Openair Lanaken 2004

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Iko
    • Feb 2002
    • 766

Ik weet het niet precies, maar als je toch niet het preciese gedrag van die hoorns weet kan je beter met je oortjes gaan richting en proberen, dan kom je best snel tot een goeie spreidings hoek.

Comment

• MC Party
      • Sep 2003
      • 481

Ik kan niet anders zeggen dan WEER toppie gedaan jongens.
      Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• Remco vd Werff
        • Apr 2001
        • 753

Ziet er erg strak uit Tom en Iko (en de rest). Van hoelaat tot hoelaat duurde de avond eigenlijk dat er slechts 1 dj stond?

De maccen het een beetje goed volgehouden?

Contour: bij de Res5 houdt je aan; de eerste, 25 graden spreiding en voor iedere kast die je daarnaast zet tel je er 18 bij op.
        Groeten, Remco

Comment

• CyberNBD
          • Aug 2000
          • 1318

Feest duurde van 21.00 tot 3.00

Maccen hebben het primas uitgehouden, heb maar 1 error gezien tijdens opstarten
          CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• Remco vd Werff
            • Apr 2001
            • 753

Kijk, das top!

Maar hield die dj dat een beetje levendig vol? 6 uur draaien voor 2500 man lijkt me vrij intensief. Waarom is er niet besloten om meer dj's te programmeren?

Was het overigens house/dance of meer drive-in show muziek?
            Groeten, Remco

Comment

• CyberNBD
              • Aug 2000
              • 1318

Meer dj's?!! Weet je wat dat kost????? [:I][)] (Lang leve België )
              Maar in belgie ist verder vrij normaal dat er 1 dj een hele avond draait op een "fuif"
              CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• Remco vd Werff
                • Apr 2001
                • 753

Oke duidelijk, dat blijft iets aparts van Belgie :-)
                Groeten, Remco

Comment

• Olaf Duffhuës
                  • Oct 2000
                  • 2477

Erg sjijk....Mis alleen in het midden de kroonluchter....
                  Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• ralph
                    Banned
                    • Aug 2000
                    • 2649

Was een gezellig feest!
                    Heel lanaken onder de 20 was aanwezig voor mijn gevoel[8D]

Werd eerder in het onderwerp gesproken over het geluid.
                    Kan je zeggen dat het geluid overal op het feestterrein goed te horen was, op het (lager gelegen) dansgedeltje lekker pompende bassen, mid en hoog dat strak meedeed, voldoende geluidsdruk, prettig geluid.

Die Dj was ronduit triest...Snap best dat een organisatie op safe gaat, maar deze knakker wist net niet de juiste volgorde om het echt te laten knallen, draaide bijzonder veel mp3 kwaliteit en dat kon je goed horen!
                    Nog een pluspunt van de strakke pa

Licht vond ik leuk plan, lekker veel washes, kwam puist licht af.

Comment

• oversound
                      • Dec 2003
                      • 218

Ziet er erg netjes uit,
                      Maar even een opmerking over die Prolyte towers.
                      Ze staan zo midden in het publiek, en als ik zo de foto's bekijk, zonder enige afscherming eromheen (de steunen enzo)
                      Doen jullie dat nooit? Vaak genoeg gezien dat er iemand over zoiets valt. Of in een dronken bui even de truss in klimt.
                      Bij kleinere feesten heb je dat minder maar met 2500 man zou het toch slim zijn om de towers even af te schermen of heb ik het mis?

Groet,
                      Emiel

Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!

Comment

• CyberNBD
                        • Aug 2000
                        • 1318

Tja die afscherming is een keuze die je maakt, eerste idee was idd wel nog om een zwart zeiltje rond de onderkant van de towers te trekken tot een metertje of 2-3 hoogte. Outtriggers afschermen is verder een kwestie van wat de organisatie wil naar mijn idee. Opzich kon de constructie op 4 short outtriggers per tower staan maar vanwege het feit dat het buiten was hebben we maar de gulden middenweg gekozen en 2 longs per tower eringestoken.

Comment

• AJB
                          • Jul 2003
                          • 2289

Ziet er goed uit, leuk trussenplan, strak afgewerkt ! Is die HogPC toevallig van Axs ?
                          If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                          ------------------------------------------------
                          Arvid Buit
                          Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Jasper-Lichtbron
                            • Jun 2001
                            • 2155

Hola dat ziet er weer erg chique uit!!! Leuke klusjes doe jij altijd zeg!

Ben het alleen wel met Olaf eens dat ik die enorme bol in het midden een beetje mis, had wel wat mogen hangen in die bult; koop zo'n lamp uit dit topic daarvoor: http://forum.licht-geluid.nl/forum/t...?TOPIC_ID=9507 dan is het echt helemaal af

Comment

• ronny
                              • Dec 2002
                              • 2138

twas idd weer een mooi klusje voor tom, iko en co

wat het midden van die truss betreft. Denk dat een grote spiegelbol daar ook niet mis had gestaan[^]

en kwa geluid: als op iedere fuif in belgie nu eens zo goed geluid zou staan he,....

mvg
                              ronny
                              niet zagen, gewoon doen!

Comment

• axs
                                Moderator
                                • Jun 2002
                                • 2687

citaat:Geplaatst door ronny
                                wat het midden van die truss betreft. Denk dat een grote spiegelbol daar ook niet mis had gestaan[^]
                                Had het meteen voorgesteld toen ik ff daar was tijdens de opbouw
                                Was ook mijn eerste gedacht... er ontbreekt 'iets' in dat midden.
                                Was verder heel erg leuk gevonden!

citaat:Geplaatst door AJB
                                Is die HogPC toevallig van Axs
                                Dat kan ik niet ontkennen

Jammer genoeg wat problemen geweest met de hogPC.
                                USB op mainboard werd overbelast waardoor de PC ff niet meer wou.
                                Les 1: alles via powered USB hub of USB voeden vanuit de wings
                                If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

Working...