P.A. op truckrun Zonhoven 03/06/06

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pulse
    • Oct 2001
    • 666

Originally posted by s142918
    Matige voorbereiding dan. Onduidelijke mailtjes worden door mij altijd beantwoord met een telefoontje waarin ik vraag wat nu precies de bedoeling is.

Op een podium als dit had ik waarschijnlijk 2x4 gezet, multipar met MFL erin, kan op een T4. Netjes een gold lee-tje ervoor en je hebt het prima in orde. En dan natuurlijk vanaf de zijkanten steken ipv recht van voor op deze afstand. Op de foto's hierboven is het al veel beter in orde.

En qua budget: liever goed frontje en wat minder effect. Omgaan met opbouwende kritiek is ook een kunst.
    Opbouwende commentaar heb ik graag, vandaar ook mijn posts.
    Ik heb al geregeld dingen geleerd uit kritiek op postings.

Deze reactie nu vind ik wel beter. Je onderbouwt tenminste wat je bedoelt en hoe je het zelf zou doen. Hier heeft iedereen wat aan. De vorige was toch wel een beetje bot en kortzichtig vond ik. Je moet ook rekening houden met de situatie...

Zoals je kunt zien op de foto's van die P.A. set belicht ik normaal een P.A. ook ongeveer zoals jij zegt. Met multiparren en eventueel een correctiefiltertje is het inderdaad nog net wat properder. Voorlopig heb ik me nog geen multiparren/fresnels aangeschaft dus neem ik voor floodlight gewone halogeenstralers.
    Ik heb buiten mijn 4barren raylight wel nog 2*4bar par56 mfl300w maar ik vind dat deze niet voldoen om een podium uit te lichten. Ze bundelen nog te fel en geven te weinig licht, vandaar de aanvulling met halogeenstralers.
    Last edited by Pulse; 06-06-06, 13:57.
    MVG,
    Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & Light

Comment

• Roel_CX
      • May 2006
      • 49

Matige voorbereiding dan. Onduidelijke mailtjes worden door mij altijd beantwoord met een telefoontje waarin ik vraag wat nu precies de bedoeling is.
      DDA had alles goed voorbereid hoor. daar heb ik bij dieter nog nooit problemen mee gehad. het probleem lag eerder bij de organisatie.
      Zij gaven door dat er zaterdag(avond) een band kwam, die eigen PA meehadden. en zondag wat tapeactjes (overdag).
      dus, duidelijke communicatie denk ik.
      Toen bleek dat de band toch geen eigen installatie bijhad, heeft dieter mij nog snel opgetrommeld, en hebben we er daar nog het beste van kunnen maken. de band was zeer tevreden, en het volk had ook niet te klagen.
      Ik vind dat we dat daar nog proper opgelost hebben.

Groeten

roel
      (op de foto's: lang haar, achter de mengtafel)

Comment

• s142918
        • Apr 2006
        • 111

Originally posted by Roel_CX
        Zij gaven door dat er zaterdag(avond) een band kwam, die eigen PA meehadden. en zondag wat tapeactjes (overdag).
        PA = speakers... komt geen licht uit, normaal gezien dan. En tapeacts hebben al helemaal nooit licht bij.

Comment

• Roel_CX
          • May 2006
          • 49

Ok,slecht verwoord, met het PA gedeelte bedoelde ik de microfoons, mengtafel, monitors etc.
          de eindset stond er uiteraard al.
          roel

Comment

• johan1988
            • May 2006
            • 40

Het setje apparatuur kwa licht is niet super denderend, maar je kunt er zeker wel wat mee... Alleen vind het ik het niet echt mooi dat het niet symetrisch is.. En er zitten nog beetje disco kleuren in:P

Comment

Working...