LED scherm huren

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nit-Wit
    • Feb 2005
    • 250

Originally posted by G.P.Fransen
    correct
    dit jaar niet dan?
    "Neen, een Camera rail is geen truss" ® Han

Comment

• G.P.Fransen
      • Nov 2001
      • 191

Er zou idd iets gaan staan, wat exact weet ik niet precies

Comment

• PeterZwart
        • Jan 2008
        • 402

Nog een goeie verhuurder uit het hoge noorden trouwens:
        Faber Audiovisueel
        Groeten fan 'n gek ut Fryslan

Comment

• VideoLED
          • Jan 2010
          • 1

Ledwall techniek huren!

AV Point heeft 250m2 videoled in de verhuur. Kijk eens wat ze doen. Ze doen ook outdoor events zoals de Andre Rieu concerten. Zitten maar 20 minuten van Belgie af.

AVPoint-Huur-Koop-Lease-Adverteren-op-LED-Schermen

Comment

• Martincrul
            • Apr 2005
            • 32

Zucht!!!!!!

Laten we in dit forum even een verschil maken tussen video ledschermen lees hier (Barco, Lighthouse, Mitsubishi, Elementlabs, Hibino, Glec, Martin en LuxMax en PIXLED) kort gezegd de bedrijven die schermen op de markt brengen met een gedegen research afdeling. Die fatsoenlijke schermen op de markt brengen met degelijke leds, goede processing en naar gelang de prijs ook echt de kwaliteit die je wil hebben voor je video ledscherm.
            En daarnaast de aziatische, tjechische, rusische of overige goedkope shitled die alle discoboeren, wishie washie AV. achtige bedrijven aan het stocken zijn. Die zooi is leuk voor graphics op een drive in disco show met max 5000 euro budget voor licht, geluid en video. Maar wil je een scherm dat er fatsoenlijk uitziet en netjes gebouwd word en ook volgend jaar nog voor de zelfde prijs het zelfde of beter scherm? Bel dan gewoon in willekeurige volgorde JVR Audiovisual, XL Video, Faber Audiovisual of Vidisquare, deze partijen lever goede kwaliteit tegen een goede prijs en komen niet met troep aanzetten. Video is een vak en geen wazige hobby en LED video schermen zijn een vak apart binnen video dus ga voor dat soort werk naar de bovenstaande partijen. Anders gooi je veel geld weg voor een net niet led scherm met te weinig opties om video content op de juiste manier weer te geven.
            Laten we eerlijk zijn als ik voor 100 euro de vierkante meter een scherm uit china haal en dan ga verkondigen dat ik 250 m2 in stock heb of zelfs 2000m2 dan kan je dat niet serieus nemen als je de investeringen van professionele bedrijven ziet die 10000euro per m2 investeren in een scherm en dan dus maar 100m2 van een type hebben toch??

Comment

• vidioot
              • Mar 2006
              • 47

Heb laatst een deel van die 250 m2 uit Heerlen gezien bij de Rai (ISE). Mooie LED voor als je een damwedstrijd organiseert! O sorry, moest dat egaal wit voorstellen?

Ik zou me schamen als ik m'n LED zo moest opleveren. Dat hoeft gelukkig niet, want mijn baas kocht (iets minder) Barco T-20! lucky me!

Voor diegene die Andé Rieu eens in natuurlijke kleuren wil zien: morgen hangt de T-20 in Valkenburg voor Koninklijk bezoek.

Comment

• dj-wojcik
                • Jul 2008
                • 911

Originally posted by vidioot
                Heb laatst een deel van die 250 m2 uit Heerlen gezien bij de Rai (ISE). Mooie LED voor als je een damwedstrijd organiseert! O sorry, moest dat egaal wit voorstellen?

Ik zou me schamen als ik m'n LED zo moest opleveren. Dat hoeft gelukkig niet, want mijn baas kocht (iets minder) Barco T-20! lucky me!

Voor diegene die Andé Rieu eens in natuurlijke kleuren wil zien: morgen hangt de T-20 in Valkenburg voor Koninklijk bezoek.
                Helaas maar ik kan niet aanwezig zijn. Maar ik meen ze al gezien te hebben een tijdje terug op de Maas boulevard in Maastricht
                [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Nit-Wit
                  • Feb 2005
                  • 250

T20 is een degelijk scherm.
                  Alleen jammer dat je baas zowat de enige in de benelux is.
                  Hij had beter Slite of een ander merk gekocht (Lighthouse R7 for example...)
                  Maar dat is weer een ander financieel plaatje.

Hint voor de volgende keer: Investeer in een LED product wat goed te krijgen is op de crossrental markt. OF koop meteen 500m2, maar dat doet haast niemand.

En wat betreft dat bocht uit Heerlen: ze maken de markt kapot met die goedkope troep. De eindklanten gaan m2-wise dit scherm vergelijken met Barco of Lighthouse. ze vergeten voor het gemak het kwaliteitsverschil en daarbij de reden waarom het een nou eenmaal duurder is dan het ander.

Comment

• vidioot
                    • Mar 2006
                    • 47

nog even ter illustratie:

Videoscherm van AV Point ook tijdens de Giro

Blijkbaar zijn ze er ook nog trots op.

Die vorkheftruck is wel geniaal gevonden!

@Nit-Wit: crossrentall is idd lastig nu. Heb jij een idee waarom Barco na 1,5 jaar stopt met produceren van de T-20? Ik heb er eigenlijk geen klachten over...

Comment

• NiTRO
                      • Sep 2002
                      • 677

@Nit-Wit: crossrentall is idd lastig nu. Heb jij een idee waarom Barco na 1,5 jaar stopt met produceren van de T-20? Ik heb er eigenlijk geen klachten over...
                      Hoezo kalibreren..........ziet toch goed uit........ FAIL

Comment

• Nit-Wit
                        • Feb 2005
                        • 250

Waarom ze stoppen? omdat niemand het koopt, het is te groot en te log.

Comment

• vidioot
                          • Mar 2006
                          • 47

Ik kan het toch niet laten....chapeau jongens!:

Oranje en André Rieu zetten Nederland op de kaart!

Comment

• BJD
                            • Oct 2007
                            • 771

Lijkt het nu zo op de foto, of ís het scherm slecht gekalibreerd?

Comment

• PeterZwart
                              • Jan 2008
                              • 402

ziet er echt serieus verdomd slecht uit

Iemand enig idee wie de 88m2 levert @ museumplein?

stonden in Heerenveen ook 2 schermen, die waren redelijk netjes gecalibreerd alleen jammer dat het geluid behoorlijk bagger was..
                              Groeten fan 'n gek ut Fryslan

Comment

• AJB
                                • Jul 2003
                                • 2289

Schermen zijn niet interessant: kennis daarentegen wel! Het ras van "echte" video-technici begint uit te sterven. Buitengewoon lastig, want in de tijd dat elke lightjockey vindt dat hij ook video-jockey is, elke technicus een beamer ophangt en iedereen een mening heeft over beeld, is de hoeveelheid problemen exponentieel gestegen.

Video is een vak, met dusdanig veel variabelen dat naast een beetje kennis, een dosis ervaring ook best van pas komt. Tijd voor het oude leermeesterschap, dan is er misschien nog hoop voor de toekomst...

Neuzelen over spullen kan iedereen: dat gaat per definitie nergens over.
                                If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                                ------------------------------------------------
                                Arvid Buit
                                Creative-Director / Artist-Manager

Comment

Working...