Frequence

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PHsound
    • Mar 2002
    • 190

Frequence

Ik ben van het weekend naar frequence in eersel geweest.
    Dit feest was van Pure-Events uit Eindhoven.

De productie werd gedaan door mijn baas en vandaar dat ik een leuk gratis feestje heb gehad.

MAAR wat was het geluid zwaar ZAAD!!!![}]

Het geluid werd gelevert door Purple er waren iets van 4 zalen in 3 daarvan stond het D&B Systeem (Wat ik zelf al niet zo lekker vind klinken)
    Er stond gemiddeld 4 top 4 mid en 4 bass per tent.

In deze 3 tenten klonk het geluid Matig de bass voelde je amper na 5 meter van het podium en het hoog was vaak te schel.

in de andere zaal Stond het JBL Vertec systeem (wat denk ik bij Storysound is gehuurd.)
    Ik heb dit setje al redelijk vaak gehoort in de borchlandhallen te ADAM.
    Daar klonk het altijd erg strak en hard!!
    Maar waarom neemt er dan niemand de moeite om het op frequence ook zo af te stelllen [V]
    Wat een zwaar belaberde zooi!!
    De tent was voor denk ik 1500 man en er hong een complete line Arey waar ze ook Hellbound van 4000 man mee hebben gedaan.
    En de bass was ver te zoeken!!
    na 10 meter was alles ineens weg!

Mijn Conclussie is dan ook (niet lullig bedoelt tegen Purple)

Purple klan zich beter bezig houden met Bandjes dan met House feestjes wandt daarbij schieten ze dan ook echt tekort!

Zaal met het Vertec Systeem

Ik snap niet dat er niemand is die dan even de moeite neemt om door de zaal heen te lopen en het even beter af te stellen.

En ook ik weet dat er geluids normen zijn!
    Maar dan nog hoeft het niet zo belabbert te klinken toch!?[?]
  • PHsound
    • Mar 2002
    • 190

Hmmm....
    Foto's werken niet echt :S

Comment

• JeroentjE
      • Oct 2000
      • 197

citaat:in de andere zaal Stond het JBL Vertec systeem (wat denk ik bij Storysound is gehuurd.)
      Purple heeft zelf Vertec ..
      Nigel Tufnel: "Eleven. Exactly. One louder."
      Marty DiBergi: "Why don't you just make ten louder and make ten be the top number and make that a little louder?"
      Nigel Tufnel: [Pause] These go to eleven."

Comment

• fl@x
        • Oct 2003
        • 194

Vind het nogal lef hebben om twee gerenomeerde bedrijven zo af te kraken.

Tuurlijk mag je een mening hebben over de sound, maar daaarbij hoeft toch niet het bedrijf de grond in getrapt te worden.

Ik heb regelmatig D&B van Purple gehoord en dat klinkt gewoon geweldig. Het komt er gewoon op neer dat de technicie niet helemaal hun werk hebben gedaan om het top te laten klinken.

Greetz
        Zo niet, dan toch!!!

Comment

• AJB
          • Jul 2003
          • 2289

Grote bek voor een 16 jarige, tegenover een van de top-bedrijven in Nederland. Ken veel technici daar, en weet dat juist dat D&B prima klinkt in hun handen... Je maakt hele grote vrienden zo denk ik...

If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
          ------------------------------------------------
          Arvid Buit
          Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5946

Dit noem ik nou een Flame....

Voorwaarde om foto's in het productieforum te plaatsen is dat je zelf een taak hebt gehad in die productie. Bezoekers tellen daarbij niet mee.
            Ik durf wel te stellen dat het een reden heeft dat jij niet bij die productie betrokken bent geweest!

Onderwerp afgesloten door moderator.
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...