1234567890
Efteling Zomeravonden 2008
Collapse
X
-
Een dj die stiekem lichtman is, mooie combinatie, zo zouden er meer moeten zijn.
Bedien jij het licht ook of was je er alleen voor de opbouw.Account niet meer actief. -
Sorry, ik kom op de foto's eigenlijk niets spectaculairs tegen. Waar zou ik de sprookjesachtige belevenis ingetrokken moeten worden?
Grootste blunder, het lichtontwerp versterkt het decor niet.
Verder, geef de band een plek in de ruimte.
Misschien dat dit voor een lightjockey een mooi resultaat is, maar voor een belichter is dit absoluut slecht.
Probeer beter na te denken over waar je licht wil hebben en wat het moet doen.Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).Comment
-
ik ben geen lichtman maar vond het licht niet slecht ofzo, maar dat laat ik maar aan de pro's over op dat gebied
Ik heb zelf 2 zomeravonden meegemaakt. Ik moet zeggen dat ik bij de eerste (12 juli) het geluid behoorlijk schel vond klinken, het miste een beetje power.
Afgelopen zaterdag daarintegen klonk het met Gerard Joling bijna waanzinnig gewoon!
Nou zou het kunnen liggen waar ik stond, de 1e keer iets voor de catwalk en de 2e keer middenrechts iets naar achter...
zou niet uit mogen maken zou ik zeggen
Comment
-
Yup...
Wij hebben er met de band in de afgelopen jaren ook een paar keer gestaan tijdens die zomeravondfeesten. Het mag dan een PRETpark heten, maar die omschrijving dekt niet bepaald de lading wanneer het op logistiek, organisatie en regeltjes aankomt. De Xanders en Jolings zullen hier weinig hinder van ondervinden, maar als mindere *** is het een ware uitdaging om hier een beetje fatsoenlijk je ding te kunnen doen.
Ach, het zet je als top40-muzikant wel weer met beide benen op de grond. Tijdens zo'n klusje in Kaatsheuvel weet je weer waarvoor je het ook alweer primair deed...
Neemt niet weg dat het initiatief van de Efteling prima is. Het publiek vermaakt zich zichtbaar uitstekend en daar gaat het om!Last edited by Robert H; 15-08-08, 07:18.Comment

Comment