Zero76

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PHsound
    • Mar 2002
    • 190

Zero76

De laatste maand heb ik me enorm druk bezig gehouden om een dance event op te zetten in etten-leur, Dit is zeker gelukt zoals je ziet.
    Mijn functie in dit geheel was het verzorgen van het geluid en licht en tevens een groot deel v/d organisatie.

De grote zaal.

Podium overzicht.

De bijbehorende Amps

Complete ingangconstructie verzorgd door mij

Mute'en die handel!

Wat hing en stond er:

Licht:

6x Robe Wash
    8x Martin Ontour
    3x Strobo
    6x Fourbar
    4x 4ACL set
    1x Rookmachine

1x Care 8x8x4
    1x Pearl 2004

Geluid:

6x Funktion-One Res5
    8x F218

1x Amp rack Funktion-One
    2x RCF monitor
    1x DJM600 Mod
    2x SL1210MKII
    2x CDJ 1000MKII

De mee werkende personen waren voor het licht ICE
    voor het geluid Bart!
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2138

zozo, ziet er leuk uit. Ik weet ook al meteen waar je het geluid hebt gehaald Waarschijnlijk heeft het setje vrij rustig kunnen spelen tijdens de avond, aangezien er best wel veel vermogen staat voor dat zaaltje...

mvg
    ronny
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Christiaan Visser
      • Apr 2004
      • 235

Ik heb ook zo het idee dat die Art 300's lang niet voluit stonden, gezien daar écht veel lawaai uit komt..

Ziet er goed uit, ga zo door! Wat was je functie op de avond/nacht zelf?
      Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..

Comment

• R. den Ridder
        • Sep 2000
        • 1500

En meer dan gnoeg coverage in de lokale pers :-) zag er uit als een leuk feestje, jullie hebben zoiets toch ook al in de Nobelaer gedaan?

Comment

• Jasper-Lichtbron
          • Jun 2001
          • 2155

Ice, pfff zo heet ik al een eeuw niet meer

@Ralph: klopt ja, er zijn afgelopen jaren 2 feesten geweest in de Nobelaer, eentje van CUMEL (andere organisatie, zelfde LJ ) en Starbass. Dit ging qua muziekstijl wel even wat harder dan die 2 party's, hoewel ik op starbass niet geweest ben.

Was een leuk feestje, maar de laatste paar DJ's waren me toch net even teveel van het goede, pfff leve de strobe-standjes en stand-in LJ!!!!

Aanvulling op het licht lijstje:
          - 2x 4-light
          - 4x Sunstrip
          - 2x 3kW strobe met blinder functie
          - 2x 1,5kW strobe
          - decostrobe-je in een cocon
          - paar 1kW-ers voor DJ, platentas en bar verlichting

Die 4-bars kwamen niet van ons af en waren helaas PAR56 met 300W glas erin, beetje nutteloos op zo'n ruimte. Vandaar het gemis aan fatsoenlijk conventioneel op de foto's. Volgende keer mag er wel wat meer gedaan worden aan decor(age), dat was een beetje kaal vond ik.

Comment

• Banned
            Banned
            • Dec 2003
            • 951

dit was toch dat feestje waar er 2 jongens naar het ziekenhuis gebracht zijn wegens het innemen nvan GHB ???

Geloof dat de burgermeester daar niet erg blij mee was volgens de krant Die wou de organisatie hiervoor aansprakelijk stellen.

Maar de politie vond dat niet reeel omdat naar hun blijken de ghb is ingenomen voordat ze binnen waren geweest .......

Ziet er wel netjes uit overigens enne over dat geluid ....... moest je alles naar boven brengen op die vervelende trap en te kleine lift ??

want daar staat de nobelaer bekent om.

Ben daar 2X geweest met geluid en 2X ellende gehad omdat ik alles naar boven moest sjouwen en dat er beneden een opera bezig was ( fout van de nobelaar zelf om een discofeest te organiseren en beneden een opera )

Maar goed 2X ook gezeur gehad vanwege de overlast ( gezeur van de omgeving )

Comment

• Jasper-Lichtbron
              • Jun 2001
              • 2155

Dit was niet in de Nobelaer, dus geen last van. Die andere feesten daar waren gewoon aan de voorkant in het aquarium. Jij bedoelt het zaaltje achterin lijkt me maar dat is ook niet zo groot... klopt inderdaad wel dat er wel eens wat dingen (hinderlijk) samenvallen.

Comment

• Banned
                Banned
                • Dec 2003
                • 951

Sorry bedoelde ook Het Turfschip ! Waar dat feest was.

Comment

• Jasper-Lichtbron
                  • Jun 2001
                  • 2155

Nou dan weet ik niet waar je het over hebt, opera's, liften en trappetjes... niks van gezien!

Comment

• Banned
                    Banned
                    • Dec 2003
                    • 951

dat hardcore feest was in het turfschip. Wat ik bedoelde was in de nobelear, zat ff in de war !

Maar goed, dit feest zal zalinaz wel niet leuk gevonden hebben ( die paar klanten die er nog zitten zaten denk ik ook daar )

Op de foto's was het drukker als in Zalinas.

hihi wel grappig.

Comment

• DjJeroen
                      • Oct 2000
                      • 288

Ziet er goed uit hoor!

Vraagje:
                      Je hebt je trusspoten ingepakt met soort van plastic ofzo?
                      Dit is gedaan om te voorkomen zodat ze erin klimmen?

Comment

• R. den Ridder
                        • Sep 2000
                        • 1500

Opera's in het turfschip? misschien een locatiestuk wat speelt in een ouderwetsch dorpszaaltje geweest dan......

maar *** wel weer een kans gemist die F1 set nu eens goed te gaan beluisteren, en eens met de LJ te praten over de geneugten van de pearl boven de hog..al kan er geen een deskgame boven Frogger...

Wat voor rookdoos werd er gebruikt? ziet er wel netjes egaal verspreid uit..of is er een fan/hazer gebruikt?

Comment

• PHsound
                          • Mar 2002
                          • 190

Mijn functie tijdens de nacht was meer het productie werk contact met dj's, geluid licht, security eigenlijk alle taken bij een feest.. hierbij werd ik wel onder steund door nog 10 mede organisatoren.

Het Setje F1 stond opt einde wel redelijk aan hoor khad er wat db's opgegooit volgende keer toch maar een monoblok maken van de subs!

Het feest wat ik eerder in de nobelear gegeven heb was inderdaad Cumel das toch al weer zo'n dikke 4 jaar geleden!

En ach dat gezeur om dat gebruik! we hebben er zoals je zag vanalles aan gedaan de controle was zelfs strenger als op een normaal feest heb ik vernomen.. maar je houd het toch niet tegen! en dan is het jammer dat net een paar man niet om kan gaan met drugs en het dus verneukt voor de rest! Drugs is gewoon een probleem en die heb je in iedere gemeente en dorp! Na mijn mening is het feest rustig en leuk verlopen op naar de volgende

Comment

• Jasper-Lichtbron
                            • Jun 2001
                            • 2155

Originally posted by R. den Ridder
                            Wat voor rookdoos werd er gebruikt? ziet er wel netjes egaal verspreid uit..of is er een fan/hazer gebruikt?
                            Pro2k met fan. Kwestie van niet zelf op die knop rammen maar een goeie interval instellen op lage output, krijg je vanzelf een net neveltje. Was eigenlijk de bedoeling om een hazer bij te hebben, maar kost nogal wat moeite om het goeie model hier te krijgen

Comment

• T-Nuzz
                              • Dec 2002
                              • 274

En wat is dan weer de meerwaarde van die Midas voor 2 lijntjes en misschien een of 2 mics?
                              Heb je dat echt allemaal nodig?

Comment

Working...