Revision Hamont (Nieuwe Foto's)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • elmer
    • Jul 2003
    • 139

citaat:Geplaatst door LJ Bert

tja bugetair is deze combi beter haalbaar he
    natuurlijk had ik liever 6c's gehad maar dat zat er net niet in
    voordel was nu wel al onze dimmers enzo stonden boven en die ballasten van de 6c's zou ik niet naar boven willen dragen pff.
    maar volgende keer wel liefst 12c's of vl2500 en 12 5arc dat nog liever en een laser ofzo. maar wil wel de 5 behouden gewoon omdat het zo ene mooie wash is. als de 500 er is wil ik die ook wel testen

whahah ja dat zeker!!! toch zou ik ook niet graag een dimmerrackje omhoog willen sleuren pfff.

persoonlijk heb ik liever de vl5 dan de vl5arc maar das persoonlijk i just love the colour of tungsten.

iemand die al een setje v*l 500 ter demo heeft besteld?? ik zou graag willen komen kijken.

groeten van de nederlandse belg

Comment

• LichtNichtje
      • Nov 2004
      • 220

Ja, mooie fuif!

Alleen vond ik ook de combinatie Movitec/VL5 een rare combinatie. Maar hij zei da dit evenduur was als Movitec Washen huren.. (dan zou ik ook nie twijfelen)

Voor de rest een strakke show, soms wat rustig voor de muziek (persoonlijke mening).
      Die tl lampjes geven meer licht als een ledtube; ok, dan hebt ge maar 2 kleuren, maar dit vond ik gewoon leuk! (zeker als t zaallicht uit is)

Comment

• BlueConfig
        • Aug 2005
        • 138

Is dat idd zo dat een movitec wash ongeveer etzelfde kost als een VL5 in verhuur?

Kan je mij vertellen waar de die dan huurt? en voor hoeveel?

Ps. als je dit liever niet doet: geen probleem.
        Greets,
        BLue CoNFiG

Comment

• R. den Ridder
          • Sep 2000
          • 1500

okay....waar haal ik die VL5én nu in de verkoop? kom steeds meer die dingen tegen, maar niemand weet ze te koop (tenminste..sommige mods hier wel) mar als ze net zo duur zijn als movitecs doe mij er dan een sloot als ik ook service kan krijgen ... trouwens mooie opbouw en leuke kleurcombi's blauw/paars altijd goed!

Comment

• axs
            Moderator
            • Jun 2002
            • 2687

citaat:Geplaatst door R. den Ridder

okay....waar haal ik die VL5én nu in de verkoop? kom steeds meer die dingen tegen, maar niemand weet ze te koop (tenminste..sommige mods hier wel) mar als ze net zo duur zijn als movitecs doe mij er dan een sloot als ik ook service kan krijgen ... trouwens mooie opbouw en leuke kleurcombi's blauw/paars altijd goed!

VL5-en zijn tot een korte tijd enkel in lease verkrijgbaar geweest, maar door einde van lease-contracten zijn er er nu van tijd tot tijd VL-en uit de 200-300 reeks op de markt te vinden, komende van tours, theaters en cruiseschepen. Maar goed zoeken is de boodschap.

Maar de prijs hetzelfde als een movitec... vrees dat je verder mag dromen.

In inhuur is een ander verhaal. Stukprijzen zijn wel ok (hangt natuurlijk af van de aantallen...) maar hou er rekening mee dat bij bv een VL5 je nog externe dimmers, smartrepeaters en eventueel een systeemtech mag bijbetalen

En neen... een VL sluit je niet 'as simple' als een gewone head aan.
            Smartrepeaters ertussen, configureren, patchen... en toch nog enkele andere dingen waar je rekening mee moet houden.
            Niet voor niets dat niet iedereen zomaar wat VL-en kan inzetten.

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• LJ Nico Schepers
              • Sep 2002
              • 28

He lj Bert , is dit in de posthoorn in Hamont?
              Zo ja, hoop ik dat de mensen een zonnebril bij hadden .
              Is maar een klein laag zaaltje , waar je met de helft van het intelligent al een zonnebril nodig hebt.
              Wel vet gedaan , moet kunnen zo eens lekker te veel licht !

Comment

• ronny
                • Dec 2002
                • 2138

bwa zonnebril was niet echt nodig nico[8D] maar was aardig wat licht daar, en ja uit zo een vl5 komt LICHT!

mvg
                ronny
                niet zagen, gewoon doen!

Comment

• LJ Bert
                  • Apr 2003
                  • 270

citaat:Geplaatst door LJ Nico Schepers

He lj Bert , is dit in de posthoorn in Hamont?
                  Zo ja, hoop ik dat de mensen een zonnebril bij hadden .
                  Is maar een klein laag zaaltje , waar je met de helft van het intelligent al een zonnebril nodig hebt.
                  Wel vet gedaan , moet kunnen zo eens lekker te veel licht !
                  yup daar is het te doen geweest... Het is eens wat anders dan altijd maar pars en 8 of 12 mh he
                  inderdaad jammer dat het zo laag is. jij bent er met dwr ook al geweest dus je weet wat ik bedoel.

Denk dat axs het verhaal hier al even verder uitlegt. maar inderdaad de head opzich volt goed mee maar dan moet je nog extra dimmers huren, repeaters, kabel.... en de systeemtech want zonder kennis van de repeates en de lampen ga je het niet redden vrees ik.
                  hehe wat een gedoe

Comment

• elmer
                    • Jul 2003
                    • 139

citaat:Geplaatst door axs

VL5-en zijn tot een korte tijd enkel in lease verkrijgbaar geweest, maar door einde van lease-contracten zijn er er nu van tijd tot tijd VL-en uit de 200-300 reeks op de markt te vinden, komende van tours, theaters en cruiseschepen. Maar goed zoeken is de boodschap.

Maar de prijs hetzelfde als een movitec... vrees dat je verder mag dromen.

In inhuur is een ander verhaal. Stukprijzen zijn wel ok (hangt natuurlijk af van de aantallen...) maar hou er rekening mee dat bij bv een VL5 je nog externe dimmers, smartrepeaters en eventueel een systeemtech mag bijbetalen

En neen... een VL sluit je niet 'as simple' als een gewone head aan.
                    Smartrepeaters ertussen, configureren, patchen... en toch nog enkele andere dingen waar je rekening mee moet houden.
                    Niet voor niets dat niet iedereen zomaar wat VL-en kan inzetten.

Vl'5'en kan je voor ongeveer 45euro perdag huren en huur je er 6 dan krijg je een smartrepeater er meestal wel bij inclusief een aantal smartrepeater kabels! wel moet je altijd rekening houden dat je nog wel even wat dimmers vrij houdt idd.

Ik kom ze af en toe ook wel tegen meestal vl 5 en vl6 (niet de vl6c) op e-bay in een setje compleet alleen zonder dimmers, als je interesse hebt, zeker ff kijken.

@axs een system tech pourqoui?? jij toch ook niet?

Comment

• Harmen
                      • Sep 2003
                      • 379

citaat:
                      @axs een system tech pourqoui?? jij toch ook niet?
                      axs is vari*lite system tech toch? [?]

Comment

• par
                        • May 2005
                        • 15

eml belgie heeft er een aantal gekocht, hoeveel weet ik niet juist maar ze zijn in ieder geva

Comment

• axs
                          Moderator
                          • Jun 2002
                          • 2687

okay....waar haal ik die VL5én nu in de verkoop? kom steeds meer die dingen tegen, maar niemand weet ze te koop (tenminste..sommige mods hier wel)
                          PRG heeft momenteel enkele VL7 - VL 2 en VL4 te koop.
                          If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• lifesound
                            • Apr 2003
                            • 1052

Op zo'n onscherpe foto ziet zo'n AMPTEC kastje er best nog OK uit.
                            Ik veronderstel 2 C's per kant?
                            Geen subs?

Comment

• LJ Bert
                              • Apr 2003
                              • 270

het klink toch nog altijd mega goed he joachim....
                              2 C' per kant en 3 Bas subs heb ik bewust weggelaten zo al genoeg overlast.....
                              hehe wat een gedoe

Comment

• elmer
                                • Jul 2003
                                • 139

citaat:Geplaatst door axs

okay....waar haal ik die VL5én nu in de verkoop? kom steeds meer die dingen tegen, maar niemand weet ze te koop (tenminste..sommige mods hier wel)
                                PRG heeft momenteel enkele VL7 - VL 2 en VL4 te koop.
                                pffff heb liever VL5 en VL6 of VL6c
                                maar ja who am i

Comment

Working...