clouseau

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tomv
    • Jun 2003
    • 331

de hele show is op tv1 geweest en moet zeggen AMAAI!
    Volgend jaar ga ik ook, deels voor clouseau deels voor het licht!!
    Tom

Comment

• jelle_janssens
      • Apr 2003
      • 35

iedereen gelukkig en wel, en ik samen met een eml-werknemer mijn zondag namiddag opgeofferd (of zoiets) om in de ahoy (de VIP van de proms) 90 source4 parren te gaan losvijzen en deze daarna in antwerpen terug te gaan ophangen (tof hé), een week (of2) later stond ik daar terug op zondag (will tura had een rook-masjien nodig).
      TOF,TOF, TOF!!!!!!!!!
      en inderdaad de show was best wel ZALIG
      puik werk

STAGEdex rules (of was het een StageCo podium op clouseau?)

De structuur ging omhoog,......
      en het dak kwam even naar beneden.

Jelle
      ik was begonnen bij belichting, maar ik ga eindigen met postzegels.

Comment

• Kevin_DM
        • May 2003
        • 577

citaat:Geplaatst door jelle_janssens

STAGEdex rules (of was het een StageCo podium op clouseau?)

Stagedex is van Stageco (overkoepelende samenwerking Stageco-prolyte...)

--- watt ever you want ---

Comment

• flying pig
          • Nov 2003
          • 12

Het was idd een graaf setje.
          't licht was de vorige editie van Clouseau specialer, en beter [u]geduwd</u> (sorry avo fans ) dan deze.
          enfin soit, ieder heeft zijn eigen gedacht.

Comment

• kosi
            • Apr 2003
            • 40

citaat:Geplaatst door Kevin_DM

citaat:Geplaatst door axs

citaat:Geplaatst door ljanton

citaat:En dan weten dat ze heel dat gevaarte nog eens twee keer mogen afbreken en terug opstellen
            correctie , 1 keer maar , voor metallica , toen clouseau de eerste keer hun concertenreeks moest onderbreken voor het optrden van de vlaamse zanger "will tura" heeft "will tura" die middag exact dezelfde lichtshow en podium gebruikt en er was niets verandert ik ben geweest naar clouseau en will tura , clouseau was beter , en ik weet ook dat de rigging effecten zoals het op en neer gaan en dergelijke , niet door EML was gedaan maar door een appart aangesteld bedrijf dat alleen "rigging effecten" doet , de truss was van EML maar de opstelling en effecten van een appart bedrijf , k'zal de naam es opzoeken
            Wel leuk dat er mensen zijn die blijkbaar de klok hebben horen luiden, maar de klepel niet weten hangen
            Het ganse grid is gehangen door Stageco, alle klank en licht komt van EML. Moving truss is inderdaad gedaan door flashlight.

@ Rinus, ben idd zoon van, hij doet je de groeten terug !
            En de bewegende truss kwam van AED, je zag duidelijk de alombekende 'A' op de trussen kleven. Ik heb het genoegen gehad om de avond voor de show even boven een kijkje te gaan nemen. Het was bangelijk !!!! Tevens is deze set ook gebruikt voor de sinterklaas show enkele dagen voor het concert van clouseau
            -- Kosi --

Comment

• AJB
              • Jul 2003
              • 2289

Hebben ze bij dit showtje die beweegbare extensions nog gebruikt ? Bij de theatershows doen ze dat sowieso wel, en dat ziet er strak uit..
              If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
              ------------------------------------------------
              Arvid Buit
              Creative-Director / Artist-Manager

Comment

Working...