Kokkenennefuif 2005

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Freek Fokker
    • Aug 2003
    • 495

En dan een Behringer processor gebruiken?
    SR20DET

Comment

• berolios
      • Sep 2005
      • 1538

Originally posted by neeltje
      ik wil niets zeggen, maar op hun flyer staat dat ze de bassen niet mee vliegen omdat het geluid dan verder draagt. Ik dacht (weet wel heel zeker) dat subkasten, zeker bij de jbl's mee worden gevlogen omdat ze net de drager van de hoge tonen zijn. De bassen worden dus mee gevlogen omdat het geluid dan verder draagt. Gewoon FF een foutje op de flyer corrigeren.
      Even off-topic voor Neeltje en iedere andere geinteresseerde:

Sorry, kon het niet laten....
      Nog effe huiswerk doen, zoekfunctie zal je nog goed kunnen helpen hierbij. De ene golf kan de andere niet dragen, complete bullshit. Er wordt (helaas té) vaak door fabrikanten een of ander verhaal opgehangen om hun spullen maar te verkopen, zodat mensen die niet percies weten hoe de vork in de steel zit zich hierdoor laten imponeren... erg fout in mijn ogen, maar het gebeurt wél helaas. Ik weet niet welke fabrikant wat beweert, maar dit lijkt wel verdacht veel op een dergelijke uitlating.

Je kunt bassen meevliegen om je array meer body te geven (vooral bij de kleinere wordt dit gedaan).

Je kunt je subs meevliegen voor [1] egaler sub naar achteren, en [2] een perfecte time-alignment met je array (als je de subs mee-curved met je banaan).
      Last edited by berolios; 20-07-07, 08:40.
      Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• lifesound
        • Apr 2003
        • 1052

Maar als je je subs mee vliegt daarentegen gaat je sub (naar mijn idee en ervaring) toch minder 'duwen'. Subs mee vliegen werkt pas echt goed als je ook subs op de grond zet.

Comment

• FiëstaLj
          • Oct 2000
          • 2068

Subs meevliegen werkt prima om vetter mid/laag uit je array te late komen. Vooral gebruikt bij de kleinere linearrays natuurlijk.

Echt sub krijg je echter pas als je er ook op de grond zet.
          Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• zjeten
            • Mar 2003
            • 331

Hallo

Ik heb die "line array" nog gehoort op een fuif en volgens mij zijn dit gewone kasten die verwerkt worden in zo'n model om ze te kunnen ophangen. Indien niet mag je altijd de tekening posten met eventueel metingen.
            Want echt goed klinken vond ik het niet.
            Zeker als je een line array aanstuurt met Behringer processor. Die das set zal wel een grote verbetering zijn.

Vriendelijke groeten
            Jeffrey

Comment

Working...