Personeelsfeest Rigs
Collapse
X
-

Hummzzz... niet ziek geweest de volgende dag?

Ziet er verder heel gezellie uit! Misschien nog wel even leuk om in detail te vermelden wat er zoal stond / hing...Greetzzz... [;)]
John
Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>--->>> HIER <<<---</b> -
Neen helemaal niet, was zelfs superlekker!!
Wat er stond:
Licht:
9m Truss + 2 lifters
2 Martin MX4
4 JB Tiger
2 Fourbar PAR64 500W
Geluid:
Peeckersound set met per kant sub, bas en top.
2 ADJ V4000
1 ADJ V3000
Behringer Limiter, EQ, X Over
32A Verdeelkast.
Behringer DX1000 + 2 Pioneer CDJ100.
Set klonk heel lekker, 4km verderop had het centrum van gehoorgestoorden de arm der wet op ons afgestuurd
Morgen is de drukste dag van je leven!Comment
-
Die witte kabels worden alleen gebruikt om de fourbars door te lussen. Ik heb 4 witte kabels bijeen getaped zodat ik een "multi" heb. Dit is een tijdelijke oplossing, binnekort komt er een 2e dimmer.citaat:Geplaatst door Niek...
Ziet er netjes en gezellig uit, maar ik vind het persoonlijk jammer dat je witte kabels gebruikt hebt. Dit valt extra op, en het ziet er dan ook wat rommelig uit in je truss.
Voor de rest gebruiken wij uitsluitend zwarte kabels.Morgen is de drukste dag van je leven!Comment
-
Mij intrigeert in eerste instantie maar één ding:
wat is 'Rigs' voor een bedrijf of organisatie?een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
Dat blijkt dan ook wel !!!citaat:Gelukkig heb ik meer verstand van voetballen!

[
)]
Greetzzz... [;)]
John
Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>--->>> HIER <<<---</b>Comment
-
ik las op de wesite:
Ben ut er wel mee eens...citaat:no comments comment on this gallery
(Voor de lager opegeleiden: ut betekend "ziet er best goed uit")
Greetz,
JurjenComment
-
-
Ihn ieder geval geen vervelende mensen die voor de lol de stekker er uit trekken... Nu maar hopen dat de hond geen honger krijgt (hotdogs!!!).citaat:Wat vinden jullie trouwens van de krachtstroomaansluiting?<center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>Comment

]
Comment