Ik ben van het weekend naar frequence in eersel geweest.
Dit feest was van Pure-Events uit Eindhoven.
De productie werd gedaan door mijn baas en vandaar dat ik een leuk gratis feestje heb gehad.
MAAR wat was het geluid zwaar ZAAD!!!![}
]
Het geluid werd gelevert door Purple er waren iets van 4 zalen in 3 daarvan stond het D&B Systeem (Wat ik zelf al niet zo lekker vind klinken)
Er stond gemiddeld 4 top 4 mid en 4 bass per tent.
In deze 3 tenten klonk het geluid Matig de bass voelde je amper na 5 meter van het podium en het hoog was vaak te schel.
in de andere zaal Stond het JBL Vertec systeem (wat denk ik bij Storysound is gehuurd.)
Ik heb dit setje al redelijk vaak gehoort in de borchlandhallen te ADAM.
Daar klonk het altijd erg strak en hard!!
Maar waarom neemt er dan niemand de moeite om het op frequence ook zo af te stelllen [V]
Wat een zwaar belaberde zooi!!
De tent was voor denk ik 1500 man en er hong een complete line Arey waar ze ook Hellbound van 4000 man mee hebben gedaan.
En de bass was ver te zoeken!!
na 10 meter was alles ineens weg!
Mijn Conclussie is dan ook (niet lullig bedoelt tegen Purple)
Purple klan zich beter bezig houden met Bandjes dan met House feestjes wandt daarbij schieten ze dan ook echt tekort!

Zaal met het Vertec Systeem

Ik snap niet dat er niemand is die dan even de moeite neemt om door de zaal heen te lopen en het even beter af te stellen.
En ook ik weet dat er geluids normen zijn!
Maar dan nog hoeft het niet zo belabbert te klinken toch!?[?]
Dit feest was van Pure-Events uit Eindhoven.
De productie werd gedaan door mijn baas en vandaar dat ik een leuk gratis feestje heb gehad.
MAAR wat was het geluid zwaar ZAAD!!!![}
]Het geluid werd gelevert door Purple er waren iets van 4 zalen in 3 daarvan stond het D&B Systeem (Wat ik zelf al niet zo lekker vind klinken)
Er stond gemiddeld 4 top 4 mid en 4 bass per tent.
In deze 3 tenten klonk het geluid Matig de bass voelde je amper na 5 meter van het podium en het hoog was vaak te schel.
in de andere zaal Stond het JBL Vertec systeem (wat denk ik bij Storysound is gehuurd.)
Ik heb dit setje al redelijk vaak gehoort in de borchlandhallen te ADAM.
Daar klonk het altijd erg strak en hard!!
Maar waarom neemt er dan niemand de moeite om het op frequence ook zo af te stelllen [V]
Wat een zwaar belaberde zooi!!
De tent was voor denk ik 1500 man en er hong een complete line Arey waar ze ook Hellbound van 4000 man mee hebben gedaan.
En de bass was ver te zoeken!!
na 10 meter was alles ineens weg!
Mijn Conclussie is dan ook (niet lullig bedoelt tegen Purple)
Purple klan zich beter bezig houden met Bandjes dan met House feestjes wandt daarbij schieten ze dan ook echt tekort!

Zaal met het Vertec Systeem

Ik snap niet dat er niemand is die dan even de moeite neemt om door de zaal heen te lopen en het even beter af te stellen.
En ook ik weet dat er geluids normen zijn!
Maar dan nog hoeft het niet zo belabbert te klinken toch!?[?]

Comment