citaat:Geplaatst door LJ Bert
tja bugetair is deze combi beter haalbaar he
natuurlijk had ik liever 6c's gehad maar dat zat er net niet in
voordel was nu wel al onze dimmers enzo stonden boven en die ballasten van de 6c's zou ik niet naar boven willen dragen pff.
maar volgende keer wel liefst 12c's of vl2500 en 12 5arc dat nog liever en een laser ofzo. maar wil wel de 5 behouden gewoon omdat het zo ene mooie wash is. als de 500 er is wil ik die ook wel testen
tja bugetair is deze combi beter haalbaar he

natuurlijk had ik liever 6c's gehad maar dat zat er net niet in

voordel was nu wel al onze dimmers enzo stonden boven en die ballasten van de 6c's zou ik niet naar boven willen dragen pff.
maar volgende keer wel liefst 12c's of vl2500 en 12 5arc dat nog liever en een laser ofzo. maar wil wel de 5 behouden gewoon omdat het zo ene mooie wash is. als de 500 er is wil ik die ook wel testen

whahah ja dat zeker!!! toch zou ik ook niet graag een dimmerrackje omhoog willen sleuren pfff.
persoonlijk heb ik liever de vl5 dan de vl5arc maar das persoonlijk i just love the colour of tungsten.
iemand die al een setje v*l 500 ter demo heeft besteld?? ik zou graag willen komen kijken.
groeten van de nederlandse belg

) mar als ze net zo duur zijn als movitecs doe mij er dan een sloot als ik ook service kan krijgen ... trouwens mooie opbouw en leuke kleurcombi's blauw/paars altijd goed!

Comment