Atomico, Maasbracht

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • axys
    • Aug 2006
    • 107

Atomico, Maasbracht

Zaterdag 1 september heb ik meegewerkt aan Atomico te Maasbracht.
    Hier hebben we het geluid en licht verzorgd.

Enkele specificaties area 1:

Geluid:[LIST][*]4x EAW KF750 top[*]4x EAW SB750z sub[*]Carver amps[/LIST]Licht:[LIST][*]2x DMX fourbar op statief met par56[/LIST]Specificaties Area 2 (mainarea):

Geluid:[LIST][*]6x EAW K750 top[*]6x EAW SB750z sub[*]6x EAW SB1000[*]Carver amps[/LIST]Licht:
    Podium:[LIST][*]6 meter square truss[*]Cirkel 2 meter[*]4x Robe 250XT wash[*]8x sunstrip[*]3x Atomic strobe[/LIST]Zaal:[LIST][*]Cirkel 10 meter[*]6x fourbar par56[*]12x Robe 250XT spot[*]2x PC en 2x profiel[/LIST]Het licht werd allemaal aangestuurd door een Avolites Pearl 2004.

Hieronder enkele foto's:

Last edited by axys; 16-09-07, 15:32.
    JP/PA Geluid & Licht
  • TristanAV
    • Aug 2007
    • 32

Ziet er goed uit! Maar op geen van alle foto`s gebruiken jullie de parren (op die eene naa die uitlicht ofzo). Was dit toe vallig? of is er een reden voor

Comment

• DJ GooS
      • Dec 2006
      • 38

tjah is ook zo een mooi fenomeen aan het worden parcans huren maar ze niet gebruiken waarschijnlijk als opvulling ofzo :s
      I'm DJ GooS not DJ goosE

Comment

• keenoncoolstuff
        • May 2003
        • 695

Ach joh, pars zijn toch ouderwets? Ze "verstaan" niet eens DMX...
        Jammer dat veel mensen deze lampen niet meer op waarde schatten. Met een beetje creativiteit kun je er echt wel leuke dingen mee doen. En basislicht (ter ondersteuning van je intelligent licht) is naar mijn mening nog steeds onmisbaar!

Groet, Rob.
        All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
        If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• peterkuli
          • Nov 2002
          • 113

wat voor laser stond er?

Comment

• tuurKE
            • Jan 2005
            • 252

Originally posted by keenoncoolstuff
            Ach joh, pars zijn toch ouderwets? Ze "verstaan" niet eens DMX...
            Jammer dat veel mensen deze lampen niet meer op waarde schatten. Met een beetje creativiteit kun je er echt wel leuke dingen mee doen. En basislicht (ter ondersteuning van je intelligent licht) is naar mijn mening nog steeds onmisbaar!

Groet, Rob.
            Dat is zeker waar, geef mij maar ne hoop parren. Mits strak richten kan je hier zeker zoveel effecten uithalen als uit intelli's. Maar ja, ik ben dan ook ne ouwe zak hé!
            Maar wij hebben.......
            .......chamsys!!

Comment

• stefan90kauw
              • Jun 2005
              • 189

Persoonlijk denk ik dat geen enkele intelligente lamp het tegen de parcan kan opnemen.

Mede omdat de parcan's al zo verschrikkelijk oud zijn en vrijwel iedereen ze kent...
              Op de kleinere evenementen en in theaters zie je ze echt nog wel genoeg verschijnen en gebruikt te worden.

Wat dat betreft zal de parcan altijd into the bussines blijven naar mijn idee.
              Ik zou er in ieder geval nog niet van af willen. Zeker niet nu wel op school alleen in de Aula bewegend licht hebben hangen en we dat niet mogen los halen voor gebruik in de studio.

Comment

• Ahmed Al Dayri
                • Oct 2005
                • 354

Originally posted by stefan90kauw
                Persoonlijk denk ik dat geen enkele intelligente lamp het tegen de parcan kan opnemen.

Mede omdat de parcan's al zo verschrikkelijk oud zijn en vrijwel iedereen ze kent...
                Op de kleinere evenementen en in theaters zie je ze echt nog wel genoeg verschijnen en gebruikt te worden.

Wat dat betreft zal de parcan altijd into the bussines blijven naar mijn idee.
                Ik zou er in ieder geval nog niet van af willen. Zeker niet nu wel op school alleen in de Aula bewegend licht hebben hangen en we dat niet mogen los halen voor gebruik in de studio.
                laat me raden, je zit op het Mediacollege te Amsterdam?
                Daar had ik precies hetzelfde situatie, maar hing ook nog een hoop led....

Parretjes zijn idd onmisbaar, hoewel ik bij een grote productie toch tot mijn verbazing zag dat het enige conventionele wat hing de blinders waren... En ja, er was een podium... Werden mac 700 wash&spots en mac 250 wash'es gebruikt...

Comment

• axys
                  • Aug 2006
                  • 107

Originally posted by TristanAV
                  Ziet er goed uit! Maar op geen van alle foto`s gebruiken jullie de parren (op die eene naa die uitlicht ofzo). Was dit toe vallig? of is er een reden voor
                  De parren zijn wel degelijk gebruikt, maar net op deze foto's stonden ze niet aan.

Originally posted by peterkuli
                  wat voor laser stond er?
                  Het merk van de laser moet ik je schuldig blijven. Daar heb ik niet op gelet.
                  JP/PA Geluid & Licht

Comment

• JVS
                    • Mar 2004
                    • 317

Via de organisator ontving ik nog linkjes naar wat extra foto's. Bij deze:

http://vip.partyflock.nl/photo/363360.html

http://vip.partyflock.nl/photo/363364.html

http://vip.partyflock.nl/photo/363371.html

http://vip.partyflock.nl/photo/363363.html

http://www.dynamike.nl/images/Foto_s..._01-09_004.jpg

Daarnaast zouden op het materiaallijstje van area 2 nog een stuk of 6 subjes (midden voor 't podium) missen.. Wellicht nog wat SB1000's die er lagen ?

Wat voor merk / type fan is dat eigenlijk links op het podium ?

Comment

• axys
                      • Aug 2006
                      • 107

Ik ben idd wat dingetjes vergeten.
                      Mijn excuus.
                      Ik heb ze er alsnog bij gezet.

Het merk ventilator weet ik niet. Deze hadden ze bij Boels gehuurd. Heb ik echt niet op gelet.
                      JP/PA Geluid & Licht

Comment

Working...