Zo, dit weekend dan eindelijk toch nog even een festival kunnen doen, hoewel ik er de zaterdag helaas niet bij kon zijn. De zondag stonden er maar 3 bands, waarvan ik er wel 1 geschoven heb, dus reken me niet af op de lichtplaatjes
.
De setup is wel door mezelf bedacht en ingetekend, was ik uiteindelijk erg tevreden over. Helaas op de zaterdag wat problemen gehad met sunstrips die het nodig vonden om kortsluiting te veroorzaken tijdens de laatste act (slechte timing). Na openschroeven blijken ze net zo goedkoop in elkaar te zitten als ze kosten, geen aanradertjes dus!
Goed, foto's!
Podium in aanbouw:

Geluidstackjes van D&B Q1, Q7, QSub en zelfbouw 18" Beyma's (als ik me niet vergis):

Nieuw speelgoedje van de audiootjes:

Overzichtjes van o.a. The Sheer & Les Truttes:

Grof materiaallijstje:
Geluid:[list][*]D&B Q1/Q7/QSub + zelfbouw subjes op front[*]D&B D12 versterkers[*]Midas Verona 400 FOH[*]Yahama PM5D op monitors[/list]
Licht:[list][*]4x mac 250 krypton[*]6x robe 250 XT wash[*]20x MultiPAR front[*]6x 4-bar raylight tegen[*]4x 4-bar ACL tegen[*]2x 4-light blinder[*]2x Titan 3000 strobe (redelijk spul)[*]2x Pro2000 + fan[/list]
Elk jaar weer een gezellig festival wat helemaal staat op de vrijwilligers die het organiseren, supersfeer en leuke acts. Had wel wat meer willen schuiven, maar hey... je kunt niet alles hebben!
. De setup is wel door mezelf bedacht en ingetekend, was ik uiteindelijk erg tevreden over. Helaas op de zaterdag wat problemen gehad met sunstrips die het nodig vonden om kortsluiting te veroorzaken tijdens de laatste act (slechte timing). Na openschroeven blijken ze net zo goedkoop in elkaar te zitten als ze kosten, geen aanradertjes dus!
Goed, foto's!
Podium in aanbouw:

Geluidstackjes van D&B Q1, Q7, QSub en zelfbouw 18" Beyma's (als ik me niet vergis):

Nieuw speelgoedje van de audiootjes:

Overzichtjes van o.a. The Sheer & Les Truttes:

Grof materiaallijstje:
Geluid:[list][*]D&B Q1/Q7/QSub + zelfbouw subjes op front[*]D&B D12 versterkers[*]Midas Verona 400 FOH[*]Yahama PM5D op monitors[/list]
Licht:[list][*]4x mac 250 krypton[*]6x robe 250 XT wash[*]20x MultiPAR front[*]6x 4-bar raylight tegen[*]4x 4-bar ACL tegen[*]2x 4-light blinder[*]2x Titan 3000 strobe (redelijk spul)[*]2x Pro2000 + fan[/list]
Elk jaar weer een gezellig festival wat helemaal staat op de vrijwilligers die het organiseren, supersfeer en leuke acts. Had wel wat meer willen schuiven, maar hey... je kunt niet alles hebben!

Comment