Geachte medeforummers,
Voor een klusje ben ik opzoek naar een DVD speler die automatisch telkens hetzelfde filmstukje afspeelt van de DVD dag en nacht, 24/7.
Hoeft geen 19" te zijn, sterker nog liever niet vanwege de inbouw ruimte. Wie heeft er suggesties? alles is welkom!
Met vr gr,
Husss
Voor een klusje ben ik opzoek naar een DVD speler die automatisch telkens hetzelfde filmstukje afspeelt van de DVD dag en nacht, 24/7.
Hoeft geen 19" te zijn, sterker nog liever niet vanwege de inbouw ruimte. Wie heeft er suggesties? alles is welkom!
Met vr gr,
Husss

...die vertrouw ik zelfs nog voor geen week (dat is eigenlijk gewoon loterij: sommigen gaan lang mee andere zijn direct defect). Ik had het over een vrij degelijke Sony van rond de 90.00,- en als dat dan voor een lange periode moet gebruikt worden is dit duurder en minder betrouwbaar (de klant vindt het ook niet leuk als het om de zoveel weken defect gaat toch ook al kost het niets?) dan een simpel VIA-moederbordje met een externe adaptor en een kleine HD waarop je je film zet. Zet er ff Linux op en je bent zeker dat je na vele maanden nog altijd een werkend/draaiend systeem hebt.

Comment