clouseau

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ljanton
    • Sep 2003
    • 373

citaat:En dan weten dat ze heel dat gevaarte nog eens twee keer mogen afbreken en terug opstellen
    correctie , 1 keer maar , voor metallica , toen clouseau de eerste keer hun concertenreeks moest onderbreken voor het optrden van de vlaamse zanger "will tura" heeft "will tura" die middag exact dezelfde lichtshow en podium gebruikt en er was niets verandert ik ben geweest naar clouseau en will tura , clouseau was beter , en ik weet ook dat de rigging effecten zoals het op en neer gaan en dergelijke , niet door EML was gedaan maar door een appart aangesteld bedrijf dat alleen "rigging effecten" doet , de truss was van EML maar de opstelling en effecten van een appart bedrijf , k'zal de naam es opzoeken

greet's ljanton

de mensen entertainen met iets simpel is de kunst

Comment

• ronny
      • Dec 2002
      • 2138

citaat:Heb als lichtnicht ook eens gedacht aan onze geluidsjongens
      (foto 5)
      dankuwel tom
      niet zagen, gewoon doen!

Comment

• axs
        Moderator
        • Jun 2002
        • 2687

citaat:Geplaatst door ljanton

citaat:En dan weten dat ze heel dat gevaarte nog eens twee keer mogen afbreken en terug opstellen
        correctie , 1 keer maar , voor metallica , toen clouseau de eerste keer hun concertenreeks moest onderbreken voor het optrden van de vlaamse zanger "will tura" heeft "will tura" die middag exact dezelfde lichtshow en podium gebruikt en er was niets verandert ik ben geweest naar clouseau en will tura , clouseau was beter , en ik weet ook dat de rigging effecten zoals het op en neer gaan en dergelijke , niet door EML was gedaan maar door een appart aangesteld bedrijf dat alleen "rigging effecten" doet , de truss was van EML maar de opstelling en effecten van een appart bedrijf , k'zal de naam es opzoeken
        Wel leuk dat er mensen zijn die blijkbaar de klok hebben horen luiden, maar de klepel niet weten hangen
        If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• KoenB
          • Mar 2003
          • 453

[quote en ik weet ook dat de rigging effecten zoals het op en neer gaan en dergelijke , niet door EML was gedaan maar door een appart aangesteld bedrijf dat alleen "rigging effecten" doet , de truss was van EML maar de opstelling en effecten van een appart bedrijf , k'zal de naam es opzoeken
          [/quote]

Cyberhoist kwamen van flitslamp
          Life is a freakshow, I just do the lighting

Comment

• Stefke
            • Sep 2003
            • 259

Ik had de topic gelezen voorik naar het concert ging. Ik stond op het middenplein, recht onder de geluids fly stack en ik moet zeggen dat ik me niet 100% voelde omdat ik wist dat het dak boven m'n hoofd zo'n 7 cm doorhing[xx(].

Maar ik leef nog, dus dat valt weeral mee. En en, de schow vond ik inderdaad om een emmertje onder m'n kin te hangen
            ah zo dan

Comment

• axs
              Moderator
              • Jun 2002
              • 2687

citaat:Geplaatst door Stefke

Ik had de topic gelezen voorik naar het concert ging. Ik stond op het middenplein, recht onder de geluids fly stack en ik moet zeggen dat ik me niet 100% voelde omdat ik wist dat het dak boven m'n hoofd zo'n 7 cm doorhing
              Steven,

De maximaal toegelaten last in het sportpaleis bedraagt een 65 ton.
              Trouwens... elke constructie buigt door en dat zijn idd soms ettelijke cm's. Zou me meer ongerust maken als het niet doorboog!
              7cm is idd een heel stuk, maar absoluut niks om je ongerust over te maken!
              Daarvoor zijn er nu eenmaal personen die dat dienen uit te rekenen Hoe het met je vertrouwen in de personen gesteld is, dat hangt natuurlijk van je eigen af...

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• KoenB
                • Mar 2003
                • 453

Maximale doorbuiging van sportpaleis zou uitgerekent zijn op 13-15 cm
                Life is a freakshow, I just do the lighting

Comment

• axs
                  Moderator
                  • Jun 2002
                  • 2687

citaat:Geplaatst door KoenB

Maximale doorbuiging van sportpaleis zou uitgerekent zijn op 13-15 cm
                  Das idd de maximale doorbuiging... maar dan ook echt de maximale
                  Maximaal toegelaten bedraagt 12 cm

Comment

• Kevin_DM
                    • May 2003
                    • 577

citaat:Geplaatst door axs

citaat:Geplaatst door ljanton

Wel leuk dat er mensen zijn die blijkbaar de klok hebben horen luiden, maar de klepel niet weten hangen
                    Het ganse grid is gehangen door Stageco, alle klank en licht komt van EML. Moving truss is inderdaad gedaan door flashlight.

@ Rinus, ben idd zoon van, hij doet je de groeten terug !
                    --- watt ever you want ---

Comment

• Kevin_DM
                      • May 2003
                      • 577

Eerste plan was om de standaard trussing te hangen en alle kabels via een kabelbaan naar achter in zaal te trekken. Dan stond er wel een kabelbaan in de weg en dit zou massa's kabel betekenen. Hebben ze toch maar gekozen voor dimcity mee in dak trekken.

eerste plan was trouwens om grid van metallica er gewoon naast hangen, zijn ze gelukkig van terug gekomen.
                      --- watt ever you want ---

Comment

• axs
                        Moderator
                        • Jun 2002
                        • 2687

citaat:Geplaatst door Kevin_DM
                        Moving truss is inderdaad gedaan door flashlight.
                        Gedeeltelijk waar...
                        cyberhoist gedeelte zelf kwam idd van flash maar niet het complete moving truss systeem...

Comment

• sctrl
                          • Dec 2003
                          • 4

Iemand een idee wat dat grapje kost? Neem nu zo een set niet gesproken over alle techniekers)

Comment

• axs
                            Moderator
                            • Jun 2002
                            • 2687

250.000 euro per productiedag all-in.

Comment

• Tiemen
                              • Dec 2001
                              • 944

citaat:Geplaatst door axs

250.000 euro per productiedag all-in.
                              Ontbijt, middagmaal én avondmaal!

Comment

• axs
                                Moderator
                                • Jun 2002
                                • 2687

citaat:Geplaatst door Tiemen
                                Ontbijt, middagmaal én avondmaal!
                                onder andere [8D]

Comment

Working...