Galabal 2007, college Neerpelt (B)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TimW
    • Jun 2007
    • 20

Galabal 2007, college Neerpelt (B)

Goededag,

Via de link krijgt u foto's te zien van ons Galabal van 9 november 2007 in het Hubertustheater (georganiseerd door 6dejaars) van het college in Neerpelt.
    Het was een privé-feest met zo'n 400-tal mensen.
    Ik heb het licht 'ontworpen' en grotendeels opgehangen en het geluid gedaan (waar er weinig van te zien is op de foto's, évidemment).
    Het is mijn eerste 'fuif'-licht-ontwerp en eerste ontwerp met bewegend licht (dat ook uitgevoerd werd).

galabal - a photoset on Flickr

Wat er was van licht (gestuurd door Celco Ventura):[INDENT]in de zaal[INDENT]op de cirkel (5m dia)[INDENT]6 Movitec SL 250
    15 LED-tubes
    [/INDENT]op de trussen[INDENT]front licht
    6*profiel voor de 'sfeerverlichting'
    [/INDENT][/INDENT]op het podium[INDENT]eerste trek (bovenste, niet te zien op de foto's :-( )[INDENT]6 parren, 4 LED-tubes (links twee verticaal langs elkaar, rechts idem)
    [/INDENT]tweede trek[INDENT]5 High-End trackspots
    4 fourbars
    [/INDENT]derde trek[INDENT]6 StrandL. cyclorama's met RGB-filter
    6 parren (4 buitste blauw, binneste groen)
    [/INDENT]grond[INDENT]LEDtubes aan het drumstel
    [/INDENT][/INDENT][/INDENT]geluid:[INDENT]voor bandje[INDENT]4 Martin Audio LE 400 monitors
    Yamaha 01V mengtafel
    micro's, statieven, EQ's...
    [/INDENT][/INDENT][INDENT]voor DJ's[INDENT]2 Pioneer CDJ1000
    Pioneer DJM 600

[/INDENT]dB Technologies fifty line system (denk ik)
    [/INDENT]
    Last edited by TimW; 09-02-08, 15:30.
    Als er maar sfeer is
  • TimW
    • Jun 2007
    • 20

Materiaal kwam grotendeels van LGR nv.
    Als er maar sfeer is

Comment

• Funmaker
      • Jun 2006
      • 922

die fotos komen me ergens bekend van voor (bronvermelding )
      heb een beetje geholpen met de boel te adresseren en programeren...

was wel sjik!
      complimenten aan de ontwerper

btw die fourbars zijn ACL's
      Hold on a second, relax and listen...

Comment

• JustME125
        • Jun 2006
        • 297

Ziet er leuk uit! Één tip voor de volgende keer.....probeer je losse bekabeling in je truss/grid netter weg te werken. Met name als je dan naar het podium kijkt heb je niet zo'n warboel aan bekabeling waar je doorheen kijkt (viel me op een paar foto's op). Rolletje Gaffa doet wonderen. Voor de rest leuke show voor een galabal denk ik (geloof dat wij niet boven de 16 parren uitkwamen toendertijd :S)
        Correct me if I'm wrong

Comment

• Funmaker
          • Jun 2006
          • 922

JustMe ik heb mij ook behoorlijk geergerd aan het gebruik van de kabels op het poduim...
          bijna alles was schoon rond die baar gewikkeld als wol op een stokje maar dat krijg je nu net meestal als er anderen helpen... (btw heb ook nog helpen afbreken en had dus een mooi bord spaghetti

voor de rest was het ind knap!
          Hold on a second, relax and listen...

Comment

• Upgrading your system
            • May 2003
            • 1684

Ziet er netjes uit, echter wat mij (bahalve de bekabeling) wel opviel waren de tedtube's rond het drumstel..
            Ik vind zelf dat ze er wat rommelig bijliggen/staan. liggende ligt scheef ten opzichte van de drumkit en de staande staan scheef.. geeft zo'n rommelig gezicht.

verder ziet het er zeker niet slecht uit.
            Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• TimW
              • Jun 2007
              • 20

Originally posted by JustME125
              probeer je losse bekabeling in je truss/grid netter weg te werken.
              Het ding bestond maar uit één buis (hoort normaal uit het zicht te hangen) dus erin wegwerken was iets moeilijker, maar toch heb je inderdaad een groot punt.
              Als er maar sfeer is

Comment

• DJ_Compact
                • Jan 2004
                • 234

Originally posted by TimW
                Het ding bestond maar uit één buis (hoort normaal uit het zicht te hangen) dus erin wegwerken was iets moeilijker, maar toch heb je inderdaad een groot punt.
                Als je alleen al had gezorgd dat de kabels bij elkaar gebonden waren aan die ene buis, dan was het al een stuk netter geweest
                Mjaaaa....

Comment

Working...