l'oreal paris

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Watt Xtra
    • Oct 2004
    • 1119

l'oreal paris

hier een aantal foto's waar ik dan net zo graag naar kijk en ons werk wel heel leuk maakt. Het ging hierbij om het haar van de dames, waarbij er nieuwe producten werden gedemonstreert.
    Ik heb het licht, 8 maal spot en een spraak setje neergezet. Alleen dit staat niet echt duidelijk op de foto's maar ik denk dat jullie daar ook geen intresse naar hebben.

JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

ben er niet echt kapot van, beetje een donkere omgeving.. wat meer en inensievere kleuren hadden van mij wel gemogen.

vrouwen zijn uiteraard leuk om naar te kijken, maar het gaat hier toch om het licht en geluid.. heb je niet wat duidelijkere pic's
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Watt Xtra
      • Oct 2004
      • 1119

ja heb helaas geen betere foto's het licht ging vooral om dat er veel werklicht was voor de kappers die aan het werk gingen. Was dus allemaal witlicht. Het podium waar men opstond was nauwelijks 2,4 meter hoog dus ook niet echt ideaal om een statief neer te zetten. Maja werk opzich was dan ook zeer saai maar werd verzacht door de dames.
      JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• ADS
        • Jan 2006
        • 1

Volgens mij ken ik die vent op de derde foto.
        Is dat er niet één van Osiris?

Comment

Working...