Studio brussel 70 80 90 dendermonde

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MEEO Licht en Geluid
    • Nov 2005
    • 950

Ook mooi gestapeld, het lichtregie Weet ik ook gelijk waar ik mijn cases moet laten
    MEEO Audio Licht Rigging,
    Mark van der Werff
    Groningen

Comment

• JP-Events
      • May 2006
      • 21

niet voor publicatie
      Last edited by JP-Events; 22-09-06, 05:11.

Comment

• MarkRombouts
        • Jan 2005
        • 1391

Originally posted by JP-Events
        hey als je dit setje goed vindt, bekijk dan even de foto's van de andere stu bru fuif; De Afrekeningsfuif!!!!
        De pas vernieuwde versie!

Dan trek je ogen open met het geen dat daar opt podium staat!

geil geil
        En waar kunnen we dit zien ??

Comment

• JP-Events
          • May 2006
          • 21

enkele foto's ervan zie je op www.DWR.be

De vernieuwde Afrekenings fuif vanaf die in Geel

Je kan dan ook video's bekijken via een andere website

geniet er van!

Comment

• stekelvarke
            • Dec 2004
            • 1062

Ik zie op het podium van de afrekening fuif in geel een mooie constructie met LED tubes, maar dan niet van die showtec dingen, toevallig iemand die weet wat het juist is?
            exit night into LIGHT

Comment

• lightworx
              • Jun 2005
              • 1

Kan je ons misschien iets meer info bezorgen over die ledtubes? merk, website, etc
              Lijkt me idd wel iets interssant zeker als er geen geklooi meer is met controllers e.d.

Grtz
              Lwx

Comment

• laserguy
                • Jun 2003
                • 2755

En waar kun je aan die led-tubes van neo-neon geraken? Wie importeert die of kan dit rechtstreeks?
                Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Gast1401081
                  • Mar 2001
                  • 7999

Originally posted by laserguy
                  En waar kun je aan die led-tubes van neo-neon geraken? Wie importeert die of kan dit rechtstreeks?
                  http://led.neo-neon.com/contact.htm of anders http://led.neo-neon.com ff bekijken.

Comment

• renevanh
                    • Oct 2004
                    • 2371

Originally posted by ronny
                    ik weet niet als dat systeem te huur is eigenlijk. sowieso is de software omgeving die je ziet gemaakt door studio brussel en ik denk dat deze voorlopig niet gebruikt mag worden zolang de 70 80 90 tour loopt.
                    Ach joh, dat ga je toch niet huren, dat schrijf je zelf!
                    MySQL database, PHP scriptje, netwerkje, paar monitors en toetsenborden en klaar

René
                    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• FiëstaLj
                      • Oct 2000
                      • 2068

Originally posted by renevanh
                      Ach joh, dat ga je toch niet huren, dat schrijf je zelf!
                      MySQL database, PHP scriptje, netwerkje, paar monitors en toetsenborden en klaar

René
                      Schrijf jij dat dan even zodat daarna iedereen hier gratis gebruik van kan maken ??
                      Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• ronny
                        • Dec 2002
                        • 2138

wij huren dat ook niet he. Systeem dat je ziet is van ons, inc de nodige software. Dat wil nog niet zeggen dat wij er zomaar mee mogen doen wat we willen. Het 70 80 90 concept van studio brussel loopt nog een tijdje door en in zolang dat dit lopende is, is die set exclusief voor de 70 80 90 party van studio brussel voorzien.

tmf megadance party deden we vroeger ook, die set staat nog altijd in het magazijn. Die wordt een zelden keer ook nog eens opgebouwd. tmf coolsweat(met die auto, voor de kenners), ding staat nog altijd in het magazijn

mvg
                        ronny
                        niet zagen, gewoon doen!

Comment

• luc2366
                          • Jul 2002
                          • 1161

Originally posted by ronny
                          wij huren dat ook niet he. Systeem dat je ziet is van ons, inc de nodige software. Dat wil nog niet zeggen dat wij er zomaar mee mogen doen wat we willen. Het 70 80 90 concept van studio brussel loopt nog een tijdje door en in zolang dat dit lopende is, is die set exclusief voor de 70 80 90 party van studio brussel voorzien.

tmf megadance party deden we vroeger ook, die set staat nog altijd in het magazijn. Die wordt een zelden keer ook nog eens opgebouwd. tmf coolsweat(met die auto, voor de kenners), ding staat nog altijd in het magazijn

mvg
                          ronny
                          die auto ken ik ja! Steeds interesse in als-ie in de weg staat

Comment

Working...