Ook al verschillende access violations gehad of IRQ less or equal errors in XP... zijn echte blue screen errors... ze bestaan dus wel degelijk in XP
DVD drive op de maxxyz zorgt voor afleiding..
Collapse
X
-
-
Nou jongens, dan weet ik niet wat ik fout (of misschien juist wel goed) doe. Maar ik heb ze zelf nog nooit gehad. Niet op m'n eigen PC, en ook niet op de overige (ca.) 40 PC's die ik voor familie, vrienden en kennissen over de laatste anderhalf jaar heb gebouwd en geinstalleerd. Lucky me... [^]citaat:zijn echte blue screen errors... ze bestaan dus wel degelijk in XPGreetzzz... [;)]
John
Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>--->>> HIER <<<---</b>Comment
-
Sorry dat dit een beetje off-topic gaat, maar ik ben nu toch wel heel erg nieuwsgierig hoor.
Ik heb namelijk vele malen XP ge-restart tijdens de opstart procedure omdat ik me (bijv.) ineneens herinnerde dat er nog een BIOS instelling verandert moest worden. En dan heb ik het dus niet alleen over m'n eigen PC, maar ook over de vele anderen die ik heb gebouwd. Maar NOOIT een blauw scherm gehad hoor.
Is het dan misschien zo dat jullie een "UPGRADE" hebben uitgevoerd vanuit Windows '98 of Millenium ???
In alle gevallen betreft het bij mij een nieuwe (volledige) installatie op een schone HD, en dus geen upgrade naar een nieuwer besturingssysteem.
Ik heb ook al gezocht in alle systeem files (inclusief de verborgen files) naar de betreffende file die aangeroepen word (werd) in windows 98 als je een blauw scherm kreeg. Die file komt in XP namelijk niet voor. Vandaar mijn overtuiging dat een blauw scherm in XP onmogelijk is.
Maar nogmaals, ik heb XP niet geprogammeerd (had ik het maar wel, dan was ik nu millionair
) en ik heb nog geen blauw scherm gezien. Dus ik maak hier geen stelling, maar slechts een observatie als gevolg van uitvoerig onderzoek.
Greetzzz... [;)]
John
Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>--->>> HIER <<<---</b>Comment
-
Dat zal wel meevallen denk ik. Ik gok dat die programmeurs bij microsoft wel een paar keer bovenmodaal zitten qua inkomen. Maar miljoenen is toch lichtelijk overdreven.[8D]citaat:Geplaatst door musicjohn
Maar nogmaals, ik heb XP niet geprogammeerd (had ik het maar wel, dan was ik nu millionair
) en ik heb nog geen blauw scherm gezien. Dus ik maak hier geen stelling, maar slechts een observatie als gevolg van uitvoerig onderzoek.
Comment
-
maar in elk geval, ik heb alleen 1 keer een blauw scherm gehad, omdat ik tijdens het opstarten van een XP/prof de computer heb uitgezet, en daarna toch nog maar ff goed opgestart......, en toen kreeg ik een blauw scherm....
Maar m*kros*ft is m*kros*ft niet als er in hun systemen geen fouten meer zitten....Comment
-
Helemaal mee eens !!!citaat:Maar m*kros*ft is m*kros*ft niet als er in hun systemen geen fouten meer zitten....

Ik noem ze dan ook "MICROFLOP" [
)]
P.S. Wilt U de desbetreffende update nu installeren [?][?][?]Greetzzz... [;)]
John
-
Euhm....discussie over de dvd mogelijkheid van de maxizz prima, zeker als het betrekking heeft op de foto in de openingsposting!!!
Gezanik over XP aub op een computer nerd forum, hier niet de juiste plaats.
Met dank voor het begrip, ik denk dat we veel mensen een plezier doen door over het topic te blijven praten, zeker in dit geval...Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
Tis gewoon een slecht afgewerkte soep... plaatje wat ze alleen op dat scherm hebben laten passen en verder niks...
En foutloze software bestaat gewoon bijna niet in wat voor apparaat dan ook ...
Waar heeft die Maxxyz eigenlijk een DVD drive voor nodig... komt het echt zo vaak voor dat je meer dan 650mb aan software in zo'n ding moet laden.. ?Vitality ShowComment
-
Het laatste jaar was dit echt nodig. Vanaf heden is de Final release een feit en kunnen we volstaan met een memorystick of CD-Rom.citaat:Geplaatst door Kerstmanneke
Waar heeft die Maxxyz eigenlijk een DVD drive voor nodig... komt het echt zo vaak voor dat je meer dan 650mb aan software in zo'n ding moet laden.. ?
Verder biedt de DVD de mogelijkheid om tegelijkertijd licht, beeld en geluid te triggeren en af te spelen.
De MaXXyz bezit nm. 2x VGA uitgangen, Audio uit en natuurlijk 8x DMX lijnen of ethernet.
Verder denk ik dat de DVD drive binnen nu en enkele jaren een wereldstandaard is.
*****http://www.maxxyz.com/******
Presentatie in de USA.....------------------------------------------------
Without colour, there is no perception
------------------------------------------------
MvG
Gerrit Schottert
ControlluxComment
-
Je link werkt beter zonder ******* [8D]Comment
-
Denk dat daar een paar redenen voor zijn :citaat:Geplaatst door Kerstmanneke
Waar heeft die Maxxyz eigenlijk een DVD drive voor nodig... komt het echt zo vaak voor dat je meer dan 650mb aan software in zo'n ding moet laden.. ?
1) eenvoudig triggeren van shows (video, audio, licht, multimedia,...)
2) Handig om cues te proggen op voorhand zonder een externe DVD/VIDEO/AUDIO...player erbij te slepen. (maar nog niet echt mogelijk op de maxxyz, soft wordt dan te langzaam, maar dat zal wel beteren met nieuwe releases)
3) DVD-player kost geen drol meer, prijsverschil met een gewone CD-romplayer is te verwaarlozen, dus ff de 'tendens' volgen... en toekomstgericht denken.
PS : eigenlijk was het enorm simpel om die foto op de maxxyz zelf te tonen, spaarde je wat fotosoep werk
If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!Comment

Comment