Cascade 2003

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jag
    • Nov 2002
    • 319

Cascade 2003

Helaas niet zulke mooie foto's. Ik heb nog geen tijd gehad de manual van mijn A60 gelezen (dus alles op standje auto of night shot) en het is niet echt makkelijk foto's maken in een theater (veel contrast). Maar hier waar wij nu mee bezig zijn, het cascade circus 2003. Het bevindt zich allemaal in de stadsschouwburg Utrecht, waar ik werk als geluidstechnicus en het is een eigen productie van de schouwburg. Al een tijdje, want dit is al weer de 15e versie (voor mij de derde).
    Maandag was de eerste bouwdag, een flink podium en natuurlijk een flinke partij licht. Dinsdag zijn we begonnen met het geluid te bouwen en heb ik de eerste foto's gemaakt.

Hier kan je een lichttrek die vol hangt met source four parren zien. En als je goed kijkt zie je onze Source set links hangen. Onze opening is 8 meter hoog en 16 meter breed.

Hier zie je de contouren van vier cybers die in de zaaltrek hangen, en twee Axys scopes voor het balkon.
    En het podium voor het orkest in aanbouw.

Hier een foto die ik vandaag heb genomen. Alle wappers staan in rust positie. En het orkest heeft zich genesteld op het podium, en ik heb al een snelle soundcheck gedaan voor de repetities van morgen.

Opstelling van toetsenist.

Axys UFM212 floortjes.

Onze Yamaha vleugel met veel te veel licht erop.

Stagebox voor de 52 kanaals Whirlwind multi en EQs van de floortjes. En de 01V submixer.

Hier mijn plekkie, het is nog een zooitje maar dat gaat nog veranderen. Links onze K3 24 kanaals mixer, rechts de Wholehog (gehuurd van Flashlight, wij hebben zelf een Expression van ETC).

Closeup van de laptop waar de drie XTA Dp200s mee bestuurd worden.

Eén van de extra bijgehuurde subs, een B225 van het Axys Target systeem (Doe maar, Ahoy).

Eén van de volgspots op het balkon.

En een plaatje van onze zaal (het balkon).