KAJ fuif

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3148

citaat:Geplaatst door driesmees
    kunnen we on-topic blijven?
    k geloof dat iedereen al een keer op je foto's van dat feestje heeft gereageerd. Nog een bepaald iets waar je commentaar op wil krijgen (commentaar hoeft niet persee negatief te zijn)

Comment

• driesmees
      • Apr 2003
      • 1076

comentaar moet je krijgen,
      je zegt toch niet: wat vind je van m'n mooie scanner
      [CENTER] [/CENTER]

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3148

ach.. je hebt zo van die mensen...

Maar ik heb nog wat gevonden:
        Je zei dat je erg tevreden was over de SmartMoon, maar hoe kan je daar nou goed over oordelen, als je er maar 15 minuten mee hebt kunnen werken? Of had je gelukkig nog een reservelamp liggen?

Comment

• Jurrie
          • Nov 2002
          • 402

Jurjen, waarom zit jij Dries zo af te zeiken? Nog steeds niet over je low-budget fop glijbanen [:I][)] heen?

No offence, maar ik vind het een beetje triest om al het mogelijke aan te pakken om een beginner naar beneden te halen.

Comment

• driesmees
            • Apr 2003
            • 1076

De smart moon
            is een combinatie van 4 moonflowers, die geprogde chases don,
            bij 1 van de vier was de lamp gesprongen, dus aar 3 flowers i.p.v. 4...
            Gaf nog steeds een mooi effect
            [CENTER] [/CENTER]

Comment

• jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3148

citaat:Geplaatst door Jurrie
              Nog steeds niet over je low-budget fop glijbanen [:I][)] heen?
              Wtf? Ben redelijk tevreden over. Ze doen hun werk nog steeds goed en de kwaliteit is acceptabel.
              citaat:No offence, maar ik vind het een beetje triest om al het mogelijke aan te pakken om een beginner naar beneden te halen
              Het is niet mijn bedoeling om een beginner omlaag te halen. Ik beschouw kritiek als stof waar je van kan leren. Die laatste vraag, daar zat ik gewoon nog ff mee, en was vooral bedoeld om alles weer een beetje on-topic te krijgen. Bovendien weet k hoe het zou zijn om een beginner omlaag te halen, aangezien ik er ook een ben... Remember?

Comment

Working...