Efteling Zomeravonden 2008

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ-Wesley
    • Jul 2007
    • 55

Efteling Zomeravonden 2008

1234567890
    Last edited by DJ-Wesley; 03-11-08, 21:00.
  • J.S. Coolen
    • May 2008
    • 254

Een dj die stiekem lichtman is, mooie combinatie, zo zouden er meer moeten zijn.

Bedien jij het licht ook of was je er alleen voor de opbouw.
    Account niet meer actief.

Comment

• kokkie
      • Nov 2003
      • 1166

Sorry, ik kom op de foto's eigenlijk niets spectaculairs tegen. Waar zou ik de sprookjesachtige belevenis ingetrokken moeten worden?

Grootste blunder, het lichtontwerp versterkt het decor niet.
      Verder, geef de band een plek in de ruimte.

Misschien dat dit voor een lightjockey een mooi resultaat is, maar voor een belichter is dit absoluut slecht.

Probeer beter na te denken over waar je licht wil hebben en wat het moet doen.
      Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• Caspero
        • Oct 2006
        • 65

ik ben geen lichtman maar vond het licht niet slecht ofzo, maar dat laat ik maar aan de pro's over op dat gebied

Ik heb zelf 2 zomeravonden meegemaakt. Ik moet zeggen dat ik bij de eerste (12 juli) het geluid behoorlijk schel vond klinken, het miste een beetje power.

Afgelopen zaterdag daarintegen klonk het met Gerard Joling bijna waanzinnig gewoon!

Nou zou het kunnen liggen waar ik stond, de 1e keer iets voor de catwalk en de 2e keer middenrechts iets naar achter...
        zou niet uit mogen maken zou ik zeggen

Comment

• salsa
          • Jan 2007
          • 1315

Ik mis alleen een link naar de foto's.. Ik zie deze niet!

Dave
          [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• Robert H
            • Jan 2006
            • 377

Originally posted by salsa
            Ik mis alleen een link naar de foto's.. Ik zie deze niet!
            Die heeft 'ie waarschijnlijk dinsdagavond weggehaald:

Last edited by DJ-Wesley : 12-08-08 at 20:49.

Comment

• sjoerd
              • Apr 2004
              • 341

welk bedrijf heeft dit jaar het licht/geluid gedaan? Blijkbaar na jaren geen Bourgonje meer...
              Vorig jaar heb ik er met ons bedrijf nog zeven avonden gestaan met een discoshow met verlichte dansvloer. Efteling is wel een aparte opdrachtgever....

Comment

• Thijmen
                • Aug 2008
                • 1

Dit klinkt als Generations te Maasdijk

Comment

• Robert H
                  • Jan 2006
                  • 377

Originally posted by sjoerd
                  Efteling is wel een aparte opdrachtgever....
                  Yup...

Wij hebben er met de band in de afgelopen jaren ook een paar keer gestaan tijdens die zomeravondfeesten. Het mag dan een PRETpark heten, maar die omschrijving dekt niet bepaald de lading wanneer het op logistiek, organisatie en regeltjes aankomt. De Xanders en Jolings zullen hier weinig hinder van ondervinden, maar als mindere *** is het een ware uitdaging om hier een beetje fatsoenlijk je ding te kunnen doen.

Ach, het zet je als top40-muzikant wel weer met beide benen op de grond. Tijdens zo'n klusje in Kaatsheuvel weet je weer waarvoor je het ook alweer primair deed...

Neemt niet weg dat het initiatief van de Efteling prima is. Het publiek vermaakt zich zichtbaar uitstekend en daar gaat het om!
                  Last edited by Robert H; 15-08-08, 07:18.

Comment

Working...