Schoolfeest aansturing

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CyberNBD
    • Aug 2000
    • 1318

Ja Rinus.. Scaffcouplers of Scaffclamps bedoel ik dus, hier in belgie zeggen we in de omgang lekker kort Scaften, en dat woord kennen ze ook overal, dussss.

Maar ik heb ...kijk maar op m'n site...
    Greetzzz,
    Tom
    CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• rinus bakker
      • Mar 2002
      • 5429

citaat:
      ......hier in Belgie zeggen we in de omgang lekker kort Scaften, en dat woord kennen ze ook overal, dussss.....
      En dus hebben die Belgen een taalprobleem?
      want de woorden die ze daar volgens jou 'overal' kennen (ik werk toch al een paar decennia in deze scene, en heb nog nooit op klussen met Belgische collega's deze kreet eerder gehoord) zijn kennelijk elders niet zo gangbaar.
      Is dit disco-Vlaams ? Of noem me nou eens de grotere firma's (EML? AED? ETF? Philipo? Flash/ATR?), waar dit een normaal begrip is geworden is in de laatste 5 jaar.
      Ik ben nooit te oud geweest om wat te leren, maar jij - en al die anderen die dat woord verkeerd hebben leren kennen - zijn het kennelijk al wel?!
      Weet je wat nog korter is?
      "Scaffs" en verrek nog aan toe dat zeggen de Engelsen ook.
      En de Nederlandsers en Duitsers en Denen en Polen en ..... die graag internationaal willen 'kommunikeren'.
      Veel suc666

rinus

een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Stijn Vanstiphout
        • Oct 2000
        • 1160

Sorry Rinus, de bedrijven waar ik geregeld mee samenwerk (EML/VLPS, Flash, Phlippo, ETF,...) gebruiken ook de term "scafften" (zo-ook Stageco...) Sterker nog: een stukje Layherbuis is "Een stuksken Scaff"

mvg,

Stijn Vanstiphout,
        SVD, Klank & Licht & LVL Audio-Visueel
        België

Stijn.Vanstiphout@pandora.be ook op MSN

Bijgewerkt door - stijntje op 27/10/2002 17:21:06

Bijgewerkt door - stijntje op 27/10/2002 17:22:06
        Stijn Vanstiphout,
        LVL Multimedia
        België

Multi camera productions | Large screen systems | Video walls | Plasma displays

Comment

• NiTRO
          • Sep 2002
          • 677

IKO wake up, als ik op jou pagina kijk en ik al zie hoe de truss bekleed is met een spagetti aan kabels dan gaat het bij mij al kriebelen, zorg eerst een dat je weet waar je mee bezig bent ipv interessant te gaan doe over grote klussen, als je het zo ophangt en neerzet, of het zo laat neerzetten dan heb ik toch mijn bedenkingen over de veiligheid ervan!

mvg
          ERC

Comment

• Daan Hoffmans
            • Aug 2000
            • 1225

Zoals Nitro had kunnen lezen heeft Iko de hulp van Cyber ingeroepen. Die klaart het klussie met één vinger in z'n neus, en dan is het nog veilig ook...

Ik heb ook een site........
            Wie niet slim is moet dom zijn...
            <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• bob
              • Jun 2002
              • 333

NITRO hoe ziet het er dan bij jou uit, je hebt niet eens een website ingevuld[dat heb ik ook niet maar aan de website van inze drive-in word nog gewerkt].

Groeten Bob

Comment

• Iko
                • Feb 2002
                • 766

heb nu eindelijk maar ff mijn site uit me profiel gehaald... ik heb al een jaar niks meer aan die site gedaan en die wordt dus ook niet meer gebruikt.. maar ik weet onder tussen dat ik het in het verleden niet goed heb gedaan.. maar daarom probeer ik nu dus beter te doen..

greetz Iko

Comment

Working...