Randrock 2003/2004

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MC Party
    • Sep 2003
    • 481

Beste Rinus, wat wil je hier nu mee zeggen?

Je zegt;
    ... krijgen altijd net FF te weinig om het 'echt goed' te kunnen doen.

Ik denk NIET dat het hier om de bekende puntjes op de i gaat. Ik vind het dan ook een slechte vergelijking.
    Je ziet hier gewoon dat er zwaar bezuinigd is, dat is wat anders dan net niet voldoende hebben om het 'echt goed' te doen.

Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• JeroentjE
      • Oct 2000
      • 197

Hoezo hier word bezuinigd?

Of ik snap jullie beredenaties niet. Festival organisatie boekt van DikHout incl. PA en lichtset. Deze set is altijd hetzelfde, zal die festivalfiguren een worst zijn of een truss nou wel of niet volhangt. Maakt niet uit of ze in een feesttent voor 1500 boeren spelen of in het lokale OJC voor 200 natte breezah's, die set is in 9 van de 10 keren hetzelfde.

Of denk je dat de crew van de band hun licht in de tent hangt omdat dat er mooier uitziet? Die jongens willen na het optreden ook zo snel mogelijk naar huis ..

Maar zo als ik zal zei; misschien gaat jullie discussie wel heel ergens anders over ..
      Nigel Tufnel: "Eleven. Exactly. One louder."
      Marty DiBergi: "Why don't you just make ten louder and make ten be the top number and make that a little louder?"
      Nigel Tufnel: [Pause] These go to eleven."

Comment

• MC Party
        • Sep 2003
        • 481

Tja, als je geen licht hangt om het mooi te maken en altijd zo snel mogelijk naar huis wil kan je beter stoppen in de busines denk ik. verder neem ik aan dat de organisatie er ook naar streeft om er een mooie show te hebben staan.

hier trouwens nog enkele foto;s van 2004.

腾讯分分彩计划全天人工计划 ,奇趣分分在线计划【更懂彩民!】兄弟y-you游中国商业有限公腾讯分分彩计划全天人工计划 ,奇趣分分在线计划【更懂彩民!】司主营办公设备家用设备包括打印机标签机一体机标签打除尘器耐高温除尘布袋除尘骨架

腾讯分分彩计划全天人工计划 ,奇趣分分在线计划【更懂彩民!】兄弟y-you游中国商业有限公腾讯分分彩计划全天人工计划 ,奇趣分分在线计划【更懂彩民!】司主营办公设备家用设备包括打印机标签机一体机标签打除尘器耐高温除尘布袋除尘骨架

=================================================
        Owja nog even ter duidelijkheid; de negatieve verhalen die de ronde deden gingen over RandRock 2004. Dit hoeft dus niets te zeggen over 2003.
        ============================================

Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• JeroentjE
          • Oct 2000
          • 197

citaat:Tja, als je geen licht hangt om het mooi te maken en altijd zo snel mogelijk naar huis wil kan je beter stoppen in de busines denk ik. verder neem ik aan dat de organisatie er ook naar streeft om er een mooie show te hebben staan.
          Ik kan je wel vertellen dat het in de rock 'n roll dus niet zo werkt ...
          Nigel Tufnel: "Eleven. Exactly. One louder."
          Marty DiBergi: "Why don't you just make ten louder and make ten be the top number and make that a little louder?"
          Nigel Tufnel: [Pause] These go to eleven."

Comment

• rinus bakker
            • Mar 2002
            • 5429

Ik ken iemand die wilde altijd bezuinigen het liefst op de crew:
            ze kregen al gratis toegang, een gratis shirt en gratis eten.
            Waarom moesten die gasten dan ook nog eens geld hebben
            (....Als ze 12-16 uur per dag op de been waren voor diezelfde meneer. Die het hele jaar 4-5 man full-time op een kantoorbaan had zitten. Zijn feestje liep dit jaar niet zo erg goed).
            De moraal van dit verhaal: "Bezuinigen kan op vele manieren."
            De politiek bezuinigt bijna altijd op de mensen op de vloer, en nooit op de bureaucratie. (Want daarin zit hun eigen toekomst!)
            Het bedrijfsleven bezuinigt bijna altijd op de bureaucraten (= middlemanagement) want het werkt niet met "more chiefs than indians".
            Eén kolonel kan geen 20 tanks tegelijk besturen.
            Twintig bureaucraten kunnen wel heel lang lullen over het werk van die ene man op de vloer!
            Nu was het het licht.
            De volgende keer bezuinigen we ook op het geluid.
            En daarna gewoon op de bands!
            En dan heb je de podiumtrailer daarna ook niet meer nodig.
            Hou je bakken geld over.
            Of nieh dah?
            een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Dree2light
              • Apr 2004
              • 8

Heej hallo allemaal

Jeroentje heeft wel gelijk.

Ik doe het zelf ook. Als ik een lichtset ontwerp houd ik ook rekening met het makelijk bouwen en het snel weg zijn na afloop en dit hoeft zeker niet negatief uit te vallen op het resultaat zeker niet. Als je iedere x de zelfde set bouwd kun je je show op de tafel ook alsmaar verbeteren. Een band tourt eenmaal met een bepaalde lichtset. Het zou niet werken als je iedere x op de lokatie moet aanpassen. dan sleep je vaak veel te veel materiaal mee.
              André Beekmans
              www.abproductions.nl

Comment

• Barthez
                • Dec 2003
                • 256

Daar heb je helemaal gelijk in, en wanneer er wel hoge eisen worden gesteld aan de show en de apparatuur, dan zal de opdrachtgever ook meer budget voor personeel vrij moeten maken, want die lampjes vliegen nog steeds niet vanzelf het truss in []

Dus zolang opdrachtgevers niet willen investeren in extra crew of bouw-/breekdagen, moeten ze ermee leven dat je je setje easy-to-build/easy-to-pack houdt, en dat hoeft helemaal niet te betekenen dat het er slecht uit ziet [^]
                Goed plan! ...doen we niet!

Comment

Working...