Kidsspits Dordrecht 2005

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 4uss-allround
    • Dec 2005
    • 2

ja, ik vind dat we het er aardig van af hebben gebracht
    maar scans staan op statieven omdat we A: trusshaken te kort hadden en B:de steigers lekker meegingen op het ritme van de zangers dus vandaar

Comment

• soundcheckfrits
      • Jan 2005
      • 455

off topic: hoezo zijn er nu 3 ''4uss'' mensen actief in dit topic??
      de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• AJB
        • Jul 2003
        • 2289

Belichtingtechnisch zie ik een aantal leuk dingen ! Wat ik mis is het creeren van een "geheel". Je kunt er met licht voor zorgen dat alles bij elkaar hoort, en nu vind ik het nogal lossig bedacht. Verder zijn de kleurencombi's wel erg walgelijk op bepaalde momenten, probeer ook hier meer naar te kijken. Jullie zijn goed op weg, blijf vooral proberen, creativiteit zat. Maar kleur en compositie nog even goed bekijken.

grtz AJB
        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
        ------------------------------------------------
        Arvid Buit
        Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• sparky
          • Apr 2002
          • 2104

citaat:Geplaatst door SpaceyDeeJ

[offtopic]

Ober, een teiltje graag voor mevrouw hier, ze heeft een beetje last van hoogmoedswaanzin...

[/offtopic]

[}][}][}]
          -jij wordt misselijk, dus jij hebt het teiltje nodig, niet de trotse LD.
          -bedoel je nu hoogmoed of grootheidswaanzin. Anyways, je schrijft als een van onze jongere leden....

Ontopic: Ziet er knap uit!!! wel wat veel schaduwen, maar als je hoeveelheid spots beperkt is, moet je keuzes maken.
          Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• AJB
            • Jul 2003
            • 2289

Tsjah, beetje trots zijn mag... Vind een aantal achterliggende ideeen van de website wel degelijk werken op mijn maaginhoud, maar dit terzijde...
            If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
            ------------------------------------------------
            Arvid Buit
            Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• 4uss
              • Aug 2005
              • 578

Originally posted by AJB
              Tsjah, beetje trots zijn mag... Vind een aantal achterliggende ideeen van de website wel degelijk werken op mijn maaginhoud, maar dit terzijde...
              Misschien een verschil in mening... maar wat dan zoal?

Comment

Working...