Clouseau in 't lang

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • puin
    • May 2005
    • 22

idd ons systeem is een wereldprimeur. En onze motoren zijn 500Kg . Tuurlijk kan je met minder zware motoren sneller bewegen. Deze motoren mogen in Duitsland wel zonder safety gebruikt worden. ze voldoen aan de nieuwste streng veiligheidsvoorschriften. Idd cyberhoist gaat een grote concurent krijgen.

Werd tijd niet?

Comment

• G-LiTe
      • Apr 2004
      • 196

citaat:Geplaatst door puin

Idd cyberhoist gaat een grote concurent krijgen.

Werd tijd niet?
      Wait and see [}]
      Oneindig zijn 2 dingen: het heelal en de domheid van sommige individuen

Comment

• kokkie
        • Nov 2003
        • 1166

Zeg puin, nou weet ik nog steeds niet welke producten van kinesys jullie gebruikt hebben. En wat en met hoeveel moteren hebben jullie dingen laten bewegen?
        Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• Silence
          • Apr 2003
          • 50

hoi, ik ben ook gaan kijken en ik vraag me af hoe die podiumekes rondrijden, is dat een voorgeprogrameerd parcour? deze rijden best snel zeg. en hoe krijgen de piano en andere stroom? een hoop auto batterijen? en gaan die lampen van de syncrolites lang mee? toen wij gaan kijken zijn lag er 1 van de syncrolites tegen het einde van de show uit, lamp stuk waarschijnlijk. voor de rest wel weer spectaculair, ben benieuw wat het volgend jaar gaat worden.

Wat betreft de bewegende cirkeltrus. bij de eerste beweging net na de pause bleef de kleine cirkel van een van de buitenste kokers aan één kant hangen en schoot ineens los, viel zeker een halve meter naar beneden. dus echt optimaal werken ze toch nog niet.
          Last edited by Silence; 01-01-06, 20:02.
          silence lighting

Comment

• Silence
            • Apr 2003
            • 50

hoi, heb nog een vraag. die cirkeltrussen worden niet met banden getakeld maar met klemmen, weet er iemand de fabrikant van deze klemmen? en wie deze verkoopt?

dank
            silence lighting

Comment

• puin
              • May 2005
              • 22

Kinesys

die cirkeltrus die even was blijven hangen had niets te doen met de motors, er was enkel een kabelgelijder blijven hangen, dit omdat de ketting te snel door de bisjes moet, oplossing word gezocht. Die klemmen waarmee de trussen zijn opgepikt zijn zelf geconstrueerd door EML.

Comment

• axs
                Moderator
                • Jun 2002
                • 2687

Voor de geinteresseerden, een kort filmpje. Dit filmpje is een SNELLE overview van de concertreeks.

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• soundcheckfrits
                  • Jan 2005
                  • 455

hier klap mijn mond echt van open!!! heb dit hele topic niet gevolgd, maar krijg nu al redelijk indruk hoe er gegaan is!! toppie
                  de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• Rock On
                    • Jan 2004
                    • 250

Dit filmpje geeft een veel beter beeld als de uitzending rond Nieuwjaar. Ok, gaat wat snel, maar het is wel een plaatje! Vooral de kleurencombi's.
                    Chapeau!
                    "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

Comment

Working...