Goededag,
Via de link krijgt u foto's te zien van ons Galabal van 9 november 2007 in het Hubertustheater (georganiseerd door 6dejaars) van het college in Neerpelt.
Het was een privé-feest met zo'n 400-tal mensen.
Ik heb het licht 'ontworpen' en grotendeels opgehangen en het geluid gedaan (waar er weinig van te zien is op de foto's, évidemment).
Het is mijn eerste 'fuif'-licht-ontwerp en eerste ontwerp met bewegend licht (dat ook uitgevoerd werd).
galabal - a photoset on Flickr
Wat er was van licht (gestuurd door Celco Ventura):[INDENT]in de zaal[INDENT]op de cirkel (5m dia)[INDENT]6 Movitec SL 250
15 LED-tubes
[/INDENT]op de trussen[INDENT]front licht
6*profiel voor de 'sfeerverlichting'
[/INDENT][/INDENT]op het podium[INDENT]eerste trek (bovenste, niet te zien op de foto's :-( )[INDENT]6 parren, 4 LED-tubes (links twee verticaal langs elkaar, rechts idem)
[/INDENT]tweede trek[INDENT]5 High-End trackspots
4 fourbars
[/INDENT]derde trek[INDENT]6 StrandL. cyclorama's met RGB-filter
6 parren (4 buitste blauw, binneste groen)
[/INDENT]grond[INDENT]LEDtubes aan het drumstel
[/INDENT][/INDENT][/INDENT]geluid:[INDENT]voor bandje[INDENT]4 Martin Audio LE 400 monitors
Yamaha 01V mengtafel
micro's, statieven, EQ's...
[/INDENT][/INDENT][INDENT]voor DJ's[INDENT]2 Pioneer CDJ1000
Pioneer DJM 600
[/INDENT]dB Technologies fifty line system (denk ik)
[/INDENT]
Via de link krijgt u foto's te zien van ons Galabal van 9 november 2007 in het Hubertustheater (georganiseerd door 6dejaars) van het college in Neerpelt.
Het was een privé-feest met zo'n 400-tal mensen.
Ik heb het licht 'ontworpen' en grotendeels opgehangen en het geluid gedaan (waar er weinig van te zien is op de foto's, évidemment).
Het is mijn eerste 'fuif'-licht-ontwerp en eerste ontwerp met bewegend licht (dat ook uitgevoerd werd).
galabal - a photoset on Flickr
Wat er was van licht (gestuurd door Celco Ventura):[INDENT]in de zaal[INDENT]op de cirkel (5m dia)[INDENT]6 Movitec SL 250
15 LED-tubes
[/INDENT]op de trussen[INDENT]front licht
6*profiel voor de 'sfeerverlichting'
[/INDENT][/INDENT]op het podium[INDENT]eerste trek (bovenste, niet te zien op de foto's :-( )[INDENT]6 parren, 4 LED-tubes (links twee verticaal langs elkaar, rechts idem)
[/INDENT]tweede trek[INDENT]5 High-End trackspots
4 fourbars
[/INDENT]derde trek[INDENT]6 StrandL. cyclorama's met RGB-filter
6 parren (4 buitste blauw, binneste groen)
[/INDENT]grond[INDENT]LEDtubes aan het drumstel
[/INDENT][/INDENT][/INDENT]geluid:[INDENT]voor bandje[INDENT]4 Martin Audio LE 400 monitors
Yamaha 01V mengtafel
micro's, statieven, EQ's...
[/INDENT][/INDENT][INDENT]voor DJ's[INDENT]2 Pioneer CDJ1000
Pioneer DJM 600
[/INDENT]dB Technologies fifty line system (denk ik)
[/INDENT]
Comment