Zowel line-up als foto's ziet er erg goed uit!!
Queen Size festival
Collapse
X
-
Zie ik trouwens op foto 9 belgische flightcases staan? [:P] Zeker nieuw die CDJ 1000MK2?Licht is altijd zwaar.Comment
-
Kartonnen dozen, blijkbaar een grapje van hier in de omgeving maarja, misschien wel al van Belgisch tippen gehoord? (kist op zen kop leggen)Licht is altijd zwaar.Comment
-
Die dingen noemen ze "Earthquakes" (o.i.d.)citaat
ie draaitafels liggen op een cement plaat die als het ware "hangt" aan een stel veren waar die rubbertje om zitten. Is net iets stabieler t.b.v. scratchen dan freefloats
Niet onze CDJ1000.....citaat: Nog geen flights voor de CDJ1000 ?
Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
René toch...[V]citaat:Geplaatst door René_Master
Zie ik trouwens op foto 9 belgische flightcases staan? [:P]
Die dingen heten [u]Poolse</u> flightcases, zoek maar ff een topic op genaamd "De Dikke Van Dale der licht-en geluidstechniek." en je vindt de hele voorgeschiedenis erbij
Comment
-
En wat wegen die flights dan ? Ik gebruik ook wel regelmatig een arduinen blok met mousse onder om m'n PU af te veren, maar die blokken alleen zijn al niet te heffen, dan nog met een technics in één flight ???citaat:Geplaatst door Olaf Duffhuës
Die dingen noemen ze "Earthquakes" (o.i.d.)citaat
ie draaitafels liggen op een cement plaat die als het ware "hangt" aan een stel veren waar die rubbertje om zitten. Is net iets stabieler t.b.v. scratchen dan freefloats
Enne, earthquakes kennen we hier ook, maar dan wel als immense, lompe subbaskasten uit "de jaren stillekes"
--- watt ever you want ---Comment
-
belgian flip ... dat ken ik ... en dat wil dus zeggen dat je de kist achterstevoren tipt. Zal het wel eens uitleggen wanneer je met mij een vrachtwagen mag laden [citaat:Geplaatst door René_Master
Kartonnen dozen, blijkbaar een grapje van hier in de omgeving maarja, misschien wel al van Belgisch tippen gehoord? (kist op zen kop leggen)
]
Comment
-
Mjah blijkbaar is de humor met laden e.d. overal anders, Belgisce flightcases zijn hier toch écht katonnen dozen, bij jullie dus poolse, zal wel een soort dialect zijn, dus de volgende keer hoef je niet te doen alsof ik alles verkeerd heb. Hetzelfde met belgisch tippen, is bij ons de kist op zijn kop tippen, dus de wielen naar het plafond.Licht is altijd zwaar.Comment
-
hmmm....en dat heb ik in belgië dan nog nooit zien doen....citaat:
Hetzelfde met belgisch tippen, is bij ons de kist op zijn kop tippen, dus de wielen naar het plafond.
Wielen= onderaan, vooraan, achteraan, links of rechts. Nooit boven.
Tssjjj ... en het dan op ons steken [8D]
Zatte nederlanders
Comment
-
Het ligt niet aan het dialect volgens mij. Het is meer dat degenen die nog niet van Poolse fc's hebben gehoord, toch een beetje hilarische naam willen verzinnen. Wij Nederlanders betrekken dan toch vaak de Belgen erin. (No offence!)citaat:Geplaatst door René_Master
Belgisce flightcases zijn hier toch écht katonnen dozen, bij jullie dus poolse, zal wel een soort dialect zijn, dus de volgende keer hoef je niet te doen alsof ik alles verkeerd heb.
Ik neem het je verder niet kwalijk dat je Belgische fc gebruikt en je mag het van mij verder gebruiken, maar het is toch egt wel de Poolse.
Ik citeer uit die andere topic:citaat:Geplaatst door Iko
Das nie goedcitaat:Poolse flightcase = kartonnen doos
het is namelijk:
Belgische flightcase = kartonnen dooscitaat:Geplaatst door rinus bakker
Hoi Iko,
Polen bestaat toch echt wel een poepie langer dan Belgie...
en het was Koning WenceslaczII-Wojcewksy zelf die in 1393
tijdens de viering van de 10e verjaardag van de eerste vlucht van de gebroeders Wrightskykovovic
het zeer lichte materiaal karton officieel in kistvorm liet vouwen als vorm van vervoersbak ....
Een idee dat eeuwen later werd uitgewerkt door de naar Parijs gevluchte Pool Luduvic Vuittonietsky,
waarna de Engelsman Robert Road dit concept verbeterde tot de roadbox.
En dat werd vervolgens in 1932 weer gecopieerd door de Amerikaan Philip Flight.
Want je denkt toch niet dat "flightcase" iets met vliegen te maken heeft he.
Het aantal wegkilometers dat flightcases afleggen is het 1.000.000 voudige van de vliegkilometers.
Sterker nog: het barst van de vliegkisten die nog nooit een vliegtuig van binnen hebben gezien.
HH
zullen we het er maar op houden dat ik die kreet al een jaar of 25 ken als Poolse fc,
en dat de aanduiding voor kartonnen doos dus meer varianten kent.Comment
-
Ok, is goed, maar dan snap ik niet waar Poolse in ***snaam vandaan komt. Kijk iedereen weet dat belgen grappen over Nederlanders hebben. (pinnig) En Nederlanders over Belgen (dom). Dus dat poolse had ik nooit achter kunnen komen. Leg eens uit?
EDIT: ik zie het al
Licht is altijd zwaar.Comment
-
Grote jongen!
Nu maar terug on-topic gaan, voordat deze ook weer wordt afgesloten? [:I]
Ziet er strak uit, meer kan k er niet van zeggen! [8D][
]
Comment

Comment