waar blijven de reactie op de proms
proms
Collapse
X
-
Ja, wa wilde!!citaat:Geplaatst door STINO
licht is ongelooflijk!!! de mooiste lichtshow die ik ooit al heb gezien!!!
er hangen enorm veel MH en rond de 100 PAR's. ik heb geen idee welk merk van MH het zijn...
Ga volgende week ook eens piepen
Eens kijken als ze het niveau van vorig jaar halen
Comment
-
tis ook altijd hetzelfde met die mannen hé... [^]citaat:Geplaatst door par
tuurlijk ben ik er weer bij, ik zoek bevestiging lolcitaat:Geplaatst door axs
Ben je er zelf niet bij Piet?
Of wil je gewoon bevestiging van je werk

Ik ben er zaterdag, zal mijn 'commentaar' wel tot dan houden [8D]
If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!Comment
-
Sorry PAR, blijkbaar zit hier niet je doelgroep.
Ik heb het ook een keer of wat per jaar dat je een show doet met veel licht of nieuwe apparatuur (MH, led spul of video systemen)en geweldig decor en dat er geen topic over komt. En na ieder stuiterfeest wel.
Maar goed, ik ga ze niet aanmaken, kijk wel link uit, dan moet ik nog foto's plaatsen ook!
Want dat zijn we toch wel gewend hier, samen met een apparatuur lijstje, dus kom maaar op.Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).Comment
-
Ik heb maar al te vaak gezien dat "minder meer is".citaat:Geplaatst door STINO
licht is ongelooflijk!!! de mooiste lichtshow die ik ooit al heb gezien!!!
er hangen enorm veel MH en rond de 100 PAR's. ik heb geen idee welk merk van MH het zijn...
Sommige hele grote lichtplafonds zijn alleen maar VEEL, maar MOOI is toch een heel ander begrip.
Enne waarom staat dit topic in het "foto"-forum gedeelte?
een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
Ik ben gisteravond (vrijdag 21 oktober) wezen kijken bij de Proms in Antwerpen. In 1 woord: FORMIDABEL
Lichtshow was af, maar ook het geprojecteerde decor was mooi!
Geluid was ook gewoon super.
(toen ik naar buiten liep, zag ik de LAB.grupjes onder de tribune staan)
(OFFTOPIC)
Toen ik richting sportpaleis liep, zag ik op de ramen staan: NO CAMERA
Dus heb ik mijn digitale camera weer terug in de auto gelegd, vervolgens kwam ik in de zaal... Zag ik dat verschillende mensen wel met een digitale camera foto's aan het maken waren. Hier werd door de organisatie/security niets tegen gedaan! Dus ik had gewoon foto's kunnen maken
Zuid-LimburgComment
-
Kan dit niet ergens anders komen, als er toch geen foto's zijn?Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
dankje olaf, scheelt mij weet typwerk [:P]Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment

Comment