Nog meer oud op nieuw 2003/2004

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

Nog meer oud op nieuw 2003/2004

Ergens in the middle of no where...Op de Veluwe...

Licht : 26 PAR 64/500, 4*Robe 250XT head, 2*Blinder, 1* Atomic, 1*Wizard, 1*Spiegelbol 1mtr. 1*ZR33, 2*IES dimmerpack en 1*Lightjockey

Geluid : Mach Slingshot (MS1262 + M182T), 2*AD 2402, 2*AD 2404, Mach 20.06 proc. 2*QSC PLX3002, 2*Mach M152T, 4*Mach M154T(in-fill), 1*Mackie 1604, DBX 166XL en Rane DEQ60

Truss : totaal rechte lengte 31m, 1/2 6 mtr. cirkel, div. hoeken, 4* gekeurde ketting(2200kg)Niet te zien op de foto, alles ge-safed..
    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**
  • Joost van Ens
    • Jan 2001
    • 628

ketting op foto 4 wat is, doet hij. suggereerd een heel erg schuine reeptrek. Maar dan weer waar aan?

groeten

Comment

• musicjohn
      • Aug 2001
      • 1102

Humzzz... hele mooie versterkertjes en processoren !!!

En wat een mooie spiegelbal zeg. Is dat er één van zo'n 80cm doorsnee?

Goed gedaan hoor Olaf. [^]

Tsja... persoonlijk had ik een dubbele AD-32 set leuker gevonden !!! [)]
      Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• - -Niels- -
        • Aug 2003
        • 253

Ik vind het er mooi uit zien, ook de vorm van de tuss...
        't Ziet er ook swingend uit op de laatste foto!!!

Comment

• LJ Tom
          • Nov 2003
          • 202

citaat:Geplaatst door musicjohn

En wat een mooie spiegelbal zeg. Is dat er één van zo'n 80cm doorsnee?
          Licht : 26 PAR 64/500, 4*Robe 250XT head, 2*Blinder, 1* Atomic, 1*Wizard, 1*Spiegelbol 1mtr. 1*ZR33, 2*EIS dimmerpack en 1*Lightjockey
          Groeten

Tom Venken

Comment

• snoei
            • Apr 2003
            • 168

hoe heb het de hele truss contructie omhoog gebracht?

kzie op 1 foto een heftruck eronder staan...

Comment

• jakobjan
              • Jul 2002
              • 599

heeee wat ziet mijn oog, Lightjockey , dat is op meer plaatsen gebruikt met oud en nieuw.. ik zal binnenkort ook een paar plaatsen

kijk ook op www.oudennieuwfeest.nl
              Jakob-Jan
              Lightjockey Beta tester
              Freelance Licht tekkie

Comment

• fl@x
                • Oct 2003
                • 194

Leuke truss-constructie!! Maar hoe is deze bevestigd?? Ben erg benieuwd.
                Vind persoonlijk dat de constructie een beetje te groot is voor de hoeveelheid materiaal. Maar dat is mijn mening..
                Verder ziet het er netjes uit

Grtz Fl@x
                Zo niet, dan toch!!!

Comment

• MSSS
                  • Jul 2003
                  • 365

Hallo,

Waar was dat feestje precies op de veluwe?
                  oleole ik heb EV :)

Comment

• AJB
                    • Jul 2003
                    • 2289

Mooi om te melden dat alles gesafet was, en ongetwijfeld was de bedoeling okeej, maar ik zie dat de truss (boven de spiegelbol) bevestigd is met een 1tons strop, echt zonder safe ! Dat je een rondstrop gebruikt om een truss aan te pikken okeej, maar a.u.b. wel met een steel als safety he !
                    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                    ------------------------------------------------
                    Arvid Buit
                    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Olaf Duffhuës
                      • Oct 2000
                      • 2477

citaat: Mooi om te melden dat alles gesafet was, en ongetwijfeld was de bedoeling okeej, maar ik zie dat de truss (boven de spiegelbol) bevestigd is met een 1tons strop, echt zonder safe ! Dat je een rondstrop gebruikt om een truss aan te pikken okeej, maar a.u.b. wel met een steel als safety he !
                      Die strop heeft alleen als funktie om de truss te hijsen, het geheel hangt zoals in het verhaal aan 4 kettingen. Die kettingen mogen in deze opzet, als ik goed begrepen heb, 1100 kg hebben.

citaat:Waar was dat feestje precies op de veluwe?
                      Harskamp

citaat:ketting op foto 4 wat is, doet hij. suggereerd een heel erg schuine reeptrek. Maar dan weer waar aan?
                      Puur alleen om het spulletje omhoog te krijgen.

citaat:Humzzz... hele mooie versterkertjes en processoren !!!
                      Processor is een BSS OEM van Mach...
                      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• snoei
                        • Apr 2003
                        • 168

al vraag ik me af hoe dat dan in ***snaam omhoog is gekomen als die kettingen zo schuin hangen...

Comment

• rinus bakker
                          • Mar 2002
                          • 5429

Hallo Olaf,
                          leuk ontwerp, en je had weeer eens een ander type Verlinde tot je beschikking dan gebruikelijk.
                          Zaten er 1 of twee bovenloopkranen in die hal. Dat is op de pics amper te zien.

Maar ik sluit me wel aan bij alle vragen omtrent de (veiligheid van de) rigging van die truss?
                          - Waarom de kettingen onder zo'n griezelige hoek?
                          - Kunnen ze nou 2200 kg hebben of 1100kg? (10mm, 8mm of 6mm)
                          - En hoe pikten ze aan (waren ze aangeslagen?) op die truss?
                          - Had je alles (even) aan die (twee?) bovenloopkatten hangen (zoals die foto met paarse band
                          suggereert?) ... en daarna de resterende punten gesafed?
                          - Hoe was die 6m boog (halve cirkel) bevestigd/ondersteund?
                          - Wat waren de afmetingen van het rechthoekgedeelte rechte truss 31m -15m (3x dwarsligger van 4+1) dan hou ik 16m over voor de lengteliggers. Dus 8m + 2x T- en L-stuk is dat 9,9m.
                          Dus zeg maar 13x6m buitenwerks - incl de halve cirkel... Klopt dat?
                          Dan lijkt die opmerking over 'te groot' van Fl@x ook meteen ontkracht.
                          Resten alleen de hijstechnische vragen.....
                          een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• ronny
                            • Dec 2002
                            • 2138

nog een vraagje: Wat deed die pa tafel daar op die ampracks? Veel microfoons moeten aansluiten? Klein optreden gehad?

mvg
                            ronny
                            niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Rock On
                              • Jan 2004
                              • 250

@ ronny: Als je DJ's te gast krijgt, wil je écht wel een tafeltje tussen de DJ-mixer en je PA. De meeste DJ's die ik ken hebben geen respect voor rode LEDjes, met als uitschieter Benny Rodrigues, die heeft in zijn contract al staan dat als hij een monitor sloopt de rekening zonder moeilijkheden naar zijn management gestuurd kan worden. Maar om ff bij de vraag te blijven. Zo heb je ook de controle over het zaalvolume, want je wil niet bij de eerste DJ en 10 man in de zaal al meteen op 0 dB zitten.
                              En soms is het niet nodig, maar beter MEE verlegen dan OM verlegen. Jij ziet vast ook niet graag je drivers uit de kasten schieten omdat de DJ ergens een blokgolfje veroorzaakt.

grtz, David
                              "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

Comment

Working...