Bedrijfsfeest Zwaluwe 25 Jaar

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kokkie
    • Nov 2003
    • 1166

Originally posted by stekelvarke
    dus voor de VL5 gebruik je dus een gewoon dimmerrack en als ballast voor de andere series 300 gebruik je APS6?
    Dat klopt, voeding van alle electronica in de armatuur komt uit de smartrepeater.
    Voeding voor de Arc lamp van de VL6 komt uit het APS6 rack en de VL5 heeft een gewone halogeenlamp die in principe door iedere dimmer aangestuurd kan worden of bij wijze van spreken rechtstreeks met een shuko uit de muur.
    Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• AJB
      • Jul 2003
      • 2289

Vind het er qua ophanging en plaatsing allemaal erg rommelig uitzien. Plaatjes niet bepaald uniek... Mis een beetje een lichtontwerp... (idee over het beeld).

Maar goed, het werkte en publiek was blij, dus jullie hebben vast een mooi feestje gehad...
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
      ------------------------------------------------
      Arvid Buit
      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• ppd
        • Apr 2006
        • 3

Het setje ziet er toch goed uit.
        Niks mis mee, het is altijd makkelijk om een ordeel klaar te hebben
        als je achter een computer zit.
        En trouwens, een foto is een moment opname !

Comment

• ppd
          • Apr 2006
          • 3

Eindelijk iemand die het snapt

Comment

• ppd
            • Apr 2006
            • 3

En dan bedoel ik het onderwerp, C3 module voor in het APS6 rack.

Comment

• kokkie
              • Nov 2003
              • 1166

Originally posted by ppd
              Het setje ziet er toch goed uit.
              Niks mis mee, het is altijd makkelijk om een ordeel klaar te hebben
              als je achter een computer zit.
              En trouwens, een foto is een moment opname !
              Maar meestal zoek je wel een goed moment uit, zeker als je de foto ook nog op internet zet. Tegenwoordig met geheugenkaarten tot 4 Gig, laat je je fototoestel iedere 20 seconden een foto maken en zoek je de beste eruit. Als dit dan het resultaat is, dan is dat niet veel.
              Het ziet eruit of dat het op een disco controller sound to light staat te knipperen terwijl het echt een materiaal lijstje is waar je wat mee kan!

Maar ik zie geen artiest, de belangrijkste man op dat moment, geen diepte in het podium, zeg nou niet dat het podium niet diep was, want dan moet je echt eens een theorieboek gaan lezen en ik zie de artiest dus ook niet uit het plaatje loskomen.

Ik vind dat AJB zijn reactie best iets had mogen toelichten, maar hij heeft wel gelijk!
              Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

Working...