Originally posted by AJB
Royal Haskoning 125 jaar
Collapse
X
-
Arvid, Dan ken je Janno helemaal niet, en vind ik deze bewering voor U als moderator van het forum maar flauwtjes. -
Goed we kunnen inderdaad ook net doen of we allemaal nergens van weten... Onze spreekwoordelijke "koppen in het zand" steken.
Maakt mij niet uit hoor, ik weet hoe het zit, en verder zal het me ook aan mijn derriere oxideren.
de groeten !If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
------------------------------------------------
Arvid Buit
Creative-Director / Artist-ManagerComment
-
Arvid,
als het je toch allemaal aan je reet roest, steek die gma er dan ook gelijk in. Ik kan echt geen forum onderdeel lezen of jij moet er tussendoor komen met een opmerking van de gma kan dit of de gma doet het zo.
Als je de gma een goede tafel vind prima, en als je een discotheek hebt ingericht met een gma, ook heel mooi en fijn voor je maar moet je dit nu echt 4 keer per week melden ??
Ik denk dat ik namens meer forum bezoekers spreek dat dit niet echt een toevoegende waarde is op het forum.
Verder of janno wel of niet een deal heeft met bemmel is denk ik niet van belang en ook niet echt gepast om dit te posten in een openbaar forum. en ik vind dit dan ook zeer onprofesioneel van je
Met vriendelijke groet,
FrankComment
-
Voor de liefhebbers
Grote Hal:
18* Mac 700
36* Mac 300
06*Mac 2000 Performance
64*Mac 600
03*Studio Due CS4
22*Par 64 acl set
+ assortiment DWE en striplights.
Dit alles via Maxxyz incl. wing.
M.Comment
-
maar ik zie dat je een maxxyz wing gebruikt hebt. Welk bedrijf verhuurt dit? want bij rentall hebben ze hem niet.
gr.martijnDown Under.Comment
-
Jazeker, bij Rentall hebben ze er 2. Zitten beide netjes in het standaard tourframe van Martin, wat je direct koppelt aan je maindesk...Comment
-
Ik had echt heel graag wat willen spelen met deze tafel maar na lang gewerkt te hebben en iemand moest nog ff chauffeur spelen voor de andere collega's die graag wouden slapen kon het helaas niet, maar Btvrogier en andere MaartenBtv die hebben er nog wel een paar uur bij gezeten en die kwamen kwijlent het hotel binnen rollen
Wat klinkt daar als een nachtegaaltje, EV EV EVComment
-
Eeerlijk gezegt geen idee ze kwamen zo binnenrijden dus ik denk dat ze wel van de locatie zelf waren of in iedergeval een bedrijf wat dicht in de buurt zat.
gr maartenWat klinkt daar als een nachtegaaltje, EV EV EVComment
-
Filmje opbouw, show en afbreken RoyalHaskoning 125jaar
klik op de link en klik op het woordje video dan begint het filmpje!
Nauta - Evenementencommunicatie
als de link niet helemaal werkt of zwart beeld krijgt dan moet je even drukken op Projecten en dan even opnieuw laden!
gr maartenLast edited by btvmaarten; 15-01-07, 15:41.Wat klinkt daar als een nachtegaaltje, EV EV EVComment

Was meer een flauwigheidje hoor, maar fijn dat jullie er zo op reageren.

Comment