Symphonica in Rosso

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vervallen

Originally posted by deurklink
    Ik ben er ook geweest! vond het licht geweldig, geluid niet overweldigend maar voldoende Ook leuk om ff backstage te kijken (vriendin viel bijna flauw en we werden afgevoerd naar een ehbo post achter het podium) geluk bij een ongeluk!

Maar vergeleken met 2 jaar geleden (in mijn herinnering dan) vond ik het niet overtreffend?! Meer mensen met dezelfde mening..?
    De verlichting vond ik erg strak en mooi op elkaar afgesteld, hoewel sommige kleurencombo's erg apart waren, maarja smaken verschillen.

Het geluid vond ik erg mager, ik mistte een hoop van het geluid, misschien zaten we verkeerd.

Comment

• Halo
      • Nov 2005
      • 178

Originally posted by J.S. Coolen
      misschien zaten we verkeerd.
      dat moet niet kunnen, je betaald voor je kaartje dus jij zit niet verkeerd maar het geluid was dus verkeerd, je betaald dus je hebt recht op goed geluid
      steel verstandig...........................jat een appel!
      fietsen is gezond.....................eet meer fietsen!

MARkeTINg light.............nee dank u liever ROBE!

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

Beste Mensen,
        Foto forum licht.....Leuk dat geneuzel over geluid, maar euh....boeien!

Mooie foto's, erg indrukwekkende plaatjes ook.
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Pajan
          • Jun 2006
          • 12

Geluid

Ik weet dat ik op een licht foum zit maar weet iemand welk geluid systeem er hangt. Ik hoor er namelijk hele goede berichten over van collega's
          Probleemen zijn er niet dit zijn uitdaagingen

Comment

• Robin.vd.Have
            • Nov 2005
            • 165

Ik durf het niet 100% zeker te zeggen maar ik heb begrepen dat er met D&B J-Series word gewerkt. En ervanuitgaanda dat Peak hier ook aanwezig is lijkt dat geen vreemde combi.

M.V.G

Comment

• martijn verkerk
              • Nov 2005
              • 300

Originally posted by Pajan
              Ik weet dat ik op een licht foum zit maar weet iemand welk geluid systeem er hangt. Ik hoor er namelijk hele goede berichten over van collega's
              main stacks D&B J serie
              infills Q1 en C3
              subs op de grond b2

Comment

• M'Elodie
                • Oct 2006
                • 148

Originally posted by martijn verkerk
                main stacks D&B J serie
                infills Q1 en C3
                subs op de grond b2
                2xJ-sub array gevlogen
                Rond de 96 kasten J-8 en J-12
                Versterkers : D-12
                FOH: PM5000 en H-2000

Comment

• s142918
                  • Apr 2006
                  • 111

Aangevuld:

- J-Series voor main 1 en main 2 arrays en de verschillende (side)-delays / fills.
                  - J-Series sub gevlogen achterop
                  - D&B B2 subs onder het podium
                  - C7 setje voor de golden circle
                  - Q-series rondom de catwalks om het publiek wat daar stond redelijk doof te krijgen
                  - Veel moeite gedaan om de catwalks vrij te houden van teveel herrie
                  - Analoge mixers op front, digitale voor de monitoring

Vond het geluid lekker qua zuiverheid en verstaanbaarheid, het laag was op de plaats waar ik stond een beetje raar en rommelig. Maar voor een betonnen badkuip was het prima te doen!

Heb 's ochtends een seminar mogen bijwonen over de audiosetup van D&B/AudioPro, erg interessant. Veel leuker dat ze daarna in de zaal nog wat lichtstandjes aan het doorlopen waren die ik 's avonds terug heb mogen zien. Zitten aardig wat spectaculaire dingen in, weer een show van formaat. Vond het licht absoluut prima, hoewel er wel een voorliefde voor groen leek te zijn (maar dat mag) Sommige combi's waren misschien een beetje apart, maar je moet dat wel in combinatie met de liedjes zien en dan klopt het weer.

Dat gedoe met die loopbrug is natuurlijk helemaal te gek, dat zal wel een soort van cyberhoist adapt zijn geweest neem ik aan? De vuurkorven op spiralift-achtig systeem (weet niet hoe het wel heet; een driehoekige variant) waren ook leuk gevonden, hoewel de Vari*Lite die daaraan hing ook net zo goed een parretje had kunnen zijn, heb die dingen in geen andere stand gezien als naar beneden gericht in 't rood!

Al met al: petje af, maar dat mag ook wel op zo'n productie! Zou volgende keer wel eens een seminar over het lichtontwerp willen bijwonen, is vast veel animo voor!

Comment

• axs
                    Moderator
                    • Jun 2002
                    • 2687

Aangezien de hele productie hier besproken wordt, gemoved van licht naar productieforum.

Ben benieuwd, ik ben er woensdag te gast.
                    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• misjel
                      • Jan 2006
                      • 57

Ik zat op de tribune op de eerste rij aan de zijkant,
                      kvond het licht super en over het geluid valt op die plek niet te klagen.
                      ik heb een geweldige avond gehad
                      Ook hallo

Comment

• Sponge
                        • Oct 2006
                        • 2

Hey Rik,

Mooie foto's man, ben zelf zaterdag de 21ste even langs geweest. Maar wat een mooie show, vooral de syncro's knallen er mooi uit. Ik was er zelf de zondag ervoor om eventjes motortjes door te lopen. Waren er best veel. Ik vond zelf de kroonluchters in de zaal erg goed bedacht en erg mooi uitgevoerd. Ik ben benieuwd naar de rest van de foto's en de DVD.

Mazzl.
                        En voor de jongens in het Gelredome succes nog even.

Sponge

Comment

• Barthez
                          • Dec 2003
                          • 256

C7 setje voor de golden circle
                          Dat is geen C7 maar C3, ivm de kleinere horizontale spreiding

FOH bestaat uit PM5000 + H1000 voor de band, H2000 voor het orkest

Op het podium een PM1D voor MB + band, D5 voor het orkest

Premix van het orkest wordt gedaan op een D1
                          Goed plan! ...doen we niet!

Comment

• CoenCo
                            • Feb 2005
                            • 230

De VL500's hangen in zgn. ribbon-lifts. En die kunnen dus wel zo'n 300kg naar 9 meter brengen!! Bij de DVD-opname hebben ze trouwens wel bewogen, dus het had geen parretje kunnen zijn

Comment

• s142918
                              • Apr 2006
                              • 111

Originally posted by Barthez
                              Dat is geen C7 maar C3, ivm de kleinere horizontale spreiding
                              Mijn excuses, daar zat ik even verkeerd met het typenummertje

Comment

• Nisha
                                • Jul 2006
                                • 26

ik hoorde dat er nieuwe technieke gebruikt zouden worden bij deze productie.
                                en dat u2 (of een productiemanager ervan) is komen kijken?

ALS dit al klopt, weet iemand dan misschien wat die nieuwe techniek is,
                                ben daar namelijk wel benieuwd naar.

Groetjes.

Comment

Working...