GBS-party (Eksel 9-2-07)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Funmaker
    • Jun 2006
    • 922

GBS-party (Eksel 9-2-07)

Leuke productie gehad,
    heb zelf wel enkel eventjes met de knopkes gespeelt en afgebroken dus geen opbouw... maar de opstelling was wel leuk daarom volgende fotos:

Materiaal lijstje:
    Geluid:
    Discobar (2 cd-spelers met een rodec)
    EV set (4xDME2181/4xDME1183/2xAmprack Crown2)

Licht:
    12 * Movitec sl250
    4* Blinder (4*650)
    1* ACL set
    12* Ledtubes
    1* rookmachine JEM
    3* Sixbar 1000W + filters
    Paar losse parre
    Celco Ventura

Rigging:
    5*S36R heavy duty truss
    nen hoop 30V truss
    4*book 30V
    4*SL 24 Lift
    2* handtakel
    ...

(weeral grote fotos 3mb stuk)
    dus fotos (grote fotos)

enjoy...
    Last edited by Funmaker; 13-02-07, 13:03.
    Hold on a second, relax and listen...
  • Baszza91
    • Oct 2005
    • 476

De foto's vragen om een gebruikers naam en een password.

Greetzz
    I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• Den Berte
      • Apr 2003
      • 147

en die zijn want ik wordt niet toegelaten

Comment

• Funmaker
        • Jun 2006
        • 922

edit: server en anderen doen gek ben ff aan het zoeken naar een plekje op het i-net om men rar file(38 mb) up te loaden... geduld ty

Comment

• Funmaker
          • Jun 2006
          • 922

japs ze staan er op eentje na maar das nie bepaald een ramp

Comment

• axs
            Moderator
            • Jun 2002
            • 2687

Eventueel geen mogelijkheid om pictures in een iets vriendelijker formaat op jullie server te zetten? 800x600 laadt namelijk toch wat makkelijker...
            If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• peterkuli
              • Nov 2002
              • 113

Bij deze heb ik het even gedaan:

Comment

• peterkuli
                • Nov 2002
                • 113

Comment

• Den Berte
                  • Apr 2003
                  • 147

ziet er zeer strak uit. ik vind het ook een zeer geslaagde setup voor optredens mee te doen. echt knap gedaan.

Comment

• RenéE
                    • Oct 2006
                    • 291

Leuke plaatjes! Licht ziet er netjes en creatief uit.

Paar dingen echter die me opvallen, niet specifiek aan jou gericht omdat je zelf al zegt dat je alleen knoppen hebt gedaan.

- Ik vind het podium zeer rommelig. Waarvoor zijn die cases die met hun tourlabels naar het publiek staan? De dj booth zou ik ook wat meer op letten. Paar zwarte doekjes hier en daar had al veel gedaan denk ik.
                    - Op sommige foto's lijkt het erop dat je meer van de booth uitlicht als van de dj. Zijn hoofd valt nogal eens weg.
                    - DJ booth in zijn geheel lijkt naar mijn smaak net iets te ver naar achteren te staan in het totaalplaatje, kan ook komen doordat er iets te weinig licht op staat.
                    Last edited by RenéE; 13-02-07, 19:37.

Comment

• Funmaker
                      • Jun 2006
                      • 922

Peterkuli ge staat een paar pinten tegoed bij mij!
                      Het idee komt van onze beste vriend Tom Vandermeulen hier bekend onder de naam TomV

Die kistjes met hun plaat naar het publiek zijn er om de genie's die er achter stonden een beetje te maskeren...
                      en wat de discobar betreft kwa afwerking kan ik je eigl geen ongelijk geven...

Maar ik stond dan ook maar eventjes van 3 tot half 5 achter de knoppen samen met nog iemand anders... mja hier kennen ze geen sluitingsuur of toch geen vroeg sluitingsuur

Comment

• tomv
                        • Jun 2003
                        • 331

Bijna goed Ruben. Die kisten stonden er eigenlijk om onszelf en DJ enz te beschermen tegen de vorken van de genie's. Die steken nogal ver uit en daar kan je wel eens heel lelijk tegen stoten.

En ReneE heeft ook een punt, discobar had wel iets naar voor gemogen, maar dan kwam de sixbar vanvoor weer te ver naar voren. En dan zou het publiek wel eens wat kunnen gaan 'bijrichten'. Het doekje lag achter de discobar... Gewoonweg vergeten te hangen.

Voor mezelf viel het ontwerp wel mee, volgende keer zou ik in alle geval de binnenste driehoeken ook voorzien van trusslicht ipv ledtubes. Maarja, al bij al best tevreden met resultaat.

Merci voor de foto's he!
                        Tom

Comment

• Harmen
                          • Sep 2003
                          • 379

ziet er weer goed uit Tom!
                          dj booth inderdaad even afrokken, maakt het net even af, maar verder ziet het er weer creatief uit!
                          Last edited by Harmen; 13-02-07, 22:44.

Comment

• STim
                            • Dec 2003
                            • 55

Ik vind het ook een leuk concept, het was idd nog net iets beter geweest om ook de binnenste driehoeken van een gewone par te voorzien, of net andersom en alle driehoeken aflijnen met ledtubes.

Wel vind ik de kleurencombinaties op sommige foto's een beetje té "creatief" maar dat is natuurlijk smaak. Was volgens mij al beter geweest zonder die bovenste parren, maar die moesten waarschijnlijk aan van de organisatie ofzo gok ik ?

De horizontale truss die alle driehoeken draagt lijkt me ook een beetje door te hangen, lijkt me sowieso best een grote overspanning om met 2 liften te doen, of zie ik dit verkeerd ?

Al bij al toch best een leuke en originele constructie!

Comment

• tomv
                              • Jun 2003
                              • 331

Merci Harmen.

Kleurencombinaties; het zijn en blijven foto's. Dus een momentopname. En geeft nooit hetgeen weer wat er echt te zien was. (idd, de afwezigen hadden ongelijk ) En bij ons gaan er toch altijd enkele sixbars mee. Kwestie degelijke basis te hebben. En ja, in geval van stroomuitval ben je blij dat je wat PAR64'ers bij hebt. En dan weet StijnS wat ik bedoel.

Doorhangen frontbrug; Er hangt inderdaad wel wat in. Daarom ook niet voor niets de S36R van stal gehaald. Deflection bij span van 12m (UDL) is 120mm om even een idee te geven. En de genie's mogen 300kg heffen.
                              Ik zie niet echt een probleem?
                              Tom

Comment

Working...