden, en checken... daar staat weluswaar een menu op wat vervelend is maar zet hem aan het begin van de track gewoon op pauze... zorg daarbij dat als je in je menu zoekt je beeld naar de projectors uitstaat met de v4... mischien kun je de dvds zelfs huren...

zelf branden kan ook, mist op goed bitrate (normale bitrate 4000 - 6000), eigelijk vreet dat ding alles en is geoon een dvd spelert.
    weet niet of je met pc of mac werkt als je brandt maar in nero kun je een video cd brand en dvd ts folder... ook in toast kan je video cd en dvd branden.

edit mod: Let aub even op je spelling, forum is geen MSN!
    Last edited by moderator; 18-06-08, 17:58. Reason: wens om leesbaarder te typen

Comment

Working...