Drive-in show copa cabana, muziekfeesten gemonde

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

Ik zie 3 personen achter het discomeubel (flightcase) staan !!
    wie doet wat ? ( ik bedoel wat is de taak / persoon )
    sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• luc2366
      • Jul 2002
      • 1161

de ene zegt tegen de ander wat ie moet doen en de derde kijkt of ie t wel degelijk goed doet :-)
      OF
      in elkaars weg lopen
      OF
      terwijl de DJ en de LJ werken gaat de derde om eten en drank :-)

1 persoon kon dit feestje OOK tot een goed eind brengen.

Comment

• musicjohn
        • Aug 2001
        • 1102

citaat:1 persoon kon dit feestje OOK tot een goed eind brengen
        Misschien wel, maar wat is er op tegen als je met 3 man staat? En wie zijn wij om ons daarmee te bemoeien? [?][:0]

Misschien vinden ze het op die manier gewoon gezelliger.
        Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• luc2366
          • Jul 2002
          • 1161

hoi musicjohn, je hebt gelijk hoor! (maar ik ook ) ik vraag me gewoon af of je aan liefdadigheid doet of graag iets over houd aan je hobby. een feestje voor (maar) 200p doen met een crew van 3... ik weet t niet hoor.

Comment

• Joost van Ens
            • Jan 2001
            • 628

Komt bij mij regelmatig voor hoor. Het hangt alleen af van wat woor spullen en hoeveel er heen moet, hoe lang de bouw en afbraak tijd mag/kan zijn, hoe ver we met de spullen moeten slepen enz.

groeten

Comment

• RDH
              • Aug 2001
              • 298

Over de 3 personen had ik al toelichting gegeven...musicjohn heeft gelijk:

citaat:Misschien vinden ze het op die manier gewoon gezelliger.
              We zitten samen in een show, we doen de shows dus minimaal met z'n tweeën, de derde was het aan het leren en bij het opbouwen was het sowieso wel handig.
              De taakverdeling is als volgt; één doet het licht, één draait (kondigt platen aan en start ze ook werkelijk, speelt met de schuiven bij enthousiast zang'talent' de ander zoekt samen met degene die draait de muziek uit (omdat we qua muziek uitzoeken mekaar precies aanvullen en zo tot een naar onze mening goede keuze komen).
              De voornaamste reden is dus dat het gewoon een hobby is, en we het op deze manier goed naar onze zin hebben en een leuk 'product' leveren.

De lichtstatieven hadden inderdaad hoger gemogen, de toppen weet ik niet, dat zal ik eens uitproberen...

groeten,

Remco

Comment

Working...