Concerten Marco & Friends
Collapse
X
-
-
Sorry, maar in mijn lijstje staan geen spares. En het moet een oneven aantal geweest zijn wat actief was.
Maar ben wel benieuwd geworden naar wie Mustang is nu, zat je in mijn crew?Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).Comment
-
Ampco heeft alle controls na SIR weggehaald, behalve dat wat nodig was om het PA aan te sturen (Dolby lake) en het PA zelf.
Main PA is een meter of 4 gezakt en de rest is hetzelfde gebleven en is waar gewenst door Ampco aangepast aan de wensen van Peak audio.Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).Comment
-
"Neen, een Camera rail is geen truss" ® HanComment
-
Sorry, maar bovenstaande klopt dus ook niet. Maar goed, daar ga ik verder niet op in. Is ook helemaal maal niet van belang in deze discussie.Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).Comment
-
Comment
-

Dankjwel Mac.
Een beetje humor mag wel na al die milieu-vernietiging in de vorm van:
- gekapte bossen (in Finland en Rusland) voor die omkastingen van de drivers en de hoorns...
- diepe mijn-groeves (in Angola en Congo) voor al die "speciale metalen" in de electronica
- CO2 uitstoot (in het Hertogdom Gelre?) ten behoeve van al die Amperes-verplaatsende mains-kabels waar kokkie het over had.
(Of heeft het Gelredome misschien een eigen aftak naar een kerncentrale in Belgie of Duitsland? - Dan is er geen CO2 probleem.)
De nieuwe (politieke) hype
is 'duurzaam'
.
een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment

Comment