Dirty Dutch NYE

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Remco vd Werff
    • Apr 2001
    • 753

Dirty Dutch NYE

Hallo allen,

Hier ook wat foto's van productie met oud en nieuw; Dirty Dutch, met als hoofdact; Dj Chuckie, met daarnaast nog andere top dj's. Oorspronkelijk zou het tot 9.00 uur doorgaan, om 8 uur is er een einde aan gemaakt.

Apparatuur geleverd: FOH-systeem en Dj-Booth. Allen Funktion One; voor de zaal 8 res 5 toppen, en 4 stapels van 3 subs ieder bestaande uit; 1 infrabass en 2 F218 subs.

Amps; MC2/F1 E-serie en QSC Powerlight. XTA en BSS processing.
    Dj booth: 3x CDJ-1000MKII, 3x SL1210MKII, 1x DJM-600
    Monitor: 4x Funktion One Res 2.

Voordat dit evenement om 23.00 uur van start ging, was er in de middag van 14.00 uur tot 22.00 uur nog een ander dance-evenement. Twee keer behoorlijk druk, zo'n 1500 man.

Uur schoonmaken en door met de volgende dus.
    Last edited by Remco vd Werff; 03-01-06, 17:43.
    Groeten, Remco
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2138

tja kwa geluid zal het wel weer oke geweest zijn. Funktion one en dance feestjes gaat wel goed samen. Is het volledige volume van die set nu gebruikt, want voor het aantal bezoekers dat er aanwezig is, staat er wel veel geluid namelijk.

mvg
    ronny
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Remco vd Werff
      • Apr 2001
      • 753

Hoi Ronny,

Er was nog headroom over op het systeem, echter 1500-2000 man voorzien van een pittig geluidsniveau vereist ook wel wat power. Aangezien het nu een 5-weg systeem was, had de sub het iets rustiger.
      Groeten, Remco

Comment

• daantje
        • Aug 2004
        • 265

Originally posted by Remco vd Werff
        Hoi Ronny,

Er was nog headroom over op het systeem, echter 1500-2000 man voorzien van een pittig geluidsniveau vereist ook wel wat power. Aangezien het nu een 5-weg systeem was, had de sub het iets rustiger.
        waarschijnlijk hadden julli eniks met het licht te maken maar ik zie aan de trus een schuine bevestiging dat mag toch helemaal niet of bral ik nou maar wat
        groetjes
        can you feel the light [:)]

Comment

• stekelvarke
          • Dec 2004
          • 1062

schuine reeptrek mag inderdaad niet, maar ik denk dat Remco daar voor niets tussenzit.
          exit night into LIGHT

Comment

• Bastisito
            • Sep 2004
            • 185

Zijn volgens mij gewoon kabels die je daar ziet. Ik ken Tom goed genoeg om te bedenken dat hij geen schuine takels gaat bevestigen, toch?
            Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

Comment

• Remco vd Werff
              • Apr 2001
              • 753

Hoi Bastisito,

Waaruit kun jij opmaken dat Tom iets te maken zou hebben met deze productie?

Er waren veel verschillende partijen bij het licht betrokken; materiaalleveranciers, opbouws, techneuten, voor zover ik kon achterhalen allen van andere bedrijven.
              Last edited by Remco vd Werff; 05-01-06, 00:07.
              Groeten, Remco

Comment

• Harmen
                • Sep 2003
                • 379

je kunt ook zeggen, er zijn meer bedrijven met f1

Comment

• Bastisito
                  • Sep 2004
                  • 185

Originally posted by Remco vd Werff
                  Hoi Bastisito,

Waaruit kun jij opmaken dat Tom iets te maken zou hebben met deze productie?
                  Whoeps, zat nog in de war met het topic boven/onder je (Innovate NYE)

Maargoed, heb ook wel vertrouwen in een gerespecteerd bedrijf als Think! hoor
                  Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

Comment

• bewap
                    • Jun 2002
                    • 239

Ziet er netjes uit.

He Remco, ziet er allemaal netjes uit. Waarschijnlijk zal het allemaal wel erg goed geklonken hebben zoals ik van F1 gewend ben.

Ik denk dat menig bezoeker niet in de gaten heeft gehad wat voor deftig systeem daar heeft gestaan.

Comment

• Remco vd Werff
                      • Apr 2001
                      • 753

Ging erom dat Tom prima weet hoe iets opgehangen zou moeten worden, en dus dat soort aannames riskant zouden kunnen zijn.....

Menig bezoeker had nu inderdaad niet door wat voor systeem er stond, dit kwam door de hoeveelheid alcohol die naar binnen werd gegoten. Achja, het was 'oud en nieuw' :-)
                      En ja en zijn diverse bedrijven die f1 voor hun klant neerzetten.
                      Groeten, Remco

Comment

Working...