open podium

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Watt Xtra
    • Oct 2004
    • 1119

open podium

hallo, hier weer een leuk klusje gedaan afgelopen zaterdag, het mooie van open podiums is dat je gewoon niet weet wat er komt.
    krijg je een lijstje met een aantal namen die achter elkaar optreden. waren een drietal bandjes die wel even wilden soundchecken van te voren, dus had gelukkig een idee van wat er moest komen te staan. Verder spreekstal meester, trommel dinges, toneelstukjes,enz. Al met al wel geslaagd.
    heb alleen niet zo heel veel foto's.

Misschien iemand nog verbeterpunten voor het licht? vond het totaal achteraf toch een beetje tegenvallen.
    Front verlichting over het algemeen wel goed maar tegenlicht niet geheel zoals gewenst.

JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D
  • Vervallen

leuk die nekverwarming. 1 van de laatste foto's. Nee grapje.

Ik vind het er wel mooi uitzien. Je hebt mooie spullen zo. Op zich niet veel aan te merken. Maar als je het zelf tegen vind vallen zou je misschien eenhoger vermogen parlamp kunnen gebruiken.

Comment

• avo-dave
      • Sep 2005
      • 26

mooie klus, netjes afgewerkt.. toch zie ik nog vele mensen stoffies gebruiken ipv steels...shame on you!!!

Comment

• Watt Xtra
        • Oct 2004
        • 1119

over die steels heb ik ook wel eens nagedacht maar verder niet echt werk van gemaakt, maar is het niet zo dat de warmte bron min. 30 cm van de "stoffie" moet hangen zodat het wel mag?
        Ik weet het niet zeker.
        over de par spots heb ik op zich niet echt te klagen, gebruik volgende weer een andere kleurcombi en miss toch nog maar een 2tal barren bij hangen. Maar misschien dat jullie wel een andere oplossing, voorbeeld hebben met evt andere apparatuur.
        JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• maarten
          • Jan 2002
          • 268

ik weet of het mogelijk was maar mischien had je je truss een stuk meer naar achter kunnen gooien waardoor je wat meer diepte in je plaatjes krijgt. Het lijkt op de foto's of je scan achter het fries zitten mischien als je ze iets lager hangt heb je er meer aan.
          Zomaar wat ideeen hopelijk heb je er wat aan

Comment

• pacosound
            • Nov 2005
            • 44

Ik zag dat je twee amp racks gestapeld heb, het is beter in de toekomst om blindplates te maken waar de dollies van de bovenste amp rack in staan, kan het rack er nooit "spontaan" afrollen....
            Zeker als je niet op een vlakke vloer staat is het erg raadzaam om dit te maken.

Rest ziet er goed uit.

Paco
            \"Lekker onder de zon...\"

Comment

• Max
              • Feb 2003
              • 680

Waarom gebruik je zowel long als short can parren?

Comment

• Funkmaster
                • Dec 2004
                • 204

De bovenste ampcase was volgens mij een stolp, dus kon evengoed uit de stolp? Of heb ik mis gezien?
                It's nice to be important, but it's important to be nice...

Comment

• Watt Xtra
                  • Oct 2004
                  • 1119

even reageren, truss kon idd niet verder naar achteren, helaas. die schotels voor de wielen liggen nog steeds bij de leverancier om opgehaalt te worden, (emmerich is niet zo ver van mij vandaan)maar mn dag is zo kort, is idd een stolpkistje maar hij zit zo mooi in het schuim. En gelukkig hing het geheel een beetje naar achter zodat hij alleen na achteren kon rollen waar dan weer een wand zat. In mijn long parren heb ik overal NSP in zitten, shorts tegenwoordig WFL en die 4 longs in het midden van de fronttruss zijn par 64 met MFL. En mijn andere Parren (P64) zijn verhuurd. Deze heb ik maar even uit de doos getrokken, ook te zien aan dat ze niet aan een T-bar zitten. maar dat gebeurd mij de laatste tijd wel vaker dat ik te kort kom.

Comment

• ronny
                    • Dec 2002
                    • 2138

citaat: maar dat gebeurd mij de laatste tijd wel vaker dat ik te kort kom.
                    tijd voor uitbreiding[?][?]

mvg
                    ronny
                    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Watt Xtra
                      • Oct 2004
                      • 1119

hey Ronny bedankt voor de tip, had ik nog niet aan gedacht, Ik verkoop dus ook regelmatig parren waardoor ik er meestal wel een aantal zo heb liggen. Maar ben inderdaad aan het opmaken wat er de komende tijd hard moeten worden aangeschaft.

Maar niemand ideeen hoe ik dit nog anders zou kunnen doen zonder een budget van drie nullen moeten aan te breken? (>1000) graag.

Comment

• pacosound
                        • Nov 2005
                        • 44

Ziet er toch knap uit zo met al die flightcases hoor!!

Die schotels komen dus nog wel..gniffel...(begrijp je heel goed!)

Pabien!
                        \"Lekker onder de zon...\"

Comment

• Watt Xtra
                          • Oct 2004
                          • 1119

hier mijn verbeteringen na aanleiding van jullie reacties op de eerste klus. Dit was dus dezelfde zaal maar dan een nieuwjaarsgala, helaas geen foto's van de opbouw en alleen een stel tijdens het feest vanachter de mixer gemaakt dus niet echt duidelijk.

toch een aantal verbeterpunten, scanners anders en lager gehangen, waardoor het bereik vele maler groter was. En verder een beetje creatief geweest met spiegelbollen (helaas niet echt goed te zien op de foto's) maar zag er zeker gaaf uit.
                          linkje, http://www.mijnalbum.nl/Album=WOXPRYXK

de laatste foto, zo ziet het eruit in de achterhoek aan het einde van een feestje!

Comment

Working...