Sneekweek 2006 & Swinging Sneek

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Silence_One
    • Jan 2007
    • 29

Originally posted by Halo
    ff iets anders he klein beetje offtopic,
    ik werk als lichtman voor een bedrijf waar ook gewerkt wordt met sound projects line array, ik hoor er heel veel verschillende dingen over, ik vind het geweldig klinken maar ik ben geen geluidsman, nu staan er over het algemeen wel hele goed geluidstechs mee te werken maar is dit nou een goed line array of niet? vraag gaat om type linex

de benaming line array, in dit geval, wel of niet daargelaten. bij elk geluidssysteem van groot tot heel klein is het zo dat de technicus voor 65% het geluid maakt. in dit geval is het een sound projects systeem. persoonlijk vind ik dit merk niet super klinken. ik kom ze vaak tegen. voordeel van dit systeem is vooral de prijs. en het is een Nederlands product. maar voor hoelang nog?....

Comment

• Husss
      • Jul 2003
      • 220

Originally posted by Silence_One
      de benaming line array, in dit geval, wel of niet daargelaten. bij elk geluidssysteem van groot tot heel klein is het zo dat de technicus voor 65% het geluid maakt. in dit geval is het een sound projects systeem. persoonlijk vind ik dit merk niet super klinken. ik kom ze vaak tegen. voordeel van dit systeem is vooral de prijs. en het is een Nederlands product. maar voor hoelang nog?....
      Waar twijfel je aan?

Aan de (gunstige) prijs of aan het nederlandse product??

Comment

• Silence_One
        • Jan 2007
        • 29

beste Husss,

Voor hoelang is het Nog een Nederlands merk. steeds meer merken produceren gehele of gedeeltes van systemen in china. voor 3 rijstkorrels per kastje. het word steeds moeilijker om daartegen te concureren.

en voor de heer S_G,

weetje jij dan die naam van dat serveerstertje nog. van dat hotel blijft wel erg stil. maarja een goede voorbereiding voor het werk. warming up!

Comment

Working...