KOTShovenROCK 2006

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

Mijn complimenten ! Leuk initiatief, goede uitwerking, en voor een 3jarig bestaan zeker al succesvol !

Keep going dude
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Mark-LED
      • May 2004
      • 822

Dit zijn de mooie klusjes, ziet er echt leuk uit op de foto's. Kan niks inhoudelijks over het licht of geluid zeggen, want ik was er niet bij. Maar de foto-impressie ziet er goed uit. Sfeertje zal daar ook wel goed zijn geweest.

Maareuh, PM5D op monitor? Geld teveel?

Comment

• lifesound
        • Apr 2003
        • 1052

't is maar wat de leverancier aanbied hé.
        Komt ondertussen wel meer voor, dat er een PM5D in de set bijzit. En ik denk niet dat er dan over een meerprijs wordt gesproken.

Comment

• voederbietel
          • Feb 2005
          • 197

ziet er leuk uit, vind alleen een beetje jammer dat je de stekkers van de fourbar naar het publiek heb gericht. of was hier een bepaalde reden voor?
          maar verder heel strak
          Met vriendelijke groet,

Frans Jansen

Comment

• axs
            Moderator
            • Jun 2002
            • 2687

Originally posted by voederbietel
            ziet er leuk uit, vind alleen een beetje jammer dat je de stekkers van de fourbar naar het publiek heb gericht. of was hier een bepaalde reden voor?
            maar verder heel strak
            Dat was enkel zichtbaar op de foto's.
            Had vooral te maken met het feit dat ze samen gepatcht maar toch gespiegeld moesten... omsteken op de bar zelf was natuurlijk ook een mogelijkheid
            If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• BlueConfig
              • Aug 2005
              • 138

Jullie hebben ook gebruik gemaakt van 8 GLP YPOC 250's. hoe bevielen deze. Wij zouden die eventueel ook gebruiken. maar ik ben niet zo overtuigd over deze spots. vind het 'rare' kleuren en de gobo's zijn ook niet dat. Maar hoe is het om ermee te werken en kwa betrouwbaarheid?

Kan iemand ze eventueel verglijken met ervaringen van de Robe 250AT ?

Hartelijk dank,
              Greets,
              BLue CoNFiG

Comment

• Halo
                • Nov 2005
                • 178

ziet er erg netjes uit, leuk gedaan met die trussen zo, beetje raar podium (erg hoog en ondiep) meer wel een mooi podium.

complimenten
                steel verstandig...........................jat een appel!
                fietsen is gezond.....................eet meer fietsen!

MARkeTINg light.............nee dank u liever ROBE!

Comment

• axs
                  Moderator
                  • Jun 2002
                  • 2687

Originally posted by BlueConfig
                  Jullie hebben ook gebruik gemaakt van 8 GLP YPOC 250's. hoe bevielen deze. Wij zouden die eventueel ook gebruiken. maar ik ben niet zo overtuigd over deze spots. vind het 'rare' kleuren en de gobo's zijn ook niet dat. Maar hoe is het om ermee te werken en kwa betrouwbaarheid?
                  Rare kleuren en gobo's?
                  Vind dat die van ypoc wel de meest bruikbare gobo's heeft van een hele berg 250-spotjes uit de budgetreeksen! Echt wel heel wat bruikbare dingen bij!
                  Kleuren? OOk wel OK! Eveneens de volgorde... leuke combi's te maken.
                  Betrouwbaarheid... dat is wat anders... riemen die aflopen (en dat is spotje opendoen...), geen accurate positionering van kleuren/gobo/pan/tilt... (ff resetten en we kunnen wel weer tijdje verder)

Kan iemand ze eventueel verglijken met ervaringen van de Robe 250AT ?
                  Euhm neen... nog niet langs andere spotjes gebruikt buiten de VL3000
                  En dan wint...
                  If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• BlueConfig
                    • Aug 2005
                    • 138

Originally posted by axs
                    Rare kleuren en gobo's?
                    Vind dat die van ypoc wel de meest bruikbare gobo's heeft van een hele berg 250-spotjes uit de budgetreeksen! Echt wel heel wat bruikbare dingen bij!
                    Kleuren? OOk wel OK! Eveneens de volgorde... leuke combi's te maken.
                    Betrouwbaarheid... dat is wat anders... riemen die aflopen (en dat is spotje opendoen...), geen accurate positionering van kleuren/gobo/pan/tilt... (ff resetten en we kunnen wel weer tijdje verder)
                    Ok thx voor de info...

Dat van die die betrouwbaarheid had ik lik al in de mot... Tja ik had ze aan het werk gezien en jah da viel mij op van de kleuren en gobo's, maar dat zal dan mss wel aan de LJ van dienst gelegen hebben .

Mss toch iemand die ze kan vergelijken met de ROBE 250 AT

Euhm neen... nog niet langs andere spotjes gebruikt buiten de VL3000
                    En dan wint...
                    de YPOC een award de budgetreeks ?
                    Greets,
                    BLue CoNFiG

Comment

Working...