Een leuke show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Den Berte
    • Apr 2003
    • 147

Een leuke show

afgelopen weekend was het weer feesttijd op de lilse bergen. de jaarlijkse dancenight werd er weer georganiseerd. op vrijdag mocht ik in de eerste tent het zaal licht doen. Die avond was het de nacht van la cuenta.

Let wel op: de previeuws geven niks weer maar de foto's zouden wel moeten werken.
  • dj ThunderXplosion
    • Apr 2004
    • 82

mooi effectje

Wat hing/stond hier?

Comment

• AJB
      • Jul 2003
      • 2289

Ziet er grappig uit. Maar waarom een aparte showtec/botex/meuk-tafel als je een Pearl2004 hebt staan
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
      ------------------------------------------------
      Arvid Buit
      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• ralph
        Banned
        • Aug 2000
        • 2649

poppeldepee, een sgm 12sc een bootsex tafel noemen, das nogal voor iemand die zegt serieus met licht bezig te zijn.
        Voor conventioneel licht zijn die sgm=etjes meer dan steady en lekker om mee te werken. Jammer dat er direct een waarde oordeel wordt gegeven over de show van een ander.
        Of ben ik zo onnederlands dat ik graag mensen in hun waarde laat?

Leuke show fotoos!

Comment

• Juce
          • Aug 2001
          • 203

ook het licht gedaan tijdens het optreden van La cuenta?
          Normaal hebben die altijd hun eigen lichttechnieker bij.
          En ik weet dat die altijd uitkijkt naar de nacht aangezien er dan nog eens een budget is dat hij met intelligent licht mag werken.

Juce

Comment

• Pieter Huijgen
            • Sep 2003
            • 766

Ik heb destijds in Brussel op de ACF bijna ruzie gekregen met de leverancier van SGM, Wytec. Ik vertelde hem dat met name de knoppen van die tafels erg fisher-price waren...

Ik kan er in ieder geval niet fatsoenlijk op werken, dus doe dat ook niet.
            Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• Den Berte
              • Apr 2003
              • 147

1° juce, ik deed enkel het zaallicht. de podiumshow was van de vaste technieker van la cuenta ( de ronny aka de snelle.)

2°er hingen 16 kryptons, 8 4baren pars, 4 sunstrips, 6 profilen, 5 pc 1kw's en 2 atomic 3000 en 4 multiparren. het geluid was van community en de hoodtafel was een MH4 met een poduimmix.

3° het laat me koud wat iedereen over SGM denkt. voor mijn is het een goede tafel en als daar andere de vergelijking maken met showtec of botex is dat hun probleem.

Comment

• jurjen_barel
                • Jun 2003
                • 3148

Het kan aan mij liggen, maar hebben jullie de truss aan de tentpalen omhoog gehesen? [B)]

Comment

• Den Berte
                  • Apr 2003
                  • 147

ja, dat was wel niet mijn beslissing ik deed enkel de bediening van het licht op vrijdag.

Comment

• MC Party
                    • Sep 2003
                    • 481

citaat:Ennuh Ralph...Misschien heel vreselijk maar SGM valt bij mij niet in de Pro-Catagorie lichttafels...[:I] Idd wel stukje beter dan botex e.d. maar laten we eerlijk zijn; het blijft zooi...[B)]

Kom maar op met de reacties []
                    [V][V][V]
                    sorry maar denk dat dit nog altijd een vd betere betaalbare controllers is en zeker geen zooi.
                    Ik zal de post van je dan ook maar zien als een Jan mulder die wat zegt in Villa BVD, (om even in de EK stemming te blijven.)

En wat bedoel je met zooi,: je kan geen mooie lichtshow met deze tafel neerzetten? / hij is zo kapot/ ???
                    Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• GielisHJ
                      • Nov 2003
                      • 24

Zie ik daar willy sas op de eerste foto aan de drum?

Comment

• Den Berte
                        • Apr 2003
                        • 147

yep, ken je hem? leuke kerel om mee samen te werken.

Comment

• GielisHJ
                          • Nov 2003
                          • 24

Ja ik ken hem al lang, hij is die dag nog wat passieve kastjes bij ons komen halen voor een job van hem die hij de dag erna had.

Comment

• jerre
                            • Jun 2003
                            • 286

Ah, zie 'k daar materiaal van PFL, 'k zie op foto 3 dat ze die subjes nog altijd nie t verkocht hebben. 'k twijfel 'r niet aan dat Raf B 'r ook was, doet 'm 'ns de groeten als je 'm ziet en zegt dat ie nog 'ns op doel 1/2 binnenspringt ipv altijd maar op doel 4 te zitten
                            nu gij en dan ikke weer

Comment

• lichtmoderator
                              • Jun 2002
                              • 115

Heren en dames,

Om te chatten is er de j&h chatbox op IRC. Misschien toch eens de moeite doen om uit te zoeken hoe dat werkt. Spaart ons hier een hoop onzin en gewone conversaties tussen 2 personen.

Inloggen kan via de site of via een IRC client!
                              Alle info is ook te vinden in de faq!

Praat daar aub verder ipv hier het forum voor persoonlijke conversaties te gebruiken.

C ya @licht-geluid @ irc
                              Lichtmoderator fora J&H Licht en Geluid

Comment

Working...