Rocksjlaag 2008, Beringe

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BlackLight_Frank
    • Feb 2004
    • 143

@ Ws Soundexpresse
    Welke toppen gebruiken jullie en hoeveel bij grotere lokaties ?? Zelf gebruiken wij de 12" toppen, 2 per kant.

Binnenkort een keer een iets grotere feesttent, waarschijnlijk 30 x 50 meter. Ik heb het idee dat dan de geringe spreiding van de 12" dan wel een probleem zou kunnen worden bij zo'n brede tent.
    Misschien dan maar iemand zoeken die nog 2 12" PX toppen heeft hier ergens in het oosten van het land om er eventueel bij te plaatsen.
    Wij sturen de set aan met 1 DX38 / CP 2200 / 3000 / 4000 per kant.

Al mensen ervaringen met de DC One t.o.v. de DX38? Ik blijf het vreemd vinden dat deze goedkoper aangeboden wordt dan de DX38. Ik neem toch aan dat ze bij deze nieuwe uitgebreidere processor geen consessies aan geluidskwaliteit hebben gedaan om hem goedkoper te maken ?

Frank
    Gewoon een uit de hand gelopen hobby, verder niets geen bijzonders.

Comment

• axys
      • Aug 2006
      • 107

Originally posted by BlackLight_Frank
      Al mensen ervaringen met de DC One t.o.v. de DX38? Ik blijf het vreemd vinden dat deze goedkoper aangeboden wordt dan de DX38. Ik neem toch aan dat ze bij deze nieuwe uitgebreidere processor geen consessies aan geluidskwaliteit hebben gedaan om hem goedkoper te maken ?

Frank
      Wij werken met de DC-One. Ik moet zeggen dat het een hele fijne processor is om mee te werken. De software om mee te werken op de pc voor deze processor is heel overzichtelijk. Het maakt het gebruik heel gemakkelijk.
      Ik heb nog niet gevonden wat de oorzaak is van de lage prijs, maar het zit hem zeker niet in de qualiteit.
      JP/PA Geluid & Licht

Comment

• FiëstaLj
        • Oct 2000
        • 2068

Originally posted by axys
        Wij werken met de DC-One. Ik moet zeggen dat het een hele fijne processor is om mee te werken. De software om mee te werken op de pc voor deze processor is heel overzichtelijk. Het maakt het gebruik heel gemakkelijk.
        Ik heb nog niet gevonden wat de oorzaak is van de lage prijs, maar het zit hem zeker niet in de qualiteit.
        Bij dynacord hetzelfde, de nieuwe 6 output processor is de helft goedkoper als de oude 4 output processor. Zal ook wel een stukje marktwerking inzitten. Iedereen biedt goedkopere processors aan, die hetzelfde presteren.
        Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• BlackLight_Frank
          • Feb 2004
          • 143

Zal niet veel meer verschil in zitten dan het logo, kleur en typenummer, die nieuwe Dynacord ten opzichte van de DC-ONE.
          Wat ik zo aan verschil kan ontdekken is dat in de DC-ONE geen compressor[functionaliteit zit, die wel in de DX38 zit. Maar die hebben wij toch niet aan staan, enkel de limiters.

Geen mede-forummers met EV PX2122 toppen hier in het oosten ??

Frank
          Gewoon een uit de hand gelopen hobby, verder niets geen bijzonders.

Comment

• axys
            • Aug 2006
            • 107

Alleen 15".
            Ik had je graag geholpen.
            JP/PA Geluid & Licht

Comment

Working...