der zitten toch wielen onder. Ik snap niet wat je bedoelt. ook niet op die eerste foto.
Cases
Collapse
X
-
Ziet er weer toppie uit allemaal.
Alleen 1 puntje:
De wielplaten heb je gemaakt van standaard FC-Hout.
Waarom niet van het (meest gebruikte/standaard) berken 18mm.
En dit dan met rond-gefreesde zijkanten?
Dat zou het geheel (mijn inziens) echt helemaal afmaken.
Comment
-
citaat:Geplaatst door Max
staan die MH's er ophunkop in ?? [|)]
Al vaker kisten van headjes gezien max?
Comment
-
Sorry hoor, maar ik was net zo verbaasd toen ik de foto's zag als max.citaat:
Al vaker kisten van headjes gezien max?
Is dit dé manier om headjes te transporteren? En waarom dan wel? (zal uiteraard iets te maken hebben met de kwetsbaarheid van het bewegende gedeelte)
Greetzzz... [;)]
John
Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>--->>> HIER <<<---</b>Comment
-
Dat is de manier die wij ook gebruiken en die je redelijk veel tegenkomt.
andere:
- gewoon in rek hangend aan haken
- liggend in voorgevormde plastieken 'mallen' (VL)
- soort schuif-hang-openklap systeem (mac2000, niet het ik-ben-een-halfuur-bezig-met-het-in-het-rekje-schuiven-systeem)
- op vaste positie op riser, dan zware spanband errond, goed dichttrekken en in trailer (Coldplay, met Robe washes)Comment
-
gelijk ze op deze manier in de kist zitten is het handigst omdat je er zo maar de haken in hoeft te draaien op te nemen en in de truss te hangen.
moesten ze er andersom in zitten moest je eerst de volledige head uit de kist halen en omdraaien om vervolgens de haken erin te draaien.niet zagen, gewoon doen!Comment
-
Comment
-
eigenlijk ben ik zelf service monteur en er gaan best veel industrieele tackers bij het mondstukje kapot. zodoende is dat bedrijf in zwolle ook aan een gratis deuken meppertje gekomen[8D]citaat:Geplaatst door CyberNBD
Daar zat ik dus ook nog aan te denken.. alleen de vraag welke tacker daar sterk genoeg voor is, anders molesteer ik een tacker en werkt het niet
.
Ondertussen maar weer aan de bouw geslagen van de rest van de kisten en binnenwerk, foto's volgen half deze week
..:: Site Updated ::..
Greetzzz,
Tom
de zuiger diameter van he meppetje is 52 mm[^]
zit er geen timmerfabriek of palletbouwer keukenfabriek bij jou in de buurt?
ik ben er van overtuigd dat je dan met een doosje gebak een heel eind komt, anders gooien ze die dingen toch weg.Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.Comment
-
Nou max en John. Het is qua schuim makkelijker om gewoon een soort bol te maken. Je kan de head er makkelijker uit trrekken. Je weet zeker dat de head niet kan bewegen. Je kan de klem er makkerlijk op schroeven. je kan hem er zo het makkelijkst inleggen en uithalen. Hierom zie je meestal dat ze er op hun kop inliggen. En ZOON domme vraag vind ik het HELEMAAL niet.Dat was al.Comment

]

]
Comment