Citysounds 2004 te Tilburg

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dropsen
    • Jan 2004
    • 375

Citysounds 2004 te Tilburg

Aanstaande zaterdag is het weer zo ver: Citysounds! Een gratis festival in de binnenstad van Tilburg met 6 area's en een hele leuke lijst DJ's! Voor meer informatie ff surfen naar www.citysounds.nl.

Ik ga er zeker heen, wie nog meer? Ik heb geen digitale camera, dus wie gaat en deze één heeft, vergeet um niet!
    Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...
  • F.V.D.88
    • May 2004
    • 58

Ik ga er ook zeker heen!

En dit is idd een goede manier om in dit topic alle foto's van Citysounds 2004 te Tilburg te plaatsen!
    MVG, Frank

Comment

• Max
      • Feb 2003
      • 680

Jep ga er dit jaar ook weer heen, afgelopen jaar ook geweest erg leuk.

Comment

• reflection
        • Mar 2002
        • 413

het is maar net wat je als leuk beschouwt met een max van 80 db, en dan de bass die ze ook zo in verhouding hebben dat je m niet voelt.

en zoveel stijlen zijn het niet want het is bijna allemaal club(en de andere dj's die er staan wil ik nu niet zeggen van woow daar ga ik heen)(terwijl tilburg zelf al genoeg goede dj's heeft) (denk aan zino.. met koninginnenacht konden ze het wel), maar wel eventjes kijken natuurlijk
        Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

• F.V.D.88
          • May 2004
          • 58

citaat:Geplaatst door reflection

het is maar net wat je als leuk beschouwt met een max van 80 db, en dan de bass die ze ook zo in verhouding hebben dat je m niet voelt.
          Wow, dat is dan wel een tegenvaller als dat zo blijkt te zijn[xx(].
          Maarja, ik ga er ook naartoe voor de sfeer natuurlijk en om de opbouw van het evenement te zien enz.

En idd met koninginnenacht bleek dat ze er wel een goede show van konden maken ja [8D]!
          MVG, Frank

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5946

productieforum fotoos, en geen foto's en niemand die aan deze productie meewerkt, slotje door modje.
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...