Street Parade Middelburg

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Iko
    • Feb 2002
    • 766

Het is denk ik ook een van de stevigste manieren, omdat je er geen hoeken in stopt zo dat je de belasting niet door 2 hoeft te deelen. En dit is een goedkoper als een T stuk.

Greetzz Iko

Comment

• kwaak
      • Jun 2003
      • 177

citaat:Geplaatst door Max

citaat:Geplaatst door kwaak

wanneer wordt dit uitgezonden op tv?
      citaat:Geplaatst door CyberNBD

Mental Theo was idd van de partij. Er werd ook opgenomen door tmf voor mental theo on the road, heb alleen geen idee wanneer het uitgezonden wordt.
      [|)]
      tja school is net begonnen mijn excuses............
      greetz,

LJ Kwaak (Jeroen)

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3148

Is die street parade een jaarlijkse hapening[?] Ik wil cker 's kome kijken volgend jaar! [8D]

Heel erg mooi gedaan, die halve circel is idd een mooie constructie, weer s wa anders.

Ga zo door[],
        Jurjen

Comment

• Iko
          • Feb 2002
          • 766

Ja het is iets jaarlijks denk ik omdat het al de 4e editie is volgens mij. binnekort zal er wel weer infomatie te vinden zijn op www.streetparademiddelburg.nl

Greetzz Iko

Comment

• Kevin_DM
            • May 2003
            • 577

Idd street parade is iets jaarlijks geworden.
            Was eerst bedoeld als grap maar word dan toch alle jaren groter.
            Wij hadden hier ook wat trailers gedaan (iov remer-sound) en vond het wel een gezellig feestje.

Funktion one klonk heel strak, vooral in z'n laag....
            --- watt ever you want ---

Comment

• Turboblauw
              • Sep 2002
              • 137

hej ziet er netjes uit,

Toevallig iemand nog bij de parade zelf geweest???
              stonden 2 vrachtwagens van ons, de wagen van Fraggles en Mambo's heb nog wel ergens foto's staan

mvg lars
              \"ej Meneer de DJ mag de bas wat zachter de Glazen kom van de bar afzetten\", vind je het gek met 6 basjes en 4 topjes Turbosound TMS 3[:P]

Comment

• CyberNBD
                • Aug 2000
                • 1318

Zow, toch nog aardig wat forummers geweest dus in middelburg voor wagentjes te voorzien van geluid. Zijn jullie vrijdag ook al gaan bouwen? En zijn jullie ook gaan eten met de hele bende in cafe brooklyn vrijdag? Dan was het zonder te weten een gezellige forum meeting daar

We zijn bij de wagens zelf even gaan luisteren (alleen de eerste 2-3 hebben we gemist), maar ik had bij zowat elke wagen hetzelfde gevoel: veel te veel (en schel) hoog, en veel te weinig laag. Kan er natuurlijk ook aan gelegen hebben dat de dj flink in het rood draaide. Dat was ook wat Erwin (Remer) ons vertelde.
                CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• maarten
                  • Jan 2002
                  • 268

hoe is de lichtopbrengst van de mac 250 krypton ten opzichte van de
                  Stratos ??

Comment

• Iko
                    • Feb 2002
                    • 766

De mac250 geeft nog meer licht dan een stratos. Grappig van de kryton is 250w en de stratos 700w De krypton is ook witter.

Greetzz Iko

Comment

• Kevin_DM
                      • May 2003
                      • 577

We zijn bij de wagens zelf even gaan luisteren (alleen de eerste 2-3 hebben we gemist), maar ik had bij zowat elke wagen hetzelfde gevoel: veel te veel (en schel) hoog, en veel te weinig laag. Kan er natuurlijk ook aan gelegen hebben dat de dj flink in het rood draaide. Dat was ook wat Erwin (Remer) ons vertelde.
                      [/quote]

Comment

• Kevin_DM
                        • May 2003
                        • 577

foutje bij vorige post.... (is reactie hierop....)

Wij hadden 2 wagens gedaan, eentje met elctro voice MT2 (en deze klonk in verhouding bas-top wel goed, was wel 18 kW bas voor 6 kW top wat hier op stond. Was eerste wagen van de parade die ook op eindpunt stond.
                        Tweede wagen was martin W8, op laatste moment ingehuurd bij collega bedrijf hier in buurt doordat onze set die daar voorzien was te laat retour was gekomen.... Klonk qua bas idd mss wel iets te zwak, maar kon de vergelijking met de andere wagens wel gerust aan.
                        Wij hadden onze opbouw donderdag gedaan ipv vrijdag (wagen moest nog wat gedecoreerd worden....

Comment

• Stinger
                          • Jun 2001
                          • 52

Lkkr voor Theo met zon Res2 kast in zn toeter

Wat vonden jullie van deze PA-set. Heb deze zomer met bijna dezelfde set op pad geweest. (geen 2e laag topkasten (die we wel misten denk))
                          < Make it sound >

Comment

• DidierB
                            • May 2003
                            • 337

Heren,

slaag me dood maar ik ken dat "Funktion One" niet. Alhoewel ik het graag eens zou horen. Het is wel zo dat elke keer ik er foto's van zie mijn hartje sneller gaat slaan en de woorden "Turbo blauw!" Door mijn hoofd spoken. Vooral de basjes lijken heel hard op de Turbo TWS218 vind ik. Als er iemand op voorhand weet waar er een setje zal spelen in Belgiƫ, graag een waarschuwing aub. Je mag ook mailen.

Groeten,

Beghin Didier
                            Ampli bvba

Comment

• Stinger
                              • Jun 2001
                              • 52

citaat:Geplaatst door DidierB

Heren,

slaag me dood maar ik ken dat "Funktion One" niet. Alhoewel ik het graag eens zou horen. Het is wel zo dat elke keer ik er foto's van zie mijn hartje sneller gaat slaan en de woorden "Turbo blauw!" Door mijn hoofd spoken. Vooral de basjes lijken heel hard op de Turbo TWS218 vind ik. Als er iemand op voorhand weet waar er een setje zal spelen in Belgiƫ, graag een waarschuwing aub. Je mag ook mailen.

Groeten,

Beghin Didier
                              Ampli bvba
                              De twee hoofdontwerpers van Turbo zijn zelf Speakers gaan ontwerpen: F1

Lees op de website even de geschiedenis van het bedrijf.

Subs zijn idd hetzelfde. De Topkasten zijn wel gaaf!
                              < Make it sound >

Comment

• LeSaint
                                • Jul 2004
                                • 1

Ligt het aan mij of doen de foto's het niet? Ik zou ze zeer graag eens willen zien aangezien ik met me stomme kop me digitale camera in de auto had late liggen :P
                                W00i!

Comment

Working...