producties afgelopen tijd

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ws Soundexpresse
    • Jun 2001
    • 1007

    #16
    beste bert,

    ja mac 250 washes gaan in het niets vallen....
    Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

    Comment

    • showband
      • May 2001
      • 4524

      #17
      ik vinnet mooi allemaal.
      lekker belangrijk!

      Comment

      • shure-fan
        • Sep 2003
        • 1046

        #18
        Hoi Wss,

        Als ik zo de foto's van je proms concert zie vraag ik me af.. Hoe heb je monitors bij de catwalk / center stage gedaan, in je foto's zie ik alleen bij de dirigent een wedge liggen
        Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

        Comment

        • sjig
          • May 2012
          • 909

          #19
          Originally posted by Ws Soundexpresse
          Mixers: 3x Presenos gelinks
          Vraagje hierover; als je 1 of meerdere sl's via firewire linkt, heb je dan nog maar 1 master out, of hoe gaat dit dan? En de auxen? Kan je hier misschien wat over vertellen? ( pb? )


          Verder; ziet er goed uit zo, 1 van de grotere producties hier op het forum als je het mij vraagt

          Comment

          • Ws Soundexpresse
            • Jun 2001
            • 1007

            #20
            Even wat reacties, als 1e op de vraag van shure fan: de monitors voor het koor hingen in de truss, voor het orkest hebben we side-fills gebruikt, verder n monitor bij de dirigent, 1 monitor op het podium op de plek waar de solisten kwamen, en 2 monitoren op de catwalk.

            Wat betreft de link van de Presenos, je kan 2 dezelfde tafels linken, en dan ziet ie dat als 1 grote tafel. hoe dat verder precies allemaal werkt weet mn geluidsman...

            toevallig afgelopen weekend n soort gelijk klusje gedaan, wel iets kleiner, maar mocht de pret zeker niet drukken:









            Lijstje:
            Front: Logic Ethos VA line Array
            delay onder "afdak" van locatie Logic Ethos CA (2 kastjes per kant, gekozen van wegen 90graden spreiding)
            2x sidefill voor orkest (logic LM15)
            2x
            Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

            Comment

            • Ws Soundexpresse
              • Jun 2001
              • 1007

              #21
              Even wat reacties, als 1e op de vraag van shure fan: de monitors voor het koor hingen in de truss, voor het orkest hebben we side-fills gebruikt, verder n monitor bij de dirigent, 1 monitor op het podium op de plek waar de solisten kwamen, en 2 monitoren op de catwalk.

              Wat betreft de link van de Presenos, je kan 2 dezelfde tafels linken, en dan ziet ie dat als 1 grote tafel. hoe dat verder precies allemaal werkt weet mn geluidsman...

              toevallig afgelopen weekend n soort gelijk klusje gedaan, wel iets kleiner, maar mocht de pret zeker niet drukken:









              Lijstje:
              Front: Logic Ethos VA line Array (dat is m geworden, klank dik in orde van deze set!)
              delay onder "afdak" van locatie Logic Ethos CA (2 kastjes per kant, gekozen van wegen 90graden spreiding)
              2x sidefill voor orkest (logic LM15)
              2x monitor combo
              1x monitor solisten
              1x monitor digent
              2x presenos mixer gelinkt
              1x x32 (voor koor)
              30 headsets
              20x nuemann km184
              diverse overheads/drum mics ed.

              licht:
              8x expression 5000
              6x phantom225led
              6x 4bar met compactpar tri7
              8x 1kw fressnell
              4x etc profiel
              look unique hazer
              truss......
              Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

              Comment

              • timmetje
                • Dec 2012
                • 424

                #22
                Ik ga er maar even van uit dat je met 'Presenos' eigenlijk 'Presonus' bedoelt?

                Klusjes zien er erg strak uit trouwens. Complimenten!
                Tim

                Comment

                Working...