Jordaanse Avond en Free Festival

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • btvmaarten
    • Jun 2004
    • 56

Jordaanse Avond en Free Festival

de foto's staan onder deze link http://www.btvmaarten.mijnalbums.nl

Dit weekend hadden wij het Jordaanse festival en het Free Festival
    op vrijdag opgebouwd en op zaterdag de Jordaanse avond gehad en op zondag Free festival

Het was voor de 7de keer een erg geslaagt weekend waarop het erg gezellig was zaterdag alleen weet ik niet hoeveel mensen er waren geweest maar het was erg gezellig al die nederlands muziek. Zondag met de dance en trance etc etc waren er op aan het eind van de middag 10.000 man binnen waarop de hekken dicht gingen en niemand meer naar binnen mocht terwijl er nog een paar honderd buiten stonden te wachten om naar binnen te mogen.

licht lijstje grote tent (ongeveer)

10 keer MMac 250 entour
    10 keer MMac 300
    2 x ACL set
    4 x 4 blinders
    6 x 4bar multipar
    8 x Mpro 400 voor de Planten
    1x M pro 2000 rookdoos plus Mfan

Geluid lijstje grote tent (ongeveer)

4 x EV Xarray XF
    4 x EV Xarray Xcn
    10x EV Line Array SUB (achter elkaar gelegt en gedelayd)
    Midas mengtafel op front
    2x EV 212 top als DJ monitor

licht kleine tent (ongeveer)

4x M 918 scan
    2 x M atomic
    6 x PCtjes
    4 x Mini ACL
    4x 4bar 2 in zaal en 2 in layerwand
    1x M pro 2000 rookdoos plus Fan

Geluid kleine tent (ongeveer)

4 x EV Xarray Xcn
    4 x EV Xarray Xcb
    6 x EV Xarray XB
    2 x EV 115 DJ monitor
    Last edited by btvmaarten; 05-08-06, 11:38.
    Wat klinkt daar als een nachtegaaltje, EV EV EV
  • SmeP
    • May 2006
    • 37

Dus dat waren die tenten.
    Ik was er al 2x voorbij gereden, en dacht,...jordaan festival?
    En ergens stond ook een bord: Freefestival uitverkocht

Maar goed, het ziet er leuk uit. Podium is na de deco-aankleding leuk geworden, en de lampjes zien er goed geprogrammeerd uit.

Jarno

Comment

• luc2366
      • Jul 2002
      • 1161

SUB (achter elkaar gelegt en gedelayd)
      ??? kan je dit effe uitleggen aub

Comment

• btvmaarten
        • Jun 2004
        • 56

tussen de 5 subjes zat een halve meter deze waren zo gedelayd van elkaar dat de golf(druk) die de basjes veroorzaken door elkaar werden versterkt waardaar je dus 1 grote stevige druk golf veroorzaakt waardoor de draagkracht sterker is dan dat je de basjes op elkaar stapeld. waardoor het geluid (de druk) langer aanwezig is op grote afstand.

dit was voor het eerst dat wij het op deze manier het systeem gebruikte dit is ons zeer goed bevallen en zullen dit zeker in de toekomst vaker gaan doen.

Comment

• LJKEVIN
          • Dec 2005
          • 426

Welke lichttafel is gebruikt ? Pearl??
          Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• axs
            Moderator
            • Jun 2002
            • 2687

Originally posted by LJKEVIN
            Welke lichttafel is gebruikt ? Pearl??
            Goh...

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Christiaan Visser
              • Apr 2004
              • 235

Ziet er leuk uit qua licht.

Geluid echter, zijn jullie wat tevreden met EV? Ongetwijfeld, maar als ik het goed heb stond BTV hier ook in Dokkum (Oktober 2005) met het feest van Kooyenga. Als het goed is was jij hier ook bij, Maarten? Toen viel het geluid mij zwaar tegen, vooral in het hoog. Ik heb op meerdere punten in de tent gestaan, maar alleen achter het delaysetje klonk het goed. Maar het zal wel een stukje smaak zijn..

Maar verder, mijn complimenten voor het licht & ook de afwerking (sfeer) van het geheel!
              Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..

Comment

• btvmaarten
                • Jun 2004
                • 56

Ik zelf was er niet bij maar mijn collega andere maarten wel( tegenwoordig hebben wij 2 maarten's op de zaak), ik heb toen helpen opbouwen met het licht en podium.

Wij zijn zeer tevreden over EV, vooral tijdens het Jordaanfestival 2 weken geleden waren wij zeer zeer tevreden en erg onder de indruk van het systeem.

Ik zal nog eens vragen wat de meningen zijn over het geluid in dokum in de tent, wat ik van mijn collega's toen begreep waren zij en de organisatie erg tevreden maar ik ga het nog wel na vragen ben zelf ook nieuwschierig wat zij er nu nog van vonden.

mag ik vragen christiaan, wat jij er toen aan het doen was?
                Last edited by btvmaarten; 09-08-06, 21:33.

Comment

• Christiaan Visser
                  • Apr 2004
                  • 235

Ik was toen aan het genieten van de show, vooral Do was érg interessant!

Maar de reden waarom ik er was, is omdat (Romke, de eigenaar) kooyenga mijn zij-buurman is, vandaar. Het licht zag er daar wel gewoon góed uit!

Maar goed, mijn email adres staat in mijn profiel als je er even verder over wilt praten.. Nu maar weer ontopic voordat de mod langskomt!
                  Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..

Comment

Working...