100 Dagen Menen 17/02/2006

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TLAproductions
    • Jan 2006
    • 98

100 Dagen Menen 17/02/2006

vrijdag was het hier bij ons 100 dagen fuif,
    laatste jaars vieren dan hun laatste (hopelijk) 100 dagen van de humaniora
    het liep niet echt vlot, klant was op enkele gebieden niet in orde met de voorzieningen
    normaal konden we pas om 16u beschikken over 63A 400V,
    om kwart na 4 kwam de zaalwachter zeggen dat er slechts 32A beschikbaar was ... en dit dan nog op 220V.
    We konden dus niets doen, er is dan in extremis een groep laten aanrukken, die was dan enkel voorzien van een 128A aansluiting ... tegen 18.30 hadden we dan eindelijk stroom, wetende dat de fuif om 20u beginde was dit niet zo evident, we hebben dus geen tijd meer gehad om alles te test.
    Ook het podium was niet in orde, podium kwam er maar om 18u... we hebben dus moeten stacken met de natte vinger omdat we niet 100% wisten hoe het poduim er ging uit zien.
    gevolg, van 15u tot 18u redelijk met ons vingers zitten draaien en dan de laatste 2 uren was het wat stress om alles klaar te krijgen maar het is geluk.
    opkomst viel best mee, een kleine 1000 tal mensen.

materiaallijstje:

klank:
    2 technics sl1200
    1 pioneer cmx 3000
    1 pioneer djm 3000
    4 subbassen technovoice
    4 bassen technovoice
    4 toppen technovoice
    2 monitors technovoice
    2 amp racks met 2x QSC MX3000a + Plx 3002
    1 amp rack monitors

licht:
    4 5star movingheads spica 250
    12 exciter scanners
    4 botex PAR64 DMX latten
    2 PAR54 latten als blinder op LM400
    1 Martin Case lichtsturing
    4 Martin Atomic Strobo
    1 spiegelbol
    1 antari Z1500
    4 Blacklights
    2 witte driehoek - strech doeken
    1 zwarte molton backdrop 6m x 4m
    40 m prolyte square truss
    10 m mobile truss triangle
    4 Genie SLA-20 liften

en uiteraard veel kabels

hier kan je een 20 tal foto's vinden:

klik
  • Watt Xtra
    • Oct 2004
    • 1119

ziet er netjes uit. Mooi orgineel ontwerp met die truss zo en de driehoek doeken. Ach en een beetje druk houdt je toch wel, blijft het ook een beetje spannend he?? haha Nee vervelend man als jij een planning hebt en die wordt verstoord door iemand die geen planning heeft, heel frustrerend!
    JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• BlueConfig
      • Aug 2005
      • 138

Netjes gedaan.

Kan het zijn dat 1 van de scan niet werkte? Of staat die toevallig dicht
      Idd leuk gevonden met die driehoek-doeken. Mss wat minder alle parren constant aan, maar foto's zijn maar moment opnamen.
      De DJ-boot vind ik ook wel sjiek.

TLA groeit
      Greets,
      BLue CoNFiG

Comment

• TLAproductions
        • Jan 2006
        • 98

Originally posted by BlueConfig
        Netjes gedaan.

Kan het zijn dat 1 van de scan niet werkte? Of staat die toevallig dicht
        Idd leuk gevonden met die driehoek-doeken. Mss wat minder alle parren constant aan, maar foto's zijn maar moment opnamen.
        De DJ-boot vind ik ook wel sjiek.

TLA groeit
        omdat we niets kunnen testen hebben was er idd een probleemje;
        alles stond al omhoog toen we electriciteit hadden ...

hadden we 2u vroeger electriciteit gehad dan hadden we de kans om alles te testen en was dit wellicht niet voorgevallen ...

Comment

• deloitte
          • Sep 2005
          • 135

vind het er egt netjes uit zien, ja en altijd weer gezijk met de stroom het is bijna nooit in orde.
          maarja mijn complimenten
          ga zo door
          gr bram
          voor de een z'n uitgang is voor de ander z'n ingang....

Comment

• flurk
            • May 2003
            • 409

Zelfde zaal,zelfde probleem.11/02 Menen Awards.Stroom geleverd door een generator.Om 18u30 heeft die zijn laatste snik.Poging gedaan om over te schakelen op het lokaal net.I.d.d. maar 32 amp op 220Volt.Ondertussen zaal vol.Pas om 23u30 ander generator en pas dan kon het feest losbarsten.Leuk is anders.

Comment

• TLAproductions
              • Jan 2006
              • 98

Originally posted by flurk
              Zelfde zaal,zelfde probleem.11/02 Menen Awards.Stroom geleverd door een generator.Om 18u30 heeft die zijn laatste snik.Poging gedaan om over te schakelen op het lokaal net.I.d.d. maar 32 amp op 220Volt.Ondertussen zaal vol.Pas om 23u30 ander generator en pas dan kon het feest losbarsten.Leuk is anders.
              ik heb ervan gehoord ...
              dat ze dat gewoon dan vermelden bij verhuur van de zaal ofzo
              nu ja, ik ga mij er niet over uitspreken want de zaalwachter heeft ons uit de nood kunnen helpen

Comment

• kokkie
                • Nov 2003
                • 1166

Best orgineel idee voor een discosetje.

Maar ik neem aan dat jullie het vaker zo doen. Hebben jullie er weleens een hakenkruis van gemaakt? Niet dat ik het wil aanbevelen, maar ik dacht er wel aan toen ik de eerste foto zag, maar denk niet dat iedereen daar even enthousiast op reageert.

Maar een ander puntje, hoe hebben jullie de belasting van de trussen uitgerekend?
                Aan de armaturen die erin hangen zal het niet liggen, maar hebben jullie ook rekening gehouden met de spanfixen die toch wel een redelijke kracht op de trussen en doeken uitoefenen.
                Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• TLAproductions
                  • Jan 2006
                  • 98

het is geen hakenkruis, alle armen wijzen naar binnen!
                  hakenkruis zou voor mij toch uit den boze zijn hoor!

trussen zijn berekend en goedgekeurd door derden

Comment

• CoenCo
                    • Feb 2005
                    • 230

Originally posted by TLAproductions

tsjah.. mijn buurmeisje is ook een "derde"...

Comment

• kokkie
                      • Nov 2003
                      • 1166

het is geen hakenkruis, alle armen wijzen naar binnen!
                      hakenkruis zou voor mij toch uit den boze zijn hoor!

Ik vraag alleen of jullie rekening gehouden hebben met de spanfixen, want een doekje op deze manier vraagt meer van trussje dan alleen het gewicht van het doekje.

Berekend en goedgekeurd door derden. Als ik iets moet bouwen en ik vertrouw het niet, dan doe ik het in eerste instantie niet totdat ik een second opinion heb. Oftewel iets ophangen, neerzetten betekend automatisch dat je erover hebt nagedacht tenzij je niet als VBP of VOP gezien wil worden.
                      Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• TLAproductions
                        • Jan 2006
                        • 98

Originally posted by kokkie
                        Ik vraag alleen of jullie rekening gehouden hebben met de spanfixen, want een doekje op deze manier vraagt meer van trussje dan alleen het gewicht van het doekje.

Berekend en goedgekeurd door derden. Als ik iets moet bouwen en ik vertrouw het niet, dan doe ik het in eerste instantie niet totdat ik een second opinion heb. Oftewel iets ophangen, neerzetten betekend automatisch dat je erover hebt nagedacht tenzij je niet als VBP of VOP gezien wil worden.
                        die doeken zijn strech doeken,
                        wegen 2 keer niets
                        zijn vastgemaakt met rekkertjes

Comment

• axs
                          Moderator
                          • Jun 2002
                          • 2687

die doeken zijn strech doeken,
                          wegen 2 keer niets
                          zijn vastgemaakt met rekkertjes
                          Je hebt blijkbaar niet goed de reactie van Kokkie gelezen.
                          De doeken zullen idd 2 keer niks wegen, maar omdat je de spanfix opspant tussen je trussen, heb je te maken met krachten op je truss, die niet te onderschatten zijn!

Het is niet omdat het niets weegt dat het geen krachten uitoefent
                          If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

Working...