een celco pathfinder is dus echt een klote tafel voor intelligent lightning. Deze tafel is meer geschikt voor theater maar niet voor mh's of scanners. We hebben deze tafel zelf ook wel eens in gebruik voor theater en bands waar veel parren bij gebruikt worden en andere spots.
Belle Perez
Collapse
X
-
Bij mij is het gewoon de regel eerst meten voordat je er wat induwt.citaat: Als er op een Electrabel kast (125A) een frietkot, een volledig lunapark een lichtinstallatie en een PA zit, en buiten staan een aantal hoge pieten die binnen het half-uur willen starten met de show, wat zouden jullie dan gaan uitmeten? Of hoe ga je 5 minuten voor de show beginnen zoeken naar een spanningsverlies? Meten meten meten, allemaal goed en wel, maar the show must go on! Soms gaat oplossingen vinden voor bepaalde problemen niet altijd over doen wat er in de boekjes staat...
En als je daar dan geen tijd voor hebt, dan maak ik die tijd wel door bijvoorbeeld 5 min. eerder op locatie te zijn! En als er dan nog van die 'hoge pieten' in je nek liggen te hijgen, wachten ze maar totdat ik vind dat het oke is!!
Ik ga niet het risico lopen dat ik doordat het zaakje is aangesloten op een RUK stroomblok!
En ik sluit het zeker niet aan op een kast waar ook nog een 'frietkot' op zit te draaien!!!!
Grz!
B
<center>Boston Tea Party - Is this a party or what!?</center><center>-------------------</center>Comment
-
Is het nu écht zo moeilijk te begrijpen? Als je die kast doormeet gaat alles in orde zijn, daar gaat het niet over. En dat daar een frietkot bij zit, ga jij gaan zeggen "ik doe niets voor dat frietkot stilligt", I don't think so. Nogmaals, in theorie is het hier op het forum allemaal heel mooi, maar soms gaat het ook over DE REALITEIT. En het gaat niet over vroeger toekomen op locatie, wij waren ruim op tijd (iedereen was ruim op tijd), maar als zoiets gebeurd 5 min voor begin dan gebeurt het! Mag je nog zoveeel roepen "ik meet en ik kom 5 minuten vroeger", daardoor wordt het probleem niet opgelost!citaat:
Bij mij is het gewoon de regel eerst meten voordat je er wat induwt.
En als je daar dan geen tijd voor hebt, dan maak ik die tijd wel door bijvoorbeeld 5 min. eerder op locatie te zijn! En als er dan nog van die 'hoge pieten' in je nek liggen te hijgen, wachten ze maar totdat ik vind dat het oke is!!
Ik ga niet het risico lopen dat ik doordat het zaakje is aangesloten op een RUK stroomblok!
En ik sluit het zeker niet aan op een kast waar ook nog een 'frietkot' op zit te draaien!!!!
TComment
-
Groot gelijk Tiemen, sommige dingen werken in de praktijk anders en pakken in de prakijk anders uit dan je zou wensen.
jullie houden ook wel met een heleboel dingen rekening, maar als je zover wilt gaan dat je dit helemaal wil gaan ondervangen en oplossen...dan werd er die dag niet opgetreden...en dat belang is wat groter dan een spanningsval...
Geleuter van mensen die niet het inzicht hebben in zo'n productie in wat erbij komt kijken is iets waar je je bij neer moet leggen tiemen.
Die reacties zijn net zo onoverkomelijk als wanneer je op locatie ergens met een console staat en er komr weer een kerel langs "heeft u al die knopjes ook echt nodig"....om maar aan te geven dat sommige mensen er gewoon mee werken en anderen er erg tegenop kijken om er mee te mogen werken!
>>>>toonaangevend<<<<Comment
-
Eindelijk 'ns mensen die zeggen wat ik denk, dankje Tiemen & Ralph.
Tja, je metenisweten-regeltje gaat wel mooi op bij discobars e.d. die alle tijd van de wereld hebben.
Welkom in de stresserende wereld van R'n'R...
mvg,
Stijn Vanstiphout,
LVL Multimedia
België
Stijn.Vanstiphout@pandora.be ook op MSN
Stijn Vanstiphout,
LVL Multimedia
België
Multi camera productions | Large screen systems | Video walls | Plasma displaysComment

Comment