Innovate NYE

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Remco vd Werff
    • Apr 2001
    • 753

Alles is mogelijk natuurlijk, maar toppen op 4 subs hoog zetten is niet het beste voor je rug, zonder podium/kist etc.
    je hoeft je dus niet te schamen hoor Iko
    Groeten, Remco

Comment

• Harmen
      • Sep 2003
      • 379

Originally posted by stekelvarke
      maar nooit licht teveel toch?
      uiteraard wel, je kunt je publiek toch een aardige vervelend avond bezorgen met een te grote overkill aan intensiteit..

Comment

• stekelvarke
        • Dec 2004
        • 1062

Dan dim je toch (is in de meeste gevallen perfect mogelijk)?
        exit night into LIGHT

Comment

• Harmen
          • Sep 2003
          • 379

de discussie ging hier toch over de vraag of er teveel licht was aan de hand van het beeldmateriaal?
          dimmen is geen ideale optie, pak ik liever maatje kleiner, maar als dat niet mogelijk is.. tsjah, dan misschien wel

Comment

• stekelvarke
            • Dec 2004
            • 1062

Een maatje kleiner(krypton) is al bijna even fel. En zo veel licht dat je er last van hebt was er toch niet?
            exit night into LIGHT

Comment

• maarten_dever
              • Jun 2002
              • 150

leuke operatorstoel heb je daar

Comment

• maarten
                • Jan 2002
                • 268

dat je nooit licht te veel hebt is onzin ! het is niet de bedoeling dat de bezoekers constant last hebben van jouw te felle lampies

en je kan dan wel meer met 500's dan 250's maar je kan voor het zelfde budget wel weer meer wappers hangen .....

Comment

• CyberNBD
                  • Aug 2000
                  • 1318

Als ik 8 500's heb staan en nog maar 4 kryptons (die in eerste instantie ook nog verhuurd waren eigenlijk) is bij mij de keuze snel gemaakt toch Lichtopbrengst is verder van beide spots zowat identiek dus dat maakt weinig uit.
                  Zelfde als een tijdje terug in gele kasteel met innovate 1.0, voor de verandering voor 12 wappers allemaal mac 600 opgehangen omdat dat sowieso handig uitkwam, en t zag er nog vet uit ook
                  Last edited by CyberNBD; 06-01-06, 13:57.
                  CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• stekelvarke
                    • Dec 2004
                    • 1062

Originally posted by maarten
                    dat je nooit licht te veel hebt is onzin ! het is niet de bedoeling dat de bezoekers constant last hebben van jouw te felle lampies
                    gooi je strobo's en blinders dan maar in de vuilbak.
                    exit night into LIGHT

Comment

• JH
                      • Feb 2004
                      • 11

Originally posted by maarten

en je kan dan wel meer met 500's dan 250's maar je kan voor het zelfde budget wel weer meer wappers hangen .....
                      Er staat toch duidelijk constant, een blinder en strobo zijn er bij mijn weten nog altijd om een bepaald hoogtepunt in een nummer te accentueren. Terwijl de movingheads er toch voornamelijk zijn al basislicht naast de parren natuurlijk. en bijgevolg zijn deze bijna altijd aan in tegenstelling tot de door jou aangehaald strobo en blinder. Ik ben het namelijk volledig eens dat je wel te veel licht kan hebben.

Comment

• stekelvarke
                        • Dec 2004
                        • 1062

de straal van de movinghead staat toch ook niet constant in je ogen, anders zijn 1kw parren ook teveel licht.
                        exit night into LIGHT

Comment

• Harmen
                          • Sep 2003
                          • 379

dat het argument over strobe's en blinders onzinnig lijkt me meer dan duidelijk, andere functie.
                          waar het om gaat is dat als je op deze hoogte in een dergelijk zaaltje flinke koppen gaat hangen, zoals op een van de filmpjes te zien is dat de 2mac600's (als desklight, geef je op voor competitie ) het publiek in schijnen zet ik daar vraagtekens bij of dat niet storend is voor publiek..

Comment

• stekelvarke
                            • Dec 2004
                            • 1062

Als ik van een bepaalde lamp last heb is het van een strobo, vandaar mijn voorbeeld.
                            Een head die omhoog hangt, daar denk ik dat je daar toch geen last van hebt. een 600 die het publiek inschijnt, als het een 250 was zou je er evenveel last van ondervinden.
                            En met nooit licht teveel bedoel ik dat je steeds licht kan dimmen maar nooit bij toveren.

Cyber wint de desklight compititie als hij zich inschrijft.
                            exit night into LIGHT

Comment

• William
                              • Oct 2002
                              • 233

Jammer, Had toch bijna een mac2000 als desklight kunnen gebruiken (Heh Harmen?)
                              V*L...........punt

Comment

• Harmen
                                • Sep 2003
                                • 379

wij hadden een 600 wapper

maare, nee hij had niet gewonnen, criterium #1 was dat je hem niet in de show mocht laten participeren, en ik heb beeldmateriaal wat het tegendeel bewijst

Comment

Working...